29. 11. 2012

O trápení s designem a mých nervech

(Pardon. Pardon. Když já si ty roztomilý vektorový potvory ani v článku prostě neodpustim! :D)


Vyslechněte prosím krátké sdělení #41573236837

Dost blbinek. Asi jste si všichni všimli, že máme nový design (Nellie, já se omlouvám, ale vážně to byl takový... impuls. Že mě nezmlátíš tamtou knihou?), koneckonců, takováhle maličkost nejde až tak snadno přehlédnout. A asi všichni víte, že tento design se nese ve Vánočním duchu, protože:
  • Knížkám byla zima, tak dostaly čepičku (a jedna z nich, chudák diskriminovaná, je tou čepičkou úplně zakrytá)
  • Na pozadí nám napadala jakási bílá hmota neznámé konzistence a vodové chuti oO
  • Levá strana layoutu se nachází v mírné sněhové vánici, chudák.
  • Zamrzlo pero! Lámání ledu, mimochodem, zakázáno, i kdyby to bylo za účelem cucání. Toho ledu.

Můžu říct, že vytváření a nastavování designu (jakkoli se může zdát, že je jen variací toho předchozího) bylo... vražedné. Vážně. Okraje (s pozadím) jsem předělávala alespoň třicetkrát a snažila se, aby na sebe navazovaly (opakují se až po nějakých 1600 px., pokud blogspot nerozházel nastavení), aby to vypadalo věrohodně, aby se na to dalo koukat a aby to šlo nastavit.

Záhlaví taková mrcha není, ale já (jakožto perfekcionista) nad ním strávila taky pěknou dobu. Prvotní verzi chyběl kousek čepičky, pak jsem upravovala led na peru, následovalo hraní si s textem (abych ho stejně vrátila do původní podoby) a celkově jsem s postupujícím časem chytala nervy, zuřila a chvíli byla pevně rozhodnutá sabotovat celé Vánoce.

Mně se tento vzhled moc líbí, přijde mi takový jemnější, než byly ty tečky, a přesto byste stále měli vědět, kde se zrovna nacházíte (důraz na slovo měli, protože takový cvok, jako jsem já, se objevuje jen na Booklandu). Po skončení Vánoc... no, dost možná udělám ještě Silvestrovskou variaci záhlaví (na ty dva, tři dny) a potom... nemůžu zcela jistě zaručit, že se vrátíme k tečkám, protože pokud mě chytne tvořivá nebo se rozhodnu vyzkoušet něco nového, pravěpodobně se ještě leknete. Ale to moc předbíhám. Zatím by mě zajímaly vaše připomínky k tomuto vzhledu... :)


14 komentárov:

  1. Vážně se mi líbí, a moc. =) Vypadá ještě líp než ty tečky. =) No, budu čekat na to, jak ti šibne příště... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, já to ani nechci vidět. Pokud mi hrábne příště, bude to tu hardcore černé s animovanýma světýlkama :D
      Děkuju :)

      Odstrániť
  2. je skvelý Annie :) príjemná vianočná atmosféra zavítala na Bookland :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, sweetheart :* Taky si myslím :)

      Odstrániť
  3. Za účelem cucání ledu. :D :D To mě vážně rozesmálo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jsem moc ráda, že i článek někoho pobavil :D

      Odstrániť
  4. Mne sa to páči, je super, ale v budúcnosti by malé varovanie potešilo.;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě, že ses z toho opravdu nezbláznila, protože se ti to moc povedlo a já se těším na nějakou další variaci. :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju :) Moc mě to těší^^
      Otázka je, jestli se při té další variaci nezblázním... :D

      Odstrániť
  6. Moc pěkný design :) Ty vločky jsou suprové a to zamrzlé pero je prostě bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank youuu :) Jsem ráda, že se i pero líbí, docela jsem se bála, jestli to nebude divné...^^

      Odstrániť