19. 12. 2012

10/12... a budeme se tvářit, že to přidávám včas O:)

Ehhem. Annie aby přidala něco včas, žeano. Ale skoro dvouměsíční sekera se mi tedy povedla poprvé... who cares. Za říjen sedmnáctka, muhaha, a kdybych si to nepsala, asi říjen vynechám. Taký zbytečný měsíc, koho to zajímá... (ehm, mlčim).

1) Holčička, která nechtěla vyrůst | - | I. Caro | (-)
2) Říše temnot: Tajemství upírů | #1 | L.J. Smith | (3/5)
3) Čísla - Na útěku | #1 | R. Ward | (3/5)
4) Chceš práci? Mysli! Aneb pánbůh u vstupního pohovoru | - | J.-L. Fourier | (5/5)
5) 7 dní hříchů | - | J. Urban | (-)
6) Nebezpečná láska | #1 (?) | K. Petrusová | (5/5)
7) Miluj mě ironicky | - | M. E. Matkin | (5/5)
8) Portobello | - | R. Rendell | (4/5)
9) Doušek věčnosti | #2 | P. Neomillnerová | (3/5)
10) Madame Okta | #1 | D. Shan | (4/5)
11) Past na medvěda | #3 | P. Neomillnerová | (4/5)
12) Sukuba: Žár | #4 | R. Mead | (4/5)
13) Memento | - | R. John | (5/5)

14) Smrt u archanděla | #4 | P. Neomillnerová | (3/5)
15) Andělé - Vykoupení | #4 | L. Kate | (3/5)
16) Muži, kteří nenávidí ženy | #1 | S. Larsson | (50 000/5)
17) Fallen: Short stories | #0.1 - 0.5 | L. Kate | (3/5)


Pfff. Jak na to koukám, v říjnu se mi do těch recenzí očividně moc nechtělo. No, nevadí. Dneska jen stručně, mám spoustu práce s pokáním:


Holčička, která nechtěla vyrůst... no, už jsem myslím něco říkala o těch skutečných příbězích, co? Místo drog jsem se zabavila anorektičkou. Nápor na psychiku, hodnotit si netroufnu. Říše temnot od Smith byla docela příjemným překvapením, rozhodně jsem od toho čekala méně :) Čísla... no, tady vás odkážu pouze na tu recenzi, příběh se mi líbil, zpracování mi až tak nesedlo.

Název čtvrté knihy se mi nechce opisovat, ale rozhodně doporučuji, Krátké, vtipné, geniální. Autorovu životní filozofii bych chtěla mít. 7 dní hříchů je další z řady skutečných příběhů, opět bez hodnocení (už bych se taky mohla rozmyslet, co?) Nebezpečná láska si mě získala. Zbožňuju tu knihu, zbožňuju! Je mi úplně jasné, z čeho jsou bloggeři tak vedle - já jsem vedle taky. A to jsem na ni původně chtěla koukat kritickým okem... 

Miluj mě ironicky dostávalo mě i mamku - dovolila jsem si to zprůměrovat a vychází mi přibližně jeden a půl záchvatů smíchu na kapitolu. Rozhodně doporučuju. A Portobello... Velmi příjemné překvapení, úplně něco jiného, než jsem čekala, a nová oblíbená autorka. Od Ruth Rendell si plánuju přečíst ještě něco, tak uvidíme. 

Doušek věčnosti. Ach ano, Neomillnerová. Jakkoli je Tina Salo skvělá, druhý díl mě moc nebavil, pardon. Do recenze se mi tak nějak stále nechce, ale tuto sérii dočtu (jak se ke mně dostane šestá kniha... can't wait :) a hádám, že i obrečím (sneslo by to i víc dílů). Do Madame Okty mě navezla Vendea a její DS challenge - nelituju. Darren je zvláštní, něco jiného, než obvykle čtu, ale docela mě to chytilo. Past na medvěda je... Neomillnerová & Tina. Musím říkat víc?

Čtvrtá Sukuba příjemně překvapila. I když v osobním žebříčku mám možná trošku výše díl třetí, i tak jsem jen zírala nad Richellinými nápady a vším. Obzvlášť po pokusu o přečtení VA dokážu Georgie a její povahu pořádně ocenit. Memento... další drogový příběh (já snad k přežití potřebuju depresi). Tentokrát jsem i zhodnotila. Nedostalo mě to tak, jako My děti ze stanice ZOO, ale... dostalo mě to slušně. Smrt u archanděla... budeme tomu říkat mánie, dobře? Další Tina. Další Tina s dokonalou obálkou (ano, tou peroxidovou zombie, ale ta atmosféra!) 

Vykoupení. Pfffff. K tomuhle snad ani nemám slov. Docela ucházející zakončení divné série. To ale ještě nevysvětluje, proč jsem ve čtení Fallen-věcí pokračovala. Ta série je podivná. Ale po přečtení několika Fallen shorts (zařazených na sedmnáctou příčku) to není velepodivné, jen podivné. Takže... to asi bylo fajn.

Zbývá mi ta červeně svítící kniha. V rámci re-readingového víkendu od Will jsem si znovu rozečetla Milénium a... napodruhé to bylo ještě mnohem úžasnější než poprvé!!! Pokud ji někdo ještě nemáte v must-read, urychleně si ji tam zařaďte, nebo si na vás posvítím! :P

2 komentáre:

  1. Čísla by som si veľmi rada prečítala! Ten príbeh ma moc zaujíma 8)
    a Nebezpečná láska - na to som počula už veľa chvály 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já ti je snad koupím, ať můžeme diskutovat o tom, jaká jsou! :D
      Nebezpečná láska je skvělá^^

      Odstrániť