1. 12. 2012

Čítanie na slepo (4)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


V novembri som si vylosovala knihu Perfect Chemistry (recenzia), poctivo som ju prečítala a zrecenzovala. Vcelku sa mi páčila, hoci som čakala niečo viac. Teraz sa však už spoločne pozrime na ďalší mesiac.

V decembri budem čítať...


...knihu s číslom 7, Carpe Jugulum Chemistry od Terryho Pratchetta. Knihu si chcem prečítať už dlho a mám ju požičanú z knižnice, čiže super.:)

Neliss

10 komentárov:

  1. Buď tak laskavá a prozraď mi, jak to, že máš jen 46 knih v to-read? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvrdé a bolestné preriedenie sa vyplatilo.:D Som rozhodnutá ich totižto SKUTOČNE aj prečítať a pri mojom tempe a čase...:D

      Odstrániť
    2. Ani kdybych vzala jen knihy, co vyšly v ČR, tak jich nemám tak málo... Tak hodně stěstí při čtení :)

      Odstrániť
    3. No... *shrugs* Povedzme, že sa asi o dosť skvostov pripravím.:D Ale vyhovuje mi ten systém.

      Odstrániť
  2. Tie všetky diely pred tým si tiež prečítala? Lebo tá séria je nejaká dlhá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, to je to čaro Zeměplochy, môžeš ich čítať v podstate v ľubovoľnom počte a poradí.:) Ani neviem, ktoré všetky som čítala a ktoré nie.:D "Vyberám" si ich akurát podľa dostupnosti v knižnici.

      Odstrániť
  3. Jo, Carpe Jugulum mám doma. Už nějakou dobu se na ni chystám. =) I když teda čarodějky zrovna až tak nemusím...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď sa nám bude obom páčiť.:P Ja ich mám naopak rada.^^

      Odstrániť
  4. Nehehe, tak v tomhle tě jen podporuju :D

    OdpovedaťOdstrániť