21. 12. 2012

(Dvou)měsíční chvástačka - říjen & listopad

Zase pozdě, Michelová, zase pozdě. Klasika.


KOUPENO & DAROVÁNO
Yea, moc toho není, co? Anns totiž neutrácela. Skoro vůbec. Teda, možná trošičku...

Zkrátíme to. Horečka & DN5. I já na něčem ulítávám^^

Lolitchen je potom opožděný dárek k narozeninám, a Naprieč vesmírom (ano, ta otevřená kniha, přebal pak můžete vidět nahoře)... to jsme si s Neliss udělaly říjnové Vánoce, tak nějak to řeknu. Možná to nejde moc vidět, ale mám tam i věnování od Nell - a podepsanou záložku (ta už sice není k Vesmíru, ale who cares?) Ve slovenčině je to taková nádherná, malinká, tenká a úplně ťuti ňuni - nechápu, proč my musíme mít obrovskou podivnou bichli -.-

VYHRÁNO
Sada záložek od Sue (+ karta k Blue bloods). A potom ta malá uprostřed ("sladký život s knihovnou") je od nás z knihovny.

Ještě jsem vyhrála dvě knihy u Lili.en, ale jednu má teď babička a druhou mi zabavila kamarádka, takže to asi nenafotím, pardon :) Oběma holkám děkuju za výhry :)

K RECENZI
A teď si o mně všichni zkazíte mínění, protože to vypadá, že pasu jen po recenzácích. Není to tak, jsou to přírůstky za dva měsíce a většinou mám víc koupených než RC. Teď se to otočilo, víc jsem šetřila na Vánoce nebo rozhazovala za úplně jiné věci... (Stejně nechápu, kdo mi tohle všechno naposílal oO) (Teda vlastně chápu, ale...) (Jsem všem vděčná. Akorát ty knížky mi brzo popadaj na hlavu.) (Stejně za třičtvrtě hodiny skončí svět, tak už je to fuk.)

Říše temnot: Tajemství upírů by správně mělo patřit ještě do září, ale dorazila začátkem října, takže... :) Motýlí křídla & Mrazivé léto jsou poměrně zvláštními knihami. Rozdělená srdce překvapila zajímavým námětem, ovšem byla poněkud rozvleklá. 7 dní hříchů byste si prostě měli přečíst. Nebezpečná láska mě naprosto odrovnala, geniální kniha z českých luhů a hájů. Na knihu Napsáno krví recenzi teprve chystám a Jak zabít milionáře je příběh z okruhu filadelfské smetánky. Za tyto knihy děkuji nakladatelství Fragment.

I Fortuna Libri mi udělala velkou radost, převážně vážně šťastnou rukou (nebo perfektně vyvinutým čichem pro skvělé knihy) při vybírání titulů, které u nás vydali. V říjnu jsem recenzovala Dceru sněhu, a... řeknu to takhle. Jsem vážně vděčná, že jsem si tento příběh mohla přečíst. Nikdy by mě nenapadlo, že by i takové knížky mohly být něco pro mě. Mohly. Tato prvotina od Eowyn Ivey mě naprosto a úplně dostala. Já se nad tou knihou smála, brečela, modlila se a doufala. Titul Kacíř a čarodějka je potom velice slibný první díl historické série, který se mi také moc líbil.

Díky svojí vlezlosti a tomu, že se prostě musím narvat všude, jsem také navázala spolupráci se dvěma e-shopy. Knihcentrum mi poskytlo hned dvě knihy: krátkou a vtipnou Miluj mě ironicky a na první pohled detektivku, na druhý něco úplně jiného, tedy - Portobello. A Nejsem sériový vrah (ta. kniha. je. geniální.) jsem si vyžádala od livro.cz, kam vážně doporučuji mrknout - čekají na vás skvělé ceny knih. Pravděpodobně nebudu lhát, když řeknu, že tohle je jeden z nejlevnějších e-shopů, jaký v ČR máme, s úžasnou rychlostí doručování.

A VŠECH 17 KNIH DOHROMADY:
Tak jak se vám dnešní chlubení přírůstky do knihovničky (která je akutně over-capacity, kdo mi koupí novou? O:)) líbilo?

12 komentárov:

  1. omg, čo z toho už nechceš - posielam ti svoju adresu! 8D
    krásne knižky 8)
    Kacír a čarodejka, Nebezpečná láska, Ríše temnot...to je len pár, ktoré by som si strašne rada prečítala a velice rozmýšľam aj nad tými 7 dňami hriechu - vyzerá to super 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmmm, že bych se podělila? :D Ty by sis to zasloužila^^
      Tak budu držet pěsti, ať si je někdy přečteš :) A 7 dní hříchů je skvělá kniha, i kyž kapku depresivní^^

      Odstrániť
  2. Parádní :)
    Kacíře a čarodějku bych si taky chtěla přečíst, vypadá to suprově :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do té knihy se podle mě vyplatí zainvestovat :) A vzhledově je vážně krásná^^

      Odstrániť
  3. Říjen a listopad u mě byly dost chudé měsíce. Dohromady mi do knihovničky přibyly jen tři knížky, nu. :D Také jsem šetřila hlavně na Vánoce, že jo. Ale já si to vynahradím teď v prosinci! :D A ty následující měsíce. ^^ :)
    Jinak pěkné přírustky! :) Jsem dost zvědavá, co řekneš na Naprieč vesmírom. Pamatuju si, že jsi prohlašovala, že tohle není nic pro tebe, takže jsem fakt zvědavá na tvou reakci po dočtení. :D :) Ale je fakt, že oproti slovenštině máme dost tlusté vydání. I když to možná bude tím vetším řádkováním a tak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, pak budeme všichni zírat & závidět! :P
      Děkuju :) Já jsem taky zvědavá. Docela se bojím, ale Nell mě šikovně ukecala a já se nakonec uvolila si to přečíst (pokud se mi nebude líbit, mám aspoň hřejivý pocit, že to není za moje peníze, ehhem :D)
      Pfff. To by mě štvalo, už jen proto, že by to zabíralo moc místa v polici! -.-

      Odstrániť
  4. Vďaka nášmu chatu na fb som nezinfarktovala, ale...:D Máš nenormálne šťastie, úžasné prírastky.:] A som rada, že sa ti Naprieč vesmírom páči aspoň vzhľadovo (a dúfam, že obsahovo bude tiež xD).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. God bless fakebook :D
      Taky si myslím^^ Ani nevím, kde to beru, vždycky jsem pak překvapená, kolik se mi jich nashromáždí oO
      Uvidíme... vzhledově je krásná a líbí se mi i část vnitřku, jmenovitě věnování! :D

      Odstrániť
  5. Jžš, kde na ty recenzáky vezmeš čas? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejdřív jsem chtěla říct, jestli toho nemáš nějak málo, ale pak jsem sjela dolů na ty recenzáky. Kam všechny ty knížky furt dáváš, proboha? Stavíš si elegantní komínek až ke stropu? XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Annie - články plné překvapení.
      Nene, to ještě ne. S tím začnu až po Vánocích. Jen jsem párkrát přešoupala knihovnu a zaplnila každej milimetr místa :D

      Odstrániť