21. 12. 2012

Knižní výzva

aka Kolik knih zvládnete přečíst do konce světa.

Tuto výzvu vymyslela Ells. Cíl byl jednoduchý: za necelý měsíc (25.11-21.12) dočíst všechny rozečtené knihy, případně přečíst další. 

Ehhem. Mně se sice povedlo dočíst knihy rozečtené (až na Dušu temna a Annu krví oděnou, e-booky jedny pitomé -.-), ale 20.12. mě cosi popadlo a rozečetla jsem si další tři.

Ale budeme se tvářit, že se nic nestalo. Můj cíl bylo přečíst/dočíst 6-10 knih (škola do toho měla taky co říct, no, tak se nebudu přeceňovat, žeano) a ten jsem taky splnila. Jak to vypadalo?

  1. Jak zabít milionáře (N. Martin). RC, rozečtený někdy předtím, jsem dočetla.
  2. 1984 (G. Orwell). S touto knihou jsem se mordovala celkem dlouho (těžké téma), až mě nakonec skolila angína a já ji zhltla za odpoledne. Miluju ji.
  3. Upírův pomocník (D. Shan). Nově rozečteno, přečteno za hodinu a půl. Součást Vendeyiny challenge.
  4. Nejsem sériový vrah (D. Wells). RC od Livro.cz, taktéž velice rychle přečtená. Skvělá kniha.
  5. Kacíř a čarodějka (P. Greggory). RC (ano - je mi to blbý :D) od Fortuny Libri, milé překvapení :)
  6. Weird Things Customers Say in Bookshops (J. Campbell). Neodolala jsem & jen doporučuju.
  7. Krvavý slib (R. Mead). Tak tahle kniha rozhodně vysokou prioritu neměla. Proč jsem ji rozečítala? Nevím.
  8. Padesát odstínů šedi (E.L. James). *Nenápadně si píská*
  9. Otrokyně (L.J. Smith). Začínám být ráda, že jsem tomu dala šanci, začíná mě to mírně bavit.
  10. Lovec (J. Deaver). Tohle jsem rozečetla bůhví kdy, před koncem světa úspěšně dočteno! :)
 Muhaha. Mám hrozně super pocit... :)

10 komentárov:

  1. Klaniam sa ti. Ja už nedokážem prečítať ani len tie dve knihy, ktoré čítam od polovice novembra! :D
    Ale začínam poškuľovať po iných okrem toho čakám vianočnú nádielku takže sa mám na čo vyhovoriť, ako obyčajne.
    A gratulujem ti. Lebo viem, že aspoň mne tá škola dávala doteraz fakt parádne zabrať a nevedela som čo skôr. Možno si nájdem čas na čítanie, v to teda, aspoň dúfam.
    A ako si si ty, prekoniecsveta, dokázala nájsť čas na takú kopu? Nože, prezraď v čom sa skrýva tajomnstvo! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou. Tak to je... špatné. Ale pořád to můžeš svést na konec světa & radioaktivní potkany :D
      Nebo tak :)
      Děkuju. Mně taky dává, ale pro knížky kus té školy mileráda obětuju.
      Nevím, nevím, nevím! Uh-uh, not-guilty! Prostě... se to... povedlo, no :D

      Odstrániť
  2. Máš moji úctu Annie. Já si můžu hodit mašli, protože jsem to nezvládla. Jsem vůl no... :/ Ale co naděláš... :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty... ty... ty! Ty hříšníku jeden, jak s tím můžeš žít?! :D
      Asi nic. Hádám tě nezměním, no :D

      Odstrániť
  3. Thumbs up & respect!:D Tá tvoja rýchlosť čítania... k tomu už ani niet čo dodať. n___n :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děěkuju :D No, taky mám ten pocit. Jsem tak dokonalá, že vám i slova došla! :D

      Odstrániť
  4. wau super! ja som za 3 týždne neprečítala ani knihu! absolútne som nemala chuť a čas, tak hádam sa to v novom roku polepší 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky teď nemám chuť. Čas sice je (finally), ale nechce se mi do toho...
      Snad. Budeme si vzájemně držet pěsti? :)

      Odstrániť
  5. Jen deset knížek za necel měsíc? Ts ts ts, čekala bych od tebe víc... XD (Tohle je nadsázka, jasno? NADSÁZKA!) XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tohle ještě prodiskutujeme!!! :D

      Odstrániť