27. 12. 2012

Knižný plán na rok 2013 - info

Prichádzam so svojím prvým projektom, do ktorého sa môžete zapojiť aj vy (potešilo by ma to), ak sa vám bude pozdávať. O čo ide? O zaznamenanie si, aké knihy určite v danom polroku chcete prečítať a potom o zhodnotenie, nakoľko sa vám to (ne)podarilo.


V praxi za rok 2013 zverejníte 5 (resp. 4*) príspevkov:

1) Informačný, že sa do tohto projektu zapájate, s odkazom na tento post, obrázkom vyššie a neskôr aj linkami na vaše zvyšné príspevky.

2) Príspevok, ktorý bude obsahovať 3 až 5 kníh, ktoré chcete prečítať v prvom polroku 2013. Môžete zverejniť len obálky a anotácie alebo vaše rozhodnutie ľubovoľne rozsiahlo odôvodniť... Je to iba na vás, fantázii sa medze nekladú. Bolo by dobré článok zverejniť ešte v priebehu januára, nie je to však podmienkou.

3) Príspevok, kde zhodnotíte, či ste knihy skutočne prečítali, ako sa vám (ne)páčili atď., opäť je to na vás. Zverejniť ho treba koncom júna.

4) To isté, čo v príspevku druhom, akurát sa to bude týkať druhého polroka. Knihy si môžete aj prenášať. Zverejnenie ideálne v júli, opäť na tom až tak nezáleží.

5) A ďalšie zhodnotenie, tentoraz druhého polroka, zverejnené v decembri.

* = prvé dva príspevky samozrejme môžete spojiť, je to na vás

Pokiaľ sa rozhodnete zapojiť, link na váš prvý príspevok zanechajte dole v linkovači. Zapojiť sa môže hocikto a hocikedy. (Nemusíte mať knižný blog & trebárs sa môžete pridať až v druhom polroku.)

Ak sa aj projekt nestretne s odozvou od vás, svoje príspevky zverejním.

Mimochodom - dúfam, že nič podobné neexistuje, v prípade že áno, upozornite ma, prosím.

Linkovač:


20 komentárov:

  1. Jako nápad to není špatné, ale s takovými projekty mám špatný zkušenosti. Většinou to nezvládnu a pak z toho mám blbý pocit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, už ako myslíš, ale na tomto nie je veľmi čo zvládať podľa mňa.:)

      Odstrániť
  2. Ja by som sa zapojila, ak by nevadilo, že by som tie prvé dva príspevky zlúčila dokopy O:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že to nevadí.:)

      Odstrániť
    2. Paráda, ďakujem :) Už mám vybraté a na 1. januára zverejňujem :D

      Odstrániť
  3. Taky se určitě zapojím :)).. A jestli teda nevadí, tak první dva taky nacpu do jednoho ;). Pak sem dám link ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hm, a mohla by som prvý príspevok zverejniť ako stránku a ďalšie potom ako články?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hommhommhomm. :3 Sounds good :D třeba se k něčemu skopu ((:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo by fajn, ako ťa poznám, iste by si to ozvláštnila...xD

      Odstrániť
  6. Ten linkovač funguje nejako zvláštne, namiesto názvu to vyhadzuje URL o.O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím. n_n Skúsim s tým dačo spraviť.

      Odstrániť
    2. Okej, malo by to byť napravené, holt som to blbo nastavila.:DD

      Odstrániť
  7. Taky bych se ráda zúčastnila, jen si prvně musím přebrat knížky, které chci přečíst.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A ještě: nevadí, když dám ke mně do mého menu ikonku se sovičkou, která přesměruje na můj informační článek, a odtud pak sem k tobě?
    Jinak také shrnu knihy, které chci přečíst dohromady ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, v pohode, ono je to v podstate dosť voľné...:)

      Odstrániť