30. 12. 2012

Měsíční chvástačka - prosinec

Dneska trochu delší, s milionem fotek, aby byly vidět všechny knihy, a bez kategorie vyhraných knih (klasika) a RC, se kterými jsem si po listopadu dala trochu pohov. A v tom, jak jsou nafocené knihy, co jsem dostala, je systém, vážení!

KOUPENÉ KNIHY

Knihy z edice Můj příběh & Kill me, kiss me jsou úlovky z brněnských LK. U Příběhů jsem se musela rozhodovat, po kterých sáhnu (přečtené mám všechny a jeden díl byl za dvacet korun, ale i tak jsem tam nemínila zanechat veškeré úspory). S K2 mě zase docela naštvali, když jsem zjistila, že druhý a třetí díl nemají. Pche. Mimochodem, jeden díl za devět korun a co jsem slyšela, slušně se po nich zaprášilo.

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA (k Vánocům)
Začneme s nějakou tou klasikou (někomu může přijít nudná, ale vedle YA, mangy, detektivek a pár dalších secret-úchylek je moje láska právě světová klasika). 1984 jsem četla před nedávnem a i když je ta kniha úplně neskutečná, miluju ji. Na větrné hůrce je moje posedlost už delší dobu, při příští výpravě do LK bych ráda sehnala i Janu Eyrovou od druhé z Brontëových. Kus krásného snu jsem dostala od soulmate, která ví, že Šrámek je jediná poézie, které rozumím (až potom na světlé výjimky jako Zdechlina a tak). Rovnou mě při tom stihla i seřvat, jak dlouho ji sháněla :D A Fantoma opery si chci přečíst od dob, kdy ho Sue na GR hrozně vychvalovala, proto mě tato volba dárku neskutečně potěšila :)

Kdo mě zná, ten bude asi něco tušit o tom, jak knihy Meg Cabot žeru (až na Nenasytnou). Série Velikost L aka Heather Wells mě zaujala už před dloooouhou dobou (tři roky zpátky?) v knihovně. Půjčila jsem si ji, přečetla každou knihu třikrát (měli jen první dvě) a přidala na wishlist. Podobně to dopadlo i s Úspěšnou smolařkou, kterou si taky plánuju sehnat. A série Airhead aka Supermodelka... za to, že vlastním první díl, vděčím Vendee (dík moc, sweetheart) a když už jsem měla první, rozhodla jsem se sehnat si i druhý. Snad v brzké době sérii v poličce doplním a dám si re-reading všech knih :)

Voilá! Cizojazyčné knihy. Before I Fall si hrozně cením, protože je to moje první kniha, kterou jsem objednala z BD. Pokoušela jsem se číst ebook, jenže na notebooku se to prostě nedalo, tak jsem se rozhodla, že kniha je skvělá, chci ji mít doma, vzdala jsem to a objednala si ji v paperbacku za nějakých... 6€? (Cena to byla každopádně směšná...) Naživo je moc krásná, musím říct^^

Knihu Tigrova kliatba (áno, ve slovenčině) a knihu Obchodníci s nádejou (i s věnováním! ♥) mám od Suzi a Mimi, kterým se už podruhé povedlo dojmout mě k slzám. Děkuju, holky, jste úžasné... :') Na obě knihy se moc těším, na Obchodníky ale možná i o něco víc, už nějakou dobu toužím přečíst si něco z pera slovenských autorek :)
 
A tyhle knížky jsou takovým mixem, protože společné téma je jaksi nespojuje. Údolí: Hru jsem si nechala koupit kvůli tomu, že mám doma druhý díl (vyhraný), tak jsem chtěla mít i první (do sbírky). Rezistenci, která je dárkem od strýce (půjčila jsem mu Divergenci, jemu se to hrozně líbilo, tak mi koupil druhý díl s tím, že mu to půjčím, full story najdete tady) a musím říct, že mě ta kniha štve. Nebo spíš Tobias & Tris. Více v plánované recenzi... Jo, a je asi o dva milimetry větší, než byl první díl. Neskutečně mě to dere.

Rozhodla jsem se taky zkusit něco od Kathy Reichs, abych viděla, nakolik mi sedne její styl. A stejně jako 'sérii' od J. Deavera (konkrétně Lincolna Rhyma) jsem začala číst čistě náhodně, bez nějakého ponětí o tom, že je to série (tuším jsem začínala šestou knihou?), u Kathy tomu bude podobně. Tady (jak koukám na GR) se mi taky povedlo trefit do šestého dílu, tak jsem docela zvědavá, co na Divoké kosti řeknu, snad nebudu litovat (ale co, jednou se mi čtení detektivek na přeskáčku vyplatilo, tak teď snad taky). A Originální upíří deníky jsem musela mít už jenom kvůli té obálce.

NE-TAK-ÚPLNĚ-KNIHY-CO-JSEM-DOSTALA
Suzi a Mimi se asi zbláznily. Rozhodly se, že když jsem se já nedostala na Bibliotéku (slovenský knižní veletrh), tak že Bibliotéka přijde za mnou. Čekala jsem leccos, ovšem ne množství podepsaných i nepodepsaných záložek, kartiček, kalendářů a dalších reklamních věcí, které se na mě vysypaly z balíčku. Napočítala jsem něco okolo 70ti knižních drobností a udělaly mi ohromnou radost (probírání se záložkama je perfektní lék na nervozitu, mimo jiné). Už ani nevím, jak vám poděkovat :))

A tady je pár věcí, co pro mě bylo moc významných na to, abych je dala na fotku k tuně ostatních. S Knižním dárkem za 200,- Kč alias dárkem od kamarádky už jsem se chlubila na FB, je to poukázka do knihkupectví :) Ta modrá záložka vlevo dorazila společně s Before I Fall z BD. I když ta, co přišla se Stargirl a kterou jsem poslala Nell byla hrozně zlatá, Halloweenská Je taková... zvláštní, úplně se odlišuje od všech ostatních. A má sympatickou barvu :)

Kdo z vás zná Mimi nebo Sue a layouty jejich blogů, asi pozná, jaké záložky tam ještě jsou :) Jsou úplně úžasné. Navíc je to geniální nápad (záložka s vlastním blogem... prostě wow!) a zezadu jsou připojené nádherné vzkazy pro mě (neukážu, jsem sobecká :P). V současnosti patří (společně s podepsanými Obchodníky a knihou Naprieč vesmírom od Nellie) k největším pokladům mojí záložkové a knižní sbírky^^

Tu strašně zlatou placku už mám na tašce^^ a bloček ke knize Mirky Varáčkové mi udělal obrovskou radost (a hrozně se mi líbí!) Teď ještě přijít na něco výjimečného, co tam budu zapisovat... :)

Tohle je lampička. Vypadá to hrozně vychytaně, protože se to plexisklo jen přiloží ke stránce knihy a ta stránka je z boku osvětlovaná. Dostala jsem ji od mamky k Vánocům a jak ji vyzkouším (jak mi někdo sežene baterky), dám vědět, co říkám :)

A VŠECHNO DOHROMADY:

A tohle už jsou všechny přírůstky pohromadě. Musela jsem kvůli nim dokonce vyklidit další poličku, aby se mi nekupily na stole v jedné obrovské hromadě (a záložkám obětovat ještě jednu krabičku). Je jich celkem 24 (+ 70 záložek) a jsem za ně neskutečně vděčná (a na ně šíleně hrdá). A v lednu už ty přírůstky zkusím trochu omezit! :)

37 komentárov:

  1. Hééj to "plexisklo" jsem dostala taky :D
    od kamaradů :D a ti z toho byli úplně hotoví :D :) prý je to boží, oni už to aji zkoušeli :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé :D Já už to taky vyzkoušela a je to suprové! I když tedy trochu nedostačuje mojí čtecí rychlosti. Nevermind, bude recenze ;D

      Odstrániť
  2. wau, toľko krásnych vecí 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW, hodně velká závist :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ne, že bych se divila :)) Občas mám dojem, že být schizofrenik, už se kvůli těm přírůstkům zabiju :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Mám se bát? Půjdeš mě vykrást? :D

      Odstrániť
  5. Waaau, to je úplne úchvatná zbierka.:3
    A od Sue & Mimi to bolo jednoducho úžasné...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je ツ
      Sue & Mimi jsou úžasné samy o sobě^^

      Odstrániť
  6. pekna kopka knih :) som rada, ze ta potesila kopka t Biblioteky :D bola zabava to tam vsetko nahanat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc mě potěšila! :)) A jsem ráda, že vás to neotravovalo^^

      Odstrániť
  7. No páni, tak toho je požehnaně! :).. ta lampička je krutá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo :D A to už několikátý měsíc (teda, říjen & listopad byly slabota, ale září a srpen... :D)
      Je SKVĚLÁ! :)

      Odstrániť
  8. Taky 24? Za prosince jsem jich nasbírala stejný počet :) Jinak hromádka je to úžasná a Before I fall vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všimla jsem si, a některé tituly ti tiše záviděla^^ (pokud si tě s někým nepletu :D)
      Souhlas!^^

      Odstrániť
  9. páni, tolik knih! :D to "plexisklo" chci takyyy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dá se sehnat do dvou stovek, co jsem koukala, a je fakt vymakané :)

      Odstrániť
  10. wow..tolik zalozek..:) knih mas take pozehnane..taky jsme v Brnenskych LK narazila na K2..ale bohuzel uz jen na posledni dily..:/ a ja jsem je nechtela kdybych nemela ty predchozi..skoda no.. ale knizky mas uzasny..:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, až to není kam dát :)
      Aha, jasně... to zamrzí, no :/

      Odstrániť
  11. Páni to je nádherná hromádka knih! :)
    To svítidlo chci taky :D. By se hodilo. Kdysi jsem měla takovou mini lampičku, ale po té se nějak slehla zem :D
    A teď když tak vidím ty knížky z edice můj příběh, tak si říkám, že jsem si jich měla koupit víc :D. Mám jen Titanic a Morovou epidemii :D
    Fakt krásný knihy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já měla vymakanou baterečku, ale ztratila se při stěhování :D
      Nevadí, máš aspoň něco, ne? :)
      Já & knížky děkujeme ツ

      Odstrániť
  12. krásna kôpka kníh :) Hru jednoducho odporúčam :) teším sa kedy si ju prečítaš :) dúfma, ze u bás vyjde aj pokračovanie serie, pretoze je stále lepšia a lepšie :)

    Som rada, ze ta potešila kôpka z Biblioteky :) Ako som ti hovorila, ked si nemohla príst, prišla biblioteka za tebou :P a vôbec sme s Mimi nesrandovali :) uzi si aj zálozky aj knihy :) teším sa na spoločný reading obchodníkov, ktorý si dáme aj s Mimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koupila jsem si ji hlavně díky tobě, tak uvidíme, co řeknu :)

      Potěšila, a moc! Vy dvě jste úžasné, vážně^^ Neboj, užiju :P A na společný reading se už nemůžu dočkat ツ

      Odstrániť
  13. Ohromně ti závidím sérii o Heather Wellsové! :D Tu bych strašně chtěla mít doma, ale prostě ji nikde nemůžu sehnat, což mě dost štve. :/
    Jsem zvědavá, co na Kathy Reichs řekneš. Já mám za sebou první tři díly a ty se mi líbily. Jen nevím, jestli nebudeš zmatená ohledně osob a tak, když to máš až ten šestý díl. :)
    A po té knize Obchodníci s nádejou také pokukuji. Tak doufám, že pak napíšeš recenzi, abych věděla, jaká byla. :)

    Jinak samozřejmě moc pěkné přírustky. ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. LK? :D Já bych ti ji přinejhorším mohla sehnat & poslat, nebo jinak zprostředkovat... však se domluvíme :)
      Myslím, že bych neměla být. Pokud je to ten typ série, jaký píše Jeffery Devaer, tak jsem klidně mohla začít poslední vydanou :)

      Recenzi určitě napíšu!^^ Víš, jak ráda propaguju domácí (Slovensko je můj domov n. 2, protože jsem to řekla :DD) autory, ne? :)

      Odstrániť
  14. 24, magické to číslo. Čumím a tlieskam, je to krása. Naživo to musí byť...wrrau. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naživo je to hlavně pěkná kopka, která se mooooc ráda kácí :)

      Odstrániť
  15. Že bych to taky napsala? Tak teda jo...
    Wow! :D
    Už jsem ti říkala, že Before I fall... no comment♥
    Rezára vypadá úplně úžasně, a myslím, že si ji pořídím už jen proto, abych ji měla spolu s Divkou (vidíš?! Taky to umím :D)
    Ty blogo-záložky jsou úplně totálně a magicky boží :D
    A plexisklo je geniální :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo, o BIF jsem už snad i něco slyšela :D
      Vypadá, ale to je tak všechno. No, jen si ji pěkně pořiď, nebudu tě odrazovat, udělej si názor sama :) Akorát je teda o kousek větší než Divena, grrr :/
      Vidím, šikula! :D
      Jsou! Nellie, neuděláme si taky takové? S ohňostrojem? ツ
      :)

      Odstrániť
    2. Pff! Já ji chci hlavně kvůli té obálce :D Ale až dostanu chuť se nudit, nebo si pokazit svůj názor na Čtyřku, tak si to přečtu :D Určitě nevypadá tak dobře, jak Divena (Božeeee! :D)
      Rezára & Divena... dvě vesnické selky x)
      Copak je tak těžké, udělat knížky, co mají stejnou velikost?! :D


      ツ... TO se mi líbí! :D

      Odstrániť
  16. Tu lampičku chci taky, hodila by se mi. Alespoň bych nemusela budit sestru, která nenávidí, když si čtu až do rána :D
    A záložky se hodí vždycky, já například používám místo záložky toaleťák, nebo padesáti centimetrové pravítko... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, mně se zase nadávalo, ať už jdu spát :D Teď se skrčím pod deku, a...
      Cože?! Barbare! :D

      Odstrániť
  17. To plexisklo! O bože, to je úplně nejbožejší :D A ty knížky už jsme probraly :P

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty jo, ta lampička je úžasná, taky bych si ji pořídila, jinak moc pěkné úlovky !!!

    OdpovedaťOdstrániť