2. 12. 2012

Knižný súhrn: November 2012

V novembri som prečítala...

...šesť kníh, z toho 3 v angličtine, 2 v slovenčine a 1 v češtine:

1. Jill Hathaway: Očami vraha (#1) - sj - recenzia
2. Terry Pratchett: Otec prasátek (#20) - čj
3. Lauren DeStefano: Horúčka (#2) - sj - recenzia
4. Simone Elkeles: Perfect Chemistry (#1) - aj - recenzia
5. Lisa McMann: Wake (#1) - aj - recenzia
6. Kristen Painter: Blood rights (#1) - aj - recenzia

Otec prasátek bol skvelý, Terry Pratchett je jednoducho génius... Lenže, ako možno viete, písať recenzie na jeho knihy nedokážem. Ostatné diela som však náležite zhodnotila.:) Niektoré boli úžasné, iné menej, niektoré sa mi nepáčili vôbec, no k tomu sa už vracať nejdem, linky na recenzie sú dosť viditeľné.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):



Tento mesiac je nových prírastkov vážne minimum, no to je v poriadku, aj tak na nemám takmer žiadne miesto... O čase ani nehovoriac. Navyše, tie dva skutočne stoja za to.^^

Knihy na recenziu – Kacír a bosorka (týmto strašne ďakujem Fortune Libri, ktorá ma milo prekvapila ♥).

Vyhrané knihy – Nesmrteľní (podpísaná a s venovaním, lebo Slovart, Alyson Noel a Judit @ MAWOB sú absolútne úžasní ♥).


To je odo mňa všetko, priestor máte ako zvyčajne vy, tak ma pokojne donúťte závidieť.

Neliss

19 komentárov:

  1. Kacír a bosorka by som si veľmi rada prečítala 8) vyzerá to super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O psaní recenzí na pana Pratchetta vím své :D Ono je prostě složité vysvětlit někomu, kdo ho nečetl, jak úžasný je :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pratchetta vážně těžko hodnotit. Prostě je vždycky skvělej, někdy se mi to líbí víc, jindy míň, ale úžasný to nikdy bejt nepřestane... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sú slová, pod ktoré by som sa pokojne podpísala.:D

      Odstrániť
  4. Kacíř a čarodějka - to je knížka, která má prostě přenádhernou obálku :´))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím!:) Hádam bude rovnako dobrý aj obsah.^^

      Odstrániť
  5. Šest knih? Sakra, měla bych se stydět :D Za prvé nevím kolik jsem jich přečetla :D a za druhé, když se nad tím hodně zamyslím, přes číslo tři se asi nedostanu... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som náhodou pomalá, v porovnaní napr. s Annie.:D

      Odstrániť
    2. super. Hned si připadám líp :D

      Odstrániť
    3. Jé, Anničkka je zmíněná^^ :D A Anničkka je šnek, za listopad jich dala jen 17...

      Odstrániť
    4. Tempé, prepáč.:D Tak, ty si super busy...
      Anns, NEPROVOKUJ!:P

      Odstrániť
    5. Bomba. Annie, jestli ty jsi šnek tak mi prosímtě řekni, jaké zvíře jsem já? Ochrnutý šnek? :D Šnek z Černoylu? Mrtvá moucha? :D

      Odstrániť
    6. Fukušimská želva? :D

      Odstrániť
  6. Přesně - sice jen dva přírůstky, ale vážně stojí za to :3

    OdpovedaťOdstrániť