5. 12. 2012

One bloger show - O co jde?

Voilá! Rozhodla jsem se představit vám projekt, který jsem si pro vás vymyslela, pojmenovala a vytvořila mu banner. Jaký projekt mám na mysli? To by vás zajímalo, co? Přece ONE BLOGER SHOW!

Ehm. No. Zasvěcení ví, nezasvěcení se dozví teď.

Vycházela jsem z toho, že (nejen) knižní bloggerstvo je národem kreativním a nemálo jeho členů se pokouší psát (nebo trpí pokročilou grafomanií). A právě na tyto lidi (budoucí autory bestsellerů) bych se chtěla zaměřit... formou rozhovorů. 

O co v mém nejnovějším šíleném nápadu jde?

Já si vyhlédnu nevinnou oběť... ehm, mladého autora&bloggera, stručně vám ho představím a rozcupuju ho na kousíčky pak ho podrobně a pečlivě vyzpovídám. Otázky budou ty nejzákeřnější ze zákeřných, budu se ptát na psaní obecně, rozepsané dílo, nejrůznější zkušenosti i autora jako člověka. Na konci každého rozhovoru se budete moci těšit na ukázku psané tvorby (pokud bude autor tak ochotný, že ji poskytne). 

Už mi kývla pěkná řádka blogerů a další mám v hledáčku a plánuji je oslovit v co nejbližší době, jeden rozhovor je dokonce už i hotový... a myslím, že se máte na co těšit. Naskytne se vám tak příležitost poznat spoustu (známých) blogujících lidí i z té druhé, kreativní stránky, a kochat se nad jejich utrpením v podobě zodpovídání Anniiných otázek. 

Malá ochutnávka:
Máš něco, co tě "nakopne" k psaní nebo zaručeně dovede inspiraci, třeba nějaký čarodějnický rituál při měsíčku? *smích*
 Jistě, omámím jednu nevinnou pannu a pak se koupu v její krvi.

Tak co říkáte? :)

Pro autory
-připravuje se-

37 komentárov:

  1. tak toto znie svetovo Annie :) to mi niečo pripomína, čo som ti ešte neposlala damn :P, ale zajtra to napravím :) uz sa teším na prveho Autora/bloggera :) dúfam, ze to bude čoskoro :) a ja sa začínam bát tvojich najzákernejších otázok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuju moc... :)
      Nebooooj, na tebe se pokusím být co nejhodnější, ty jsi moje Suzi! :P

      Odstrániť
  2. To je skvělé, ukázka mě velice pobavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůůůů, určitě jsem zvědavá, zní to skvěle =))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, to bude skvelé, už sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doufám, že naplním očekávání^^

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí ((:

      Odstrániť
  6. :D nóó, tak to se těším ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je na co, zatím jsem natrefila jen na samé správně potrefené & talentované lidi :))

      Odstrániť
  7. Tak to zní opravdu skvěle!!! :D Úžasný nápad. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dochází mi slova, takže opět jenom - děkuju :)

      Odstrániť
  8. Awesome! :D Už sa teším -až budem zase pokračovať v tichom stalkovaní- ! XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jojo, jsi! :D
      Já se taky těším, tvoje tiché stalkování mě baví :P

      Odstrániť
  9. No páni! Vyzerá to vážne ako super nápad. Až tak veľa autorov medzi bloggermi nepoznám, takže toto budem určite pravidelne sledovať.
    Vlastne, tí, na ktorých som natrafila napríklad na GR, majú aj nejaké knihy založené, ale aktivita takmer nulová.
    Som nesmierne zvedavá! xD A ešte viac ma bude zaujímať, ktorí z nich sa aj niekam dopíše. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já při hledání materiálu k rozhovorům natrefila na spoustu lidí - někteří se sami ozvali, na některé jsem si vzpomněla, jiné znám...
      Jo, jsem docela zvědavá, jak to s knížkami dopadne :) Spousta z nich aktivně píše, jen nijak neaktualizují (hádám, že většina píše aktivněji než já... damn it :D)
      To by mě taky zajímalo. A taky, kam se dopíšu já :D

      Odstrániť
    2. Ja mám zase obdobia, kedy sa mi chce a kedy radšej čítam a pozerám. Hovorím si, že by som mala aspoň opravovať v dobe, keď sa mi nechce, ale vtedy si vždy niečo nájdem a s opravami je koniec :D

      Odstrániť
  10. Ohó, čemu jsem se to upsala?! O.O Dělám si legraci, per ty otázky do mě! Všechno, co jste nikdy nechtěli vědět o Storycollector a báli jste se na to pomyslet! Už brzy na vašich monitorech!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Annience! :P
      Jojo... ty bys měla tvořit televizní upoutávky. Příště si od tebe nechám hilfnout s bannerem :D

      Odstrániť
  11. To o nevinné oběti rozcupované na kousíčky mě trochu vyděsilo, ale což! Tohle bude vážně skvělé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Malá ochutnávka:
    Máš něco, co tě "nakopne" k psaní nebo zaručeně dovede inspiraci, třeba nějaký čarodějnický rituál při měsíčku? *smích*
    Jistě, omámím jednu nevinnou pannu a pak se koupu v její krvi.

    Tak co říkáte? :)

    >>>>>>>> Teším sa. (a tá ochutnávka celý článok zabila) :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doufám, že v dobrém slova smyslu & těší mě, že se těšíš^^

      Odstrániť
  13. Tak to je naprosto dokonalý nápad!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tohle je fakt super nápad, i když z hlediska potenciální nevinné oběti jsem kapku vyděšená... XD

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvělý nápad :)) Na tohle se už vážně těším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Odpovede
    1. Hele, lvíčátko, nepíšeš ty náhodou??? :D

      Odstrániť