1. 1. 2013

11/12 aka největší rest loňského roku

Nevím, čím to je, ale poslední dobou mi na tyhle příspěvky vůbec nezbývá čas oO Aspoň, že ten prosincový je ještě trochu aktuální, takže když ho přidám do dvou týdnů, nikdo mě neukamenuje (snad). V listopadu jsem se stála držela nastavené laťky, tedy sedmnácti knih.

1) Mrazivé léto | - | M. Martini | (3/5)
2) Čísla - Chaos | #2 | R. Ward | (3/5)
3) Rozdělená srdce | #1 | B. Belitz | (3/5)
4) Vlci Sudet | #5 | P. Neomillnerová | (4/5)
5) Motýlí křídla | - | V. Bicker | (4/5)
6) Dcera sněhu | - | E. Ivey | (5/5)
7) Temná akademie - Vyvolení | #1 | G. Poole | (3/5)
8) Tajný kruh - Zasvěcení | #1 | L.J. Smith | (2/5)
9) Na útěku | #3 | M. Cabot | (5/5)
10) Příliš velké sousto | #2 | M. Cabot | (2/5)
11) Stínem políbená | #3 | R. Mead | (3/5)
12) Počertěná - Správné rozhodnutí | #2 | S. Petroff | (2/5)
13) Bohyně v domácnosti | - | S. Kinsella | (4/5)
14) 1984 | - | G. Orwell | (5/5)
15) Upírův pomocník | #2 | D. Shan | (3/5)
16) Fallen shorts | 0.5 -> dál | L. Kate | (3/5)
17) Jak zabít milionáře | #1 | N. Martin | (3/5)

V rámci zkrácení těchto článků jsem se rozhodla se (stručně) vyjádřit jen ke knihám, na které jsem nepsala recenzi, na moje názory na ty ostatní se poměrně snadno proklikáte. Here it go(es):

Vlci Sudet... No, Tina Salo mi přirostla k srdci. Až nečekaně mě chytil styl Neomillnerové a i když k obálkám mám poněkud výhrady, jinak mě tato série baví. A Kayův úhel pohledu, tedy pohled hlavního sladkého zmetka? Skvělý tah^^

Na útěku aka Supermodelka. Tahle série není dokonalá, ale dost mě chytla a já tuto sérii řadím mezi moje nejoblíbenější, ať už v kategorii takového toho 'čtení pro holky,' tak v kategorii 'Meggin Patricia Cabot.' Mám v plánu si časem dát re-reading všech tří dílů a potom na ně také napsat recenzi :) Příliš velké sousto bylo naopak zklamání (i když lepší než Nenasytná). Mína mě asi nikdy nechytne. Tohle recenzovat nebudu, protože takhle zdrbat bych Meg nedokázala.

Bohyně v domácnosti... no, Kinsella rozhodně umí psát čtivé knihy, takové ty lehké oddechovky, při kterých prostě vypnete a jen relaxujete a užíváte si vtipné chvíle, kniha tedy účel splnila. Číst ale hned po ní temnou & psychicky náročnou 1984 asi nebyla nejlepší volba... I přes to je toto dílo (random fact: pravděpodobně první antiutopie, z čehož se vyvinuly dnešní dystopie, ever) vážně úžasné.

Upírův pomocník... To pokračuju ve Vendeině challenge, tempem jedna kniha za měsíc. Pak se není čemu divit, že jsem tak šíleně pozadu. Jak to bude s recenzí se uvidí, možná shrnu děj prvních tří dílů do jedné, nebo si časem dám re-reading... A Fallen shorts n. 2, tedy zbytek těch, co se dají vyštrachat na netu, mi přišel spíš k pláči, i tak se ale našlo pár příběhů, které byly vážně úžasné a vylepšily mi pohled na sérii.

2 komentáre:

  1. Veľmi zaujímavé knihy 8)
    Tú Počertenú by som si fakt rada prečítala!
    Na Temnú akademiu sa chystám 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky mám dojem. Nebo je to možná čímdál šílenější výběr... 3:)
      :) Tak snad se ti budou obě líbit.

      Odstrániť