19. 1. 2013

12 knižních měsíců - Prosinec 2012 & Leden 2013

Dostala jsem instrukce publikovat až večer. No jo, ono se to řekne, publikovat večer. Jenže takhle místo abych ve dvě vklidu napsala a publikovala recenzi a šla něco dělat, tak se k tomu v ty dvě nedokopu a tak prokrastinuju, ve tři taky (parodie, že, Miši), ve čtyři spím u noťasu, rozvalená v křesle (a s nohama na stole), o pěti poslouchám písničky a o šesti si pustím film, kterým se pak proklikávám. A že bych si předepsala recenzi, mrkla na učení nebo tak něco? Cha! Šílíte? A pak se skoro o desíti proberu a takhle to vypadá. Tak se jdu aspoň zbavit těch nehorázných restů. Čekačku za ty dva měsíce ale už doplňovat nebudu...



Tentokrát stručněji a bez seznamu to-read knih. Protože já budu sakra moc ráda, pokud přečtu ty tři RC a naučím se to, co musím. Pokud se mi to povede, budu Bohu navždy vděčná.

Já & prosinec.

Ehm. Vánoce. Ehm. Dárky. Ehm. Stres & tak. Ehm, půlnoční zdobení stromku. Prosinec? Toť moje smysluplná reakce na poslední měsíc roku. Tenhle se ale nějak nevydařil. O prázdninách jsem neudělala nic, co jsem chtěla, jen jsem fňukala, jak mi chybí jistí lidi, a na Silvestra jsem navzdory plánům na courání všude možně, nejlépe ráno, nakonec doma ujídala chlebíčky a pouštěla si do sluchátek metal. Ehm, jo vlastně, ples, šaty a tak, pozitivní věci. *mumlá si: myslipozitivně, myslipozitivně...* Jo, tak ples byl fajn. To vás teda ale asi nezajímá...

Já & leden
Z minulého roku mi zůstalo nechutně moc restů a nakupily se další. Celkově to teď vypadá nějak takhle:

K prvnímu měsíci roku snad ani vztah nemám. Rozhodně ne pozitivní. Je zima, já jsem unavená, bez motivace, padá ten bílej hnus a vůbec, na co to je? O Novým roce se musím chovat slušně, co kdyby se (jak naschvál) ta pranostika vyplnila a potom zbývá ubohejch 48 hodin a já zmrzlá postávám před školní budovou (zatímco spolubloggerka si doma spinká). To vám taky nepřidá.

Ovšem, kdyby se mluvilo o loňském lednu a jistém úžasném koncertě, kterého jsem se mohla zúčastnit, hned je to něco jiného. Bohužel se o něm nemluví, no... Každopádně, měsíc ještě neskončil, dávám tomu šanci. Abych mohla na začátku příštích Měsíců zmínit něco pozitivního, než si začnu stěžovat na únor (jako že to na sto procent udělám).

Co vůbec dělám, že tu na to kašlu? Učím se, to jste nepoznali? Stává se, no. Ale v některých předmětech se to i vyplatí, zatímco jinde jsem radši mohla vzít do ruky knížku.

No, končím s tímhle srdceryvným článkem, stejně si jen stěžuju a nikdo to číst nebude. Ale pokud se nááhodou někdo prokousal až sem, můžete mi prozradit, jaký vztah máte k lednu vy? :P

A nějaká ta music:

Blogger dneska nemá den a já jsem přetažená, takže mi chybí trpělivost, proto jen odkaz: No co, dneska jsem ten film znova zkoukla, nebo spíš proklikala, takže se jí pár dnů nezbavím. A tu scénu miluju.

6 komentárov:

  1. Január je skvelý mesiac. Pretože padá biely hnus a ja mám výhovorku prečo meškám, zaručenú. Inak to nejde. A mám nádej že keď sa spustí kalamita nejde sa do školy! :D
    Okrem toho je to fasa mesiac lebo sa vtedy oslavuje furt. Prichádza rodina ja sa mám učiť a neviem kde mi hlava stojí a väčšinou si zhorším priemer lebo čítam knihy. Vždy v januáry prečítam najviac kníh keď nemám mať čas ani dýchať. :D A k tým oslavám ešte - ono je to nahovno ale ja sa môžem vtedy zašiť a tvoriť si svoje. V tom hluku viem vždy premýšľať! :D
    Inak je to mesiac...značne nahovno. :D Aké prekvapujúce, že? Pretože po ňom ide február a na konci Januára som vyšťavená a grogi. Vtedy zažívam aj najviac kultúrnych podujatí a tak. Celý rok nič a všetci čakajú, že za jeden mesiac to utiahnem. A to aj robím. Ťahám. Momentálne som rada, že už nepíšeme písomky, učím sa fyziku, píšem a čítam dve knihy naraz. Juj niekto ma za tú následnú prezentáciu pomýleného názoru na literatúre zadupe pod zmrznutú zem. Inak ľad je nahovno tiež. Príliš klizké. A ja už tak neviem chodiť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anne Hathaway je skvelá 8P
    čo ti je biely hnus??? konečne poriadne vločky padajú, za 20 rokov som ešte také nevidela! Hurá! 8P
    ja mám plno skúúúšok a nestíham nič, dokonca mi vypadávajú vlasy (potvrdila kaderníčka) a predpokladám že z nervov zo školy 8___(
    ale zato knižky pomáhajú 8) aj keď som kvôli Vampire academy hore do 3. ráno, tak je to super 8P len s tými kruhmi pod očami neviem čo mám robiť, ešte že robím Oriflame a môžem si objednať tucet krémikov a korektorov 8D a keď všetky skombinujem, na pár hodín sa ako tak prekryjú...a potom zase vylezú 8_(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leden? Už třetím rokem je pěkně na nic. Bléé. Samý stres, kamarádi, co chtějí utéct ze školy a z Brna někam do zahraničí, státnice. Hromada učení a hromada nechuti něco dělat. Jo, a ještě ty hloupé naděje, že tento rok bude lepší. Pch, vždycky jsem naivní. Vždycky!

    Strašně moc se těším, až leden skončí. I když skončí špatně, tak ať už je po něm.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak lidi! Copak nikdo nemá rád leden? I když já mám co mluvit, protože leden a únor jsou měsíce, které by se mohly z kalendáře klidně vymazat :P :D A jsem ráda, že znám tvůj názor na ten bílý hnus, protože když já řeknu, že by ten sníh být fakt nemusel, protože se většinou jenom válím na zemi (fakt ne dobrovolně)...
    Co se toho prokastinování (či jak se to vůbec skloňuje :D) týče, taky na tom nejsem moc dobře :D Včera jsem měla psát recenzi, no napsala jsem asi 2 odstavce, protože pak jsem se musela jít dívat na parodie... nevíš o tom náhodou něco? Tudíž jsem dneska musela brzo vstávat, protože není nikdo online, takže mi nikdo nepíše, a já můžu v klidu psát :D Takže recenzi jsem napsala, a teď tady čtu, že jsi jen fňukala, "jak ti chybí jíst lidi" Bože kašlu na to... jdu spát :DD



    OdpovedaťOdstrániť
  5. No samozřejmě jsem to tam zapomněla dopsat vrr... za tím dobrovolně má být, že na mě všichni koukaj jak na blázna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vzťah k januáru? Nikdy som sa nad tým nezamýšľala. ty máš šťastie, že ten obrázok vystihuje len december/január. U mňa je to tak nonstop a rovnako ako ty urobím čokoľvek, aby som sa nemusela učiť. Hoci aj pozerám z okna. (spomínala som, že mám výhľad na cintorín a ako je tam neskutočne živo?) :D

    OdpovedaťOdstrániť