16. 1. 2013

12/12 - *usilovně spí*

Prosinec byl, ehm... nerada to přiznávám, ale dost slabý, aspoň na poměry bookoholika. Nesl se ve znamení pospávání, zlepšování známek (tedy, první fáze), chystání všeho možného na Vánoce a dokonce i social life-u. A i když jsem byla neskutečně šťastná, že mám čas na čtení, většinou jsem jej ani nevyužila a jen prokrastinovala na internetu. So, 14 knih.

1) Nejsem sériový vrah | #1 | D. Wells | (5/5)
2) Kacíř a čarodějka | #1 | P. Greggory | (4/5)
3) Weird Things Customers Say in Bookshops | #1 | J. Campbell | (5/5)
4) Krvavý slib | #4 | R. Mead | (2/5)
5) Padesát odstínů šedi | #1 | E.L. James | (3/5)
6) Tajný kruh - Otrokyně | #2 | L.J. Smith | (3/5)
7) Lovec | - | J. Deaver | (3/5)
8) Temné vize - Vášeň | #3 | L.J. Smith | (3/5)
9) Napsáno krví | #2 | A. Kane | (4/5)
10) Na půl cesty do hrobu | #1 | J. Frost | (3/5)
11) Metro 2034 | #2 | D. Glukhovsky | (4/5)
12) Posel | - | M. Zusak | (5/5)
13) Krvavé chodby | #3 | D. Shan | (3/5)
14) Rezistence | #2 | V. Roth | (2/5)

...Jak tak koukám, s recenzemi jsem se, ehm, vážně mohla přetrhnout, že. Opět pár slov k těm, které zatím recenzí nedisponují:

Weird Things Customers Say in Bookshops. Krátké. Sestavené na hláškách a vtipných příhodách. Geniální. Smála jsem se celou dobu. Krvavý slib... no, s touhle knihou jsem vzdala veškeré pokusy napsat na VA recenzi, takhle kritizovat Richelle by mělo být nezákonné. Jenže VA mě po tom všem poprasku, co kolem ní byl, a po samém 'to si musíš přečíst' nehorázně zklamala. Čekala jsem holt něco... víc, dospělejšího, ve stylu Sukuby (jo, fajn, kamenujte).

Padesát odstínů šedi. No. Tahle kniha byla poměrně milým překvapením - ne obsahem, protože si pořád myslím, že autorka mohla ubrat s kvantitou sexu a přidat na kvalitě, ke konci se nechutně opakovala, nýbrž tím, jak lehce jsem četla. Za dvě odpoledne jsem Odstíny zavírala s tím, že jsem vážně zvědavá, co se bude dít a celkem mě to bavilo. Fajn přístup, ne?

Co se týče další knihy, do té jsem se musela dokopat. Lovec mě totiž neoslnil tak, jako další díla od Deavera, nevím, čím to je. Na půl cesty do hrobu pak bylo dalším zklamáním, opět založené na přílišné chvále okolí (že, Mišičko). Jsem ale ještě rozhodnutá dát této sérii šanci, mimo jiné díky Čtení naslepo. Recenze bude (časem).

Metro 2034 jsem četla celkem nahonem, protože jsem naznala, že by možná nebylo špatné je vrátit majiteli. Spooousta nechutných scén, prvky, bez kterých bych se obešla, ale zároveň skvělé, čtivé dílo. A pořád ještě jsem se nerozhodla, jestli je to sci-fi nebo dystopie.

Aaaaaa moje láska na první přečtení - Posel! Ta kniha je geniální, geniální a já Zusaka miluju. Už po prvních pár stranách jsem zjistila, že na knihu musím pohlížet úplně jinak než na Zlodějku. Je skvělá, jen jiným způsobem. Nezapomenutelné dílo.

A na závěr, Krvavé chodby, alias "knihy v DS challenge, čtené tempem jeden díl měsíčně". Ehm, správně bych už měla číst sedmičku... snad to časem doženu. Celkem mě to bavilo, ale pořád mě ta série nestačila nějak... strhnout. Uvidí se časem.

Kolik jste toho přes prázdniny přečetli vy?

12 komentárov:


  1. 14 knih je pre teba slabý mesiac??? Že som si na to už nezvykla 8D Ja toľko nestíham 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ještě v květnu jsem nad číslem 14 jásala :D Ale od těch dob se toho dost změnilo... no, mohla by sis začít zvykat ;D

      Odstrániť
  2. To tvoje "málo kníh" u mňa znamená rok poslúchania zúčtovanie na Vianoce tak akože prr!! :DD
    Ale..zase dobre od knihofilika nemôžem nič iné čakať (keby som si mohla robiť s eurami čo chcem tých kníh je 20 za týždeň...)
    A cez prázdniny? Ledva 2 knihy, nie je čas, dievča! :D
    A inak vyzerajú všetky lákavo..ach..musím sa krotiť lebo ma porazí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pardon. Pardon, pardon, pardon.
      Doufám, že mě to knihomolství omlouvá natolik, abys mě po příštím takovém článku nečekala před mým domem s pistolí... :D

      Odstrániť
  3. Neměla jsem čas na čtení, přečetla jsem čtrnáct knížek. XD No dobrý, já když nemám čas, přečtu tak čtrnáct stránek, případně tak čtrnáct slov... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, nesměj se mi! Není to hezký :D

      Odstrániť
  4. Přesně tak prý jen 14 knížek lol, já jsem ráda, když za měsíc přečtu při tom všem shonu těch knížek tak pět :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak stává se. Já jsem cvok, já se do tabulek nepočítám... :D

      Odstrániť
  5. Asi přestanu tyhle tvoje články číst, protože mě vždycky dokonale naštvou :D 14 knížek a slabý měsíc? A to tam máš ještě Padesát odstínů šedi, který má 600 stran... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Padesát odstínů byla zábava na středeční a čtvrteční odpoledne! :D
      A já nechci nikoho naštvat... :'(

      Odstrániť
  6. Wau a ja som si myslela, že aká som dobrá, že za mesiac prečítam 7 kníh :D Ty čítaš aj namiesto spánku? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nene, náhodou, já poctivě spím nějakých šest hodin denně! :D

      Odstrániť