3. 1. 2013

Čítanie na slepo (5)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


V decembri som si vylosovala knihu Carpe Jugulum. Prečítala som ju a bola úplne úžasná.:) Recenziu som však nepísala, Terryho diela recenzovať nedokážem, ako možno viete. Poďme zistiť, čo ma čaká a neminie (snáď) v januári.

V januári budem čítať...


...knihu s číslom 2, Temné diery od Carrie Ryan. Do čítania sa teda pustím hneď ako kniha dorazí, už sa  teším.:)

Neliss

12 komentárov:

  1. Temné diery by som si tiež veľmi rada prečítala tento mesiac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam nám to obom vyjde & nesklamú.=)

      Odstrániť
  2. Ach, ja by som veľmi rada Endlessly nad tým 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj to si chcem prečítať.:D V tomto polroku (=> knižný plán).

      Odstrániť
  3. Taky už bych si knížku ráda přečetla. Snad jí Mladá fronta vydá během jara, jak slibuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto meme sledujem už dlho. A páči sa mi. Chcem sa zapojiť. idem omrknuť Luc. :D

    PS: Temné diery boli podľa mňa najslabšia čas série.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite go ahead, je to super nápad & užitočný.:)

      Ups.:D No, uvidíme, ako sa mi (ne)bude páčiť.

      Odstrániť
  5. 39 knih v to-read? :D Jak to děláš? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvrdé kruté pretriedenie.:D Len pokračká, ktoré určite musím čítať & knihy, ktoré mám zohnané a niečo o nich viem, vyzerá vážne sľubne...:D No. Bolo to ťažké.:D

      Odstrániť
  6. Hmm, už by měla být na cestě :3 A hodila jsem ji na rychlou poštu, takže by si měla i pospíšit :D

    OdpovedaťOdstrániť