4. 1. 2013

Čtení naslepo (#1)

Ehhem. Ona by možná byla i ta recenze, OBS nebo něco na ten styl. Jenže to by Anns nesměla půlku dne strávit lítáním po vedlejší díře (teda, půlku dne hned po tom, co jsem se dostala z tělocvičny, jak já miluju školu) a zbytek odpoledne prospat. Jo, už to zase začíná, chronická únava.

Každopádně. Zkusíme nechat si někoho (aka random) kecat do čtení. Třeba to bude i fungovat... Každopádně, za Čtení naslepo je zodpovědná Luc, a kdybyste se chtěli zapojit, můžete - tady máte vysvětlené, jak to funguje.

A můj ortel je...


Druhý díl Nočních lovců! (Míšo*, doufám, že ses při tom oslavném tanci nezabila). První díl mě sice až tak nezaujal (recenze bude... snad), ale mám pocit, že to bude tím, že jsem od knihy čekala moc. Tohle tedy zkusím u druhé napravit a rozečíst ji bez jakýchkoli očekávání, aby měla možnost mě přijemně překvapit. Jen doufám, že to v tom lednu stihnu...

15 komentárov:

  1. Tebe nebavil Hrob? No to teda.. já to hltala jak divá :D A taky se akorát chystám na druhý díl, to nám to hezky vyšlo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, prvně jsem měla výhrady snad ke všemu, ale pak se to zlepšilo :D Jen jsem do knihy nebyla nijak extra ponořená, jsou tituly, do kterých se mi podařilo "zažrat" víc :)
      Jak o tom pořád někdo oslavně mlel... asi jsem vážně měla přehršle (:P) očekávání :D

      Odstrániť
    2. Kdo to byl? Řekni mi kdo to byl, ať ho můžu nakopat!

      Odstrániť
    3. skoda ze ta nebavil :) ale tak ved nemoze sa kazdemu pacit setko na 5* :) ale teda ja som tu knihu tiez zrala :D

      Odstrániť
    4. Míša*: Ehm, jedna taková Miš... tu určitě neznáš :D

      Mims: Jojo, já mám prostě v otázkách 'mainstream' knih někdy jiný vkus než většina, stává se :)

      Odstrániť
  2. Nezabila nezabila... Sice jsem si skopla palec, a můj rituální oheň zapálil záclony, takže málem chytl barák, ale s tím dokážu žít :D jak říkám... random.org má hold dobrý vkus :D

    (stejně nechápu, jak si dokázala, že máš v to-read tak málo knížek... já se neudržím :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D
      HolT, drahá ;)

      Ehmm, no, zavedla jsem krutopřísný režim a smazala všechny knihy, které nejsou pokračováním rozečtených sérií, které nemám doma a ke kterým se v dohledné době nedostanu... :D

      Odstrániť
  3. Radšej sa nevyjadrujem k tomu, že sa ti 1. diel nepáčil, lebo si momentálne udieram hlavu do stola, tak nemám čas... 8D

    Dúfam, že ťa 2ka presvedčí o kvalitách autorky, v blízkej dobe sa na knihu tiež chystám, lebo už nemôžem toľko vydržať bez Bonesa 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, to víš, Anns přece nemá vkus :DD

      Já uznávám, že autorka umí psát. Já jen čekala víc (ŽE, Miško...) :D

      Odstrániť
  4. Tak jo, už bych si měla přečíst jedničku :D Všichni jsou - téměř;) - jsou z toho úplně mimo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, to bys nepochybně měla :D
      Díky za dodání 'téměř', necejtím se tak blbě :D

      Odstrániť
  5. Ahojky, máš moc pěkný blog a ještě lepší články.
    Pokud vedeš, ráda bych byla tvým affs, nebo OS.

    Můj blog se zaměřuje na knihy a mám ho již asi rok, ale plně rozjet se ho chystám až teď :).

    Pokud nemáš OS, nebo affs. Byla bych ráda jen za vzájemné komentování článku tipu: "já okomentuji článek, ty klikneš na můj web a okomentuješ článek u mě" a tak pořád dokola :)...

    Jestli máš chvilku času koukni prosím na můj blog, udělá mi to obrovskou radost. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No comment. Něco ti napíšu na blog (časem), ale extra lichotivé to nebude.

      Odstrániť
  6. To sa niekto má. Furt všade vypisujem, že si chcem prečítať prvý diel, ale nemám čas. To je nanič. No ale aspoň sa poteším recenzii. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No, nevím, jestli tě potěším. Plánuju být trochu zlá... :D
      A držím pěsti, ať se k tomu prvnímu dostaneš.^^

      Odstrániť