5. 1. 2013

Knižný plán na rok 2013 (1)

alias môj prvý projekt
O čo ide? O zaznamenanie, aké knihy chcete prečítať v danom polroku a následné zhodnotenie.
~ Viac info & možnosť zapojenia. ~


Aké knihy teda chcem určite prečítať do konca júna 2013? (linky z názvov vedú na goodreads)

Kiersten White: Endlessly (#3)

Pretože chcem tú sériu už konečne dočítať... a nemôžem sa k tomu dokopať. Dôvod? Ehm, nepamätám si poriadne dej prvých dvoch kníh. Ale ja to nejako vyriešim a konečne sériu o Evie uzavriem. (Keby sa niekto podujal mi dej jednotky a dvojky zreferovať, neurazila by som sa.:P)

Mimochodom, očakávam ľahké, svojské & najmä vtipné čítanie, podľa možností tiež miestami napínavé. Tak dúfam, že sa nesklamem.


Lili St. Crow: Jealousy (#3), Defiance (#4), Reckoning (#5)

Ďalšia séria, ktorú chcem čo najskôr dočítať. Prvé dva diely boli fajn & všetky knihy mám doma, čiže... Patrilo by sa s tým niečo urobiť. Ideálne ešte predtým, než tiež zabudnem celý dej.:P

Očakávam sexy hrdinov, drsnú Dru, rozriešenie problémov, poriadnu akciu a rozuzlenie milostného trojuholníka (bez ktorého by som sa bola v pohode zaobišla, thanks, Lili).



Melissa de la Cruz: Masquerade (#2)

Ďalšie pokračovanie, hoci ani náhodou nie uzatvorenie série. Chcem jednoducho zistiť, či ma bude Blue bloods baviť dosť na to, aby som sériu celú dočítala, či s ňou rátať, chápete. (Len si asi zasa nepamätám jednotky, čiže tá istá prosbička ako pri prvej knihe...:D)

Očakávam originalitu, čitateľnosť, sympatické charaktery, skrátka to, čo sa mi v prvom diele dostalo. Plus dúfam v nejakú poriadnu akciu!


...a hoci to už bolo 5 kníh, ešte si dám jednu nadstavbu.:) Pôjde pre zmenu o prvý diel, na kto sa chystám už pomerne dlhú dobu (čo sa dá povedať o väčšine kníh, ale nevermind):

Meg Cabot: Abandon (#1)

...pretože je Meg Cabot výborná spisovateľka (aspoň podľa toho, čo som od nej zatiaľ čítala, teda Denníky princeznej a Mediátor - každá séria v tom správnom čase & obe ma chytili za srdce) a som zvedavá, či sa mi bude Abandon páčiť (recenzie boli predsa len rôzne).

Očakávam sexy hrdinu, vtip, skrátka Megin zvyčajný úžasný štýl a zároveň dostatočnú dávku nadprirodzena, zaujímavo poňatého.


No, uvidíme, ako sa mi bude dariť. Len pripomínam, že linky na vaše prvé príspevky treba zanechať v linkovači v tomto článku a že sa môžete zapojiť hocikedy. Plus veľká vďaka všetkým, ktorí sa už zapojili.:)

Neliss

8 komentárov:

  1. držím palce, aby sa všetko podarilo prečítať :) super projekt, len ja by som asi svoj plán ako sa poznám nedokázala splniť, takže si radšej nič neplánujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem & ďakujem. :D U mňa je to s väčšinou vecí tiež tak, ale dúfam, že sa bude jednať o výnimku.:D

      Odstrániť
  2. Skvelý výber 8) Na Raz a navždy sa už veľmi teším, ja zbožňujem tú sériu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa jednotka až tak nepáčila, dvojku som už žrala...:D Tak sa vlastne tiež teším.:]

      Odstrániť
  3. Kniha od Meg vyzerá výborne. Som zvedavá na recenziu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. KDybych byla schopná dodržovat plány, taky bych se zapojila :) Přeji ať to vše stihneš! :)

    OdpovedaťOdstrániť