1. 1. 2013

Prolog aka 1. stránka

Vím, že jak dneska, tak furt (nebo aspoň celou další knihu), ale já prostě musím začít klít. Nevíte někdo, jak mě mohlo večer napadnout, že to podium uklidíme, protože si zrovna na tamto místo chci donést plážový lehátko, lehnout si a číst?! No, takže při opětovném stavění podia mi Nellie podpatkem udělala zcela nepatrnou díru do nohy (nechápu, co je tak divnýho na tom, že nemůžu srkat piňa coladu o centimetr vedle!) a v důsledku toho skončil můj drink na Aliiných šatech. Jinak jsme přežily a jsme tu znovu, opět při vzájemné spolupráci (a vůbec po sobě nevrháme vražedné pohledy), a tentokrát se snažíme o napsání první strany!

Nuž a tá sa bude venovať, pochopiteľne, našim plánom a očakávaniam, ktoré sa týkajú nového roku 2013.



Neliss vs. 2013; the battle is on

Osobne teda očakávam vydanie úžasných kníh, veľa skvelých momentov, ... Dúfam, že tento rok prežijeme v zdraví, že sa mi podarí opäť stretnúť s mojou zlatou vampsis Aliou (ktorá je našou vernou výpomocou a betareaderom, we love you!) a... hmm... Chcela som písať úplne o inom, totiž o veciach, ktoré sa nejako týkajú Booklandu. Tákže.

V roku 2013 zrejme úplne vypustím minirecenzie a ich dlhšie sestričky aka recenzie budem písať iba vtedy, keď budem mať skutočne čo povedať (ako to bolo už i v decembri). Čo sa týka zvyšných kníh, určite si všímajte môj účet na GR, prípadne sa môžete vždy opýtať, nehryziem (len občas!).

Ďalej sa určite pokúsim napísať ďalšie názorové články a rada by som prispela i do Annienej One bloger show. Ale hlavne: zaumienila som si prečítať viac kníh, ideálne 100 - tak držte palce.

Určite netreba odo mňa očakávať väčšiu aktivitu (bohužiaľ) a ani žiadne extrémne prevraty.:) Zvyšok je vo hviezdach a ja teraz odovzdávam slovo Annie.


Annie & předsevzetí, na která se vykašle hned 2.1.:

Já očekávám spoustu nových bloggerů & blogů & blogových přátel, úspěchů, článků, vaší přízně, soutěží a úžasných knih, prostě jen to nejlepší :)! (No jo, teď jsem strašně pozitivistická, ale jak poprvý padnu na hubu, budu se tvářit, že tohle nikdy neexistovalo)

Za minulý článek jsem byla seřvaná kvůli délce (a já to přitom vzala tak stručně!!!), proto jenom v bodech. V. Krátkých. Jednoslovných. Bodech.
(Tak to, Neliss už se hádám nekouká, takže se rozepíšu jako obvykle. Jen se budu tvářit, že ne ;)

  • Omezím utrácení. Do knížek jsem tento rok narvala sakra moc peněz a už jich mám slušnou sbírku, takže, hádám, stačilo.
  • Za rok 2012 jsem si pořídila 99 knih - tohle si zakazuju zopakovat. A stejně za rok zjistím, že jsem si jich koupila třikrát víc.
  • Konečně si přečtu všechny ty knihy v poličkách. Protože už je jich pomalu k padesáti (těch, co mám, a nemám je přečtené). A z knihovny je většinou nosím rovnou po dvaceti, i když limit je tam patnáct. Tak já jsem VIP, že O:)
  • Sestavím si krátký a rozumný wishlist. A zahodím ten sešit, kde jsem se o to párkrát snažila, a kde krátký & rozumný znamená cca 3 000 knih.
  • Začnu rok bez předsudků. Takže se například budu tvářit, že Rezistenci jsem nikdy nečetla a že závěr trilogie bude mít úroveň Divergence a nějakého druhého dílu (bohužel zrovna toho, který jsem já nečetla).
  • Dotáhnu všechny projekty do konce. A to v termínu.
  • Už nikdy se nestane, že tu tři dny nic nebude, protože mám čas, ale nechce se mi.
  • Začnu víc číst v angličtině a využívat těch nádherně levných knih na Bookdepository!
  • Dokopu někoho, aby mi koupil čtečku/tablet. I kdybych měla vyhrožovat, že jinak budu mlátit hlavou o zeď, dokud se ta zeď nesesype (já jsem totiž pěkně tvrdohlavá).
  • Zredukuju počet ebooků... a nebudu stahovat další. Nebo se donutím nakonec číst na notebooku, pokud by nevyšel předchozí bod.
  • Konečně zvednu svůj zadek ze židle, posadím ho do vlaku a zastavím se někam na knižní sraz. To je hrozné, Brno mám poblíž, ale zůstávám šíleně nezúčastněná.
  • Budu se blogu věnovat, ale nebudu kvůli tomu kašlat na social life & učení.
  • Výzvu na GR začnu dřív než 9.9. & přečtu víc než 102 knih (což je dosavadní skóre, a ano, máte závidět & obdivovat mě jakožto Bohyni).
  • Vtluču našim do hlavy, že prostě potřebuju knihovnu. Možná bych si na sebe (jako přesvědčovací manévr) mohla nechat v noci popadat ty dvě police nad postelí...
  • DODRŽÍM TAHLE PŘEDSEVZETÍ ASPOŇ DVA DNY!!! 48 hodin není tak moc, to zvládnu, i kdybych měla jen sedět na posteli a pomalu si to odškrtávat. Ale still, držte pěsti^^


Vidím ťa, Annie!;) Ale tvoje rozkecávanie je jednoducho natoľko zaujímavé & prudko čitateľné, že to v konečnom dôsledku určite nikomu nevadí... 

Každopádne, dnes už končíme a v nasledujúcich dňoch môžete očakávať klasické klasickejšie články. Ďakujeme za pozornosť & komentáre pri predchádzajúcom článku, veľmi potešili.

With love, The Booklanders

12 komentárov:

  1. Oww, I love you too :'3 A však víte, že vám dvoum vždy ráda pomůžu ráda :D (Dokonce vám prominu i ty šaty, i když byly mé oblíbené, sniff!)
    A teda, držím vám s tím Novým Rokem palce. ^^
    A Nells, to s 'Vidím ťa, Annie!;)' bylo pretty scary :D Plánuješ něco?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaa kto iný by mal úžasný 1st comment.<3
      Eeeep, prepáč.:D Určite ti to raz vynahradíme, že Anns...:D
      Aj tebe.^_^
      Čožé, nie.:D To je nevinné.n_n

      Odstrániť
    2. My tebe taky, koho jiného taky? :D
      Děkujem!^^ Ano, šatičky ti vynahradím... Na OBS dostaneš jedny z mojí garderoby a nechám ti je, vyhovuje? ツ
      :))

      Odstrániť
  2. Za rok 2012 jsem si pořídila 99 knih - tohle si zakazuju zopakovat. - 8DDD bože čo by som za také číslo dala 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že, môže ich kupovať nám... aspoň splní predsavzatie:D

      Odstrániť
    2. Nell, to by se ti líbilo! :D

      E_V_E, co já bych dala za to, abych se k tomu nedopočítala :D Cítím se parádně provinile...

      Odstrániť
  3. :o)
    (Nemá smysl vymýšlet slovní komentář, ten smajlík to zvládá celé vyjádřit sám.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa tvojho vzoru, reakcia: ^^

      Odstrániť

    2. [Pokračuju ve vašem stylu]

      Odstrániť
  4. Jednu věc fakt nechápu - to vám to stálo za to? Rozdělat to podium jenom proto, abyste ho mohli zase na druhej den postavit? :D

    A držím palce s přecevzetím a se všema plány!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to vieš, že to je nelogické, ale tuto Annie... :P:DD

      Ďakujeme, aj tebe!^^

      Odstrániť
    2. Pche! To je moje perfektní logika!!

      Grazie^^

      Odstrániť