2. 2. 2013

Čítanie na slepo (6)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


V januári som si vylosovala knihu Temné diery (recenzia). Som rada, že som si knihu prečítala, páčila sa mi a navyše - milujem, keď dočítam nejakú sériu.:)

Vo februári budem čítať...



...knihu s číslom 13, Firelight od Sophie Jordan. Aspoň v to dúfam. Knihu som si totiž chcela prečítať ako e-book, ibaže momentálne totiž nemám čítačku (pokazil sa mi displej)...

Neliss

13 komentárov:

  1. No dobre, vcelku fajn výber (teraz to nemôžem veľmi ofrflať lebo si to nepamätám a knihu, ktorej chcem pokračovanie neradno ofrflať...). :D Snáď sa ti bude páčiť (aspoň viac ako mne, keď už nič). :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teba sa veľmi nepáčila? Ach...:D No sama som zvedavá.

      Odstrániť
    2. No úplne zlá určite nebola ale konkrétne na tú som mala vysoké nároky a čakala som, že padnem na zadok. Nestalo sa a mňa to pochopiteľne poznačilo. :D
      Nevylučujem, že sa ti to zapáči a dúfam, že budeš nadšená, ja na to skrátka potrebujem prečítať kladný názor (opätovné prečítanie nikdy neuškodí ale to ma k tomu musí vždy niekto kopnúť). :D

      Odstrániť
    3. Vysoké očakávania sú zlo.:D Ja čakám "niečo fajn", tak to sa hádam aj splní.:D No a či sa splní aj tvoje prianie /aka pozitívna recenzia/ to sa uvidí.:D Dôležité je dostať sa k čítačke...n_n

      Odstrániť
  2. Jupííí! Vytiahla si si fakt kvalitu. :) Dúfam, že sa ti bude páčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak je možné, že máš max 23? Já mám něco přes 600 :D
    Snad se ti bude líbit, je to spíš oddychovka, ale číst se to nepochybně dá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehem ehem. No, mám to rozčlenené, takže na tejto poličke sú len knihy, ku ktorý mám aj prístup (teda, mala som, s čítačkou n___n)... a hlavne... nie zas tak dávno sa konalo kruté triedenie. A snažím sa ten zoznam nerozširovať, kým sa "nezbavím" kníh, ktoré na ňom už sú.:)
      Tak to úplne postačí.:)

      Odstrániť
  4. Úžasná knížka :). Zhltla jsem ji jedním dechem :). Doufám, že se ti bude líbit :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pokaždé když vidím tohle meme, tak hrozně lituji toho, že nemám žádnej pořádnej seznam knížek, které si chci přečíst. A pak mi po čase dojde, že bych stejně nikdy nečetla to, co bych si vylosovala :D Znám svoji línou maličkost :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Všetko sa dá zmeniť!:)

      Odstrániť
    2. jestli k tomu dokopeš moji línou maličkost tak se to určitě změní, ale do té doby... :D

      Odstrániť