12. 2. 2013

Čtení naslepo (#2)

by Luc - explaining here
Pokorně se přiznávám, že jsem ještě nepřečetla ani knihu z prvního - jenže musím dodat, že pro to mám důvod! Jaký? Poměrně jednoduchý: měla jsem si přečíst druhý díl Nočních lovců. Jenže! Já chci na první díl napsat recenzi a bojím se, že kdybych přečetla druhý díl, jen by se mi to pomíchalo, dějově a tak. Proto mám knihu nachystanou nahoře na poličce, a jen co se mi podaří sepsat tu prokletou recenzi, taky po ní sáhnu. Každopádně, díky mému dnešnímu (zoufalému) bloumání před knihovnou a hledání něčeho, co si přečtu, mě napadlo, že bych si mohla zase nějakou knihu vylosovat. Tákže: tadá!

Nebudu to protahovat. Prostě jsem přišla na random, zadala čísla a nechala ho losovat. To je věda, co?

Tak prý mám číst druhý díl Sériového vraha od Dan Wellse, tedy Mr. Monster. Už jsem chtěla začít namítat, že to ještě nevyšlo, BB/art knihu chystá až na bůhví kdy a bla bla bla, pak mi ale došlo, že si s poklidem můžu najít ebook a to čekání si ukrátit (pokud ta kniha vážně v ČR vyjde, hodlám si ji koupit. Omlouvá mě to? :D).

Ebook se mi nalézt podařilo, takže se snad v brzké době (jen, co dorazím Kinsellu, Fifty shades #2 a přečtu si Undone) na knihu vrhnu. Možná ještě v únoru - kdo ví?

P.S. A ty Noční lovce doženu!

6 komentárov:

  1. Toto som ešte nečítala, ale autora poznám 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A Noční BĚŽCE ti to vylosovat nemůže? XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehm. Kdybych se je obtěžovala hodit do to-read, tak asi může... :D

      Odstrániť
  3. Jeežiš, to má taký krásny názov, že by som si to ihneď prečítala! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žejo! :D A je to pokračování knihy I Am Not a Serial Killer^^

      Odstrániť