28. 2. 2013

Knižný súhrn: Február 2013

EDIT: Nakoniec som sa ešte rozhodla pridať 2x povinné čítanie, ktoré som tiež prečítala vo februári a objavila ho na goodreads.:) Ako pekne to číslo stúplo!:P

Vo februári som prečítala...

...nakoniec teda deväť kníh, z toho 5 v angličtine, 1 v češtine a 3 v slovenčine:

1. Michaela Burdová: Minotaurus (#4) - čj
2. Lili St. Crow: Jealousy (#3) - aj - recenzia 
3. Lili St. Crow: Defiance (#4) - aj - recenzia 
4. Lili St. Crow: Reckoning (#5) - aj - recenzia 
5. Rachel Vincent: My Soul to Lose (#0.5) - aj 
6. Rachel Vincent: My Soul to Take (#1) - aj - recenzia
7. Sarra Manning: Tweetni mi! - sj 
8. Martin Kukučín: Keď báčik z Chochoľova umrie - sj
9. Božena Slančíková - Timrava: Ťapákovci - sj

Tento mesiac je číslo síce nižšie ako v januári, ale na moje čitateľské výkony stále dobré... A vezmite si minulý rok, to som sa pripravovala na prijímacie skúšky a prečítala len 2 knihy!

Ehm, ok, radšej prejdem k minihodnoteniam kníh, ktoré neboli recenzované, len som vám ešte chcela povedať, že sa tento mesiac nezapojím do Čítania na slepo – stále som nesplnila to februárové, nakoľko mám ebook danej knihy a pokazenú čítačku.;)

Minotaurus, teda posledný diel série Křišťály moci, bol na tom rovnako ako prvé tri. Knihy majú síce svoje chyby a nebudú sa páčiť každému, ale odo mňa mňa si zaslúžili 4*.

K My Soul to Lose som sa už viac-menej vyjadrila v recenzii na prvý diel, ale pokojne to napíšem znova – skvelý prequel, ktorý ma na sériu úspešne nalákal. Bohužiaľ, dokonca lepší než samotná jednotka...

Tweetni mi! je absolútne úžasné contemporary. Super napísaný príbeh, fakt realistický... Plus obsahuje pár skvelých myšlienok. 5* a odporúčam!


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Dlho to vyzeralo, že mi pribudne len Tweetni mi! (vďačím za ňu mojej kamarátke Gabi, dostala som ju ako oneskorený darček na narodeniny), no napokon mi dnes prišli aj dve objednané knihy z literamy. Jedná sa o dva posledné diely, konkrétne o Zelenú jako smaragd #3 a Finále #4.


Už tradične mi VY povedzte niečo o vašom knižnom februári v komentároch.:)

Neliss

9 komentárov:

  1. Kniha Tweetni mi! ma docela zaujala :)Ak napíšeš k tejto knihe recenziu, budem sa tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skôr nie, než áno, ale nikdy nehovor nikdy... A vážne si ju prečítaj.:) Prípadne pohľadaj nejaké ďalšie recenzie.:)

      Odstrániť
  2. Tweetni mi si chcem prečítať 8) Mohla by si na ňu napísať veľkú recenziu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite prečítaj.:) A neviem, obávam sa, že by to nemalo veľkú výpovednú hodnotu, je to proste AWESOME a bodka.:D Ale mnohí to zvládli.;)

      Odstrániť
  3. pekny clanok :) pozyvam ta na avon giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/02/avon-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Tweetni mi jsem koukala už na GR, vypadá to žůžově. Nevíš, jestli vyšlo i české vydání?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to vážne skvelé. :)
      Fúha, asi, že nie.n_n Nemôžem nikde nájsť českú verziu ani si na to nespomínam.:/ Ešte vždy môžem siahnuť po anglickej.:]]

      Odstrániť
  5. Ali nepřečetla nic. Zas toho máme tolik, že nic nestíhá, agrr. A pak je tak vygumovaná, že nemá nervy nic číst v němčině...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oooh, to ma mrzí. Škola je sviňa, I know. :D

      Odstrániť