1. 2. 2013

Knižný súhrn: Január 2013

V januári som prečítala...

...desať kníh, z toho 5 v angličtine, 3 v češtine a 2 v slovenčine:

1. Cat Clarke: Entangled - aj - recenzia
2. Michaela Burdová: Hněv Pána ohně (#2) - čj 
3. Rob Reger: Emily Strange: Stratené dni (#1) - sj
4. Cat Clarke: Torn - aj
5. Janet Lee Carey: Dragonswood - aj - recenzia 
6. Kody Keplinger: Shut out - aj 
7. Katie McGarry: Pushing the limits - aj - recenzia  
8. Andrzej Sapkowski: Poslední přání - čj
9. Carrie Ryan: Temné diery (#3) - sj - recenzia
10. Michaela Burdová: Věž zkázy (#3) - čj

Rozhodla som sa, že – podobne ako v decembri – knižný súhrn bude odteraz vždy priestorom, kde sa vyjadrím ku knihám, ktoré som nerecenzovala (stále platí, že prípadné hviezdičkové hodnotenia a reakcie môžete priebežne sledovať na mojom goodreads účte).

Hněv Pána ohně  a Věž zkázy sú na tom podobne ako prvý diel, hoci sa úroveň trochu zvýšila. Nájdu sa tu síce nedostatky, ale v konečnom dôsledku si čítanie užívam. Každopádne sa určite nejedná o sériu, ktorá sadne každému. Pre obe 4*.

Emily Strange: Stratené dni? Opäť zvláštna voľba, no taktiež som si čítanie užila, samozrejme s úplne inými nárokmi ako na iné knihy...:) (A tá grafika! ♥)

Torn je rovnako perfektné ako Entangled. Geniálny nápad, vražedný koniec, nesmierne ma pohltila, skrátka tisícnásobné odporúčam! (Btw, jedná sa o jednodielny príbeh.) 5*.

Shut out je veľmi dobré contemporary, skôr oddychovka, no bavila ma. V porovnaní s DUFF možno bola trochu slabšia, ale aj tak stojí za prečítanie.

A ešte tu máme Poslední přání aka prvú zbierku poviedok o Zaklínačovi. Chvíľu mi trvalo, kým som sa začítala, no Sapkowski je skutočne skvelý autor a je to poznať. Len škoda, že som tieto poviedky nečítala pred samotnou sériou.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Tentoraz mi pribudlo až 5 kníh (pre mňa je to dosť)!:) Nechce sa mi ich klasifikovať, takže len stručne. Máme tu Temné diery #3 (ďakujem, Alia!), Emily Strange: Stratené dni #1 a tri diely série Křišťály moci: Hněv Pána ohně #2 a Věž zkázy #3 a Minotaurus #4.


Ako vyzeral prvý mesiac nového roka pre vás?

Neliss

12 komentárov:

  1. Křišťály moci jsem četla, doufám, že se ti budou líbit. ;-) No, od Ryanové jsem zatím četla jen 1. díl é trilogie, ale líbilo. Emily vypadá zajímavě. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítam už štvorku a svojím spôsobom hej.;)

      Odstrániť
  2. Wau, 10 kníh :)Temné diery si chcem aj ja určite kúpiť :)

    A aký bol môj knižný január? Stačí sa pozrieť na môj blog : http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výnimočne sa mi zadarilo.:) A yeah, kúp.^^

      Pozrela...:)

      Odstrániť
  3. Zasa veľa super kníh. Kryštály už mám na poličke (at kfajn, sestra má na poličke) všetky. Ale mne sa tak strašne nechce do toho pustiť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo, musíš mať správnu náladu hádam.:D

      Odstrániť
  4. Entangled by som si veľmi rada prečítala, po tvojej recenzii hneď putovala kniha na to-read list, veľmi ma zaujala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Text-text-text-text-TORN-JE-PERFEKTNÉ.
    Krajšie tri slová som dnes nevidela, uaaa! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čo je pravda, nie je hriech.:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ohh, sakra, to je vždycky ta deprimující, číst ty vaše seznamy knih, když já sama v posledné době nečtu skoro nic... ale to se změní! :D
    Jajj, Emily jsem si vždy chtěla přečíst, nebo aspoň mít ji doma & a možnost 24h denně obchytkávat ty ilustrace - vždy se mi hrozně líbili. :D

    A jinak, rádo se stalo. x3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Go girl!:))
      Ilustrácie sú absolútne úchvatné. *_* A aj čítanie je to fajn, oddychové.^^ Stiahla som si ďalšie diely, keď bude niekedy správna nálada.

      Odstrániť