17. 3. 2013

(Dvou)měsíční chvástačka - leden & únor 2013

Hned na úvod vás upozorňuju, ať nečekáte tunu knih, já se totiž s přírůstky dost omezila. Jednak jsem neměla a stále nemám čas na čtení (a už vůbec nemám čas na recenzování), a taky jsem šetřila na další věci, například potřebuju trochu obměnit šatník. No, dost keců, přejdeme ke knihám.

Koupené & vyhrané knihy.
(Tak to bude stručné)

Stručně a jednoduše - Anna Dressed in Blood je od Vendey z bazaru. Přemýšlela jsem i o české verzi, ale ta obálka je na můj vkus moc modrá a slyšela jsem i pár nehezkých věcí o překladu. Rozhodla jsem se neriskovat svoje nervy a zdraví a pořídit si ji v english.

Pod nekonečnou oblohou mám potom z netu doslova "za pusu". Knihu už mám přečtenou a docela se mi líbila, ale nejsem si jistá, jestli se chystám na další díl - obzvlášť po tom, co provedli obálce!

A jediná vyhraná, The Almond Tree, je z GoodReads (ano, v těch giveaways se dá i vyhrát! :D) Už jsem ji začala číst, jen na ni pořádně nemám čas. A štve mě obálka - je z divného typu papíru, nepříjemná na dotek... a hrozně se trhá, a to se k ní chovám pěkně :/

Recenzní výtisky
 Tak jo, kupodivu jsem se mírnila i s reading copies - 5 za dva měsíce! Mimochodem, za těch pět je zodpovědný Fragment a já tímto moc děkuji.

Na všechny knihy už jsem napsala recenze - tu, tu, tu, tu a tu (náhodně si vyberte odkaz, ono vás to někam zavede. :D)

Zmíním jen Nepřítele mého nepřítele - G.E.N.I.Á.L.N.Í. kniha! :)

All of 'em
A tady je celá kupička, tentokrát vážně hodně malá. Potěší někoho fakt, že březen už teď vypadá mnohem nadějněji? :)

14 komentárov:

  1. Jak se četla Anna v english? Já se na ní taky chystám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna se /ještě pořád/ čte dobře :)

      Odstrániť
  2. Jak vy to děláte, že máte každý měsíc několik knih od nakladatelství, jak jsi se k tomu dostala????

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu se říká recenzní výtisky, a dají se získat po navázání spolupráce s nakladatelstvím. Je to takový výměnný obchod, kniha za recenzi. :)

      Odstrániť
  3. Moje kupička za poslední dva měsíce je podstatně menší. Nebyla by tam jediná knížka. Asi si taky založim knižní blog, fakt... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ty bys u toho nevydržela, drahouši :D

      Odstrániť
  4. Almond Tree jsem vyhrála na GR taky, možná díky tomu, že rozdávali 100 kousků, takže šance byla vážně velká. :D Jinak pěkná sbírka, láká mě Anna a Nepřítel, když už jsem četla první díl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, a tu soutěž jsem tam viděla snad i dvakrát :D
      Nepřítele si musíš přečíst, prostě musíš! :)

      Odstrániť
  5. Prvý diel Nepriateľa je Nebezpečná láska, však?
    Asi by som mala začať pekne. Od začiatku.

    Som na to zvedavá, i keď teraz mám tých kníh na môj vkus viac než dosť.
    A nechce sa mi čítať...*zív*, hovorí sa tomu jarná únava, či? (dosť blbo napísané, u nás sneží)

    Ešte čo sa mi páči?
    Pod nekonečnou oblohou. Iba preto, že bola v Phanta Rei za 4 eurá (okrem toho mali aj Mechanického anjela za 2 a Dokonalý pár za 3 eurá...), ale nemala som ani 50 centov, ako obyčajne. Nevadí, tá kniha sa mi beztak nezdá (a to po stránke obsahovej).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áááááno. Šikovná :3

      Jo, tak to znám. I když mně se chce číst, nechce se mi do recenzí :D

      Wow! o_O Já chci taky takový obchod...

      Odstrániť
  6. Aké zaujímavé odlesky hádže kniha Pod nekonečnou oblohou :D Tuším si ju skúsim odfotiť :D Z týchto kníh by som si chcela prečítať Annu a Deklaráciu smrti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo, fotila jsem ji naněkolikrát a pořád je házela, tak jsem to pak vzdala :D

      Odstrániť