31. 3. 2013

Knižný súhrn: Marec 2013

V marci som prečítala...

...päť kníh, z toho 3 v slovenčine, 2 v angličtine a žiadnu v češtine:

1. Rachel Vincent: My Soul to Save (#2) - aj
2. Amanda Hocking: Dedička (#1) - sj - recenzia
3. Amanda Hocking: Prímerie (#2) - sj - recenzia
4. Jenny Downham: Skôr než zomriem - sj
5. Richelle Mead: The Indigo Spell (#3) - aj

Okej, hanbím sa. Mimochodom, ešte stále som nesplnila februárové Čítanie na slepo, no verím, že sa mi to čoskoro podarí – už mám Firelight rozčítanú. Zrejme sa teda čoskoro zapojím i na apríl... Teraz už však krátke zhrnutia k trom prečítaným-ale-nerecenzovaným knihám:

My Soul to Save, druhý diel série Soul Screamers, bol na tom rovnako ako prvý diel. Fajn oddychovka, 3*, ale nestrhol ma dosť na to, aby som si zaobstarala pokračovanie. Majte sa, Soul Screamers.

Kniha Skôr než zomriem je geniálna, depresívna, dojímavá... Skrátka nezabudnuteľný čitateľský zážitok. Odo mňa si zasluhuje 5* a od vás – ak ste ju ešte nečítali – šancu.

The Indigo Spell, aka tretí diel Bloodlines, bol pre mňa trošku sklamaním. Áno, Richelle Mead stále píše skvele, stále mám rada tie charaktery... Avšak po VA a prvom dieli som čakala niečo úplne iné a hlavne viac. Takže 3* a dúfam, že mi to The Fiery Heart vynahradí.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Za Dedičku #1 vďačím Fortune Libri, Prímerie #2 a The Indigo Spell #3 sú kúpené. Zároveň treba poznamenať, že The Indigo Spell je moja prvá kniha objednaná z bookdepository, konečne som sa aj ja dočkala, yay!

Na záver prikladám ešte jednu fotku. Možno niekto postrehol, že sa mi pokazila moja stará čítačka... Potom som vcelku dlho nemala žiadnu... A teraz sa to zmenilo. Prosím, zoznámte sa s Kim!:)


(Za divné svetlo a nevalnú kvalitu sa ospravedlňujem a skúsim sa polepšiť.:P)


Tak ako vyzeral váš knižný marec?:)

Neliss

26 komentárov:

  1. moc hezká čtečka.. =) taky bych chtěla.. potom máš můj obdiv za ty knihy a AJ.. Indigo Spell bych si taky chtěla přečíst, ale moje angličtina je opravdu hrůza.. a na dědičku se v nejbližší době chystám, už ji mám půjčenou i z knihovny.. :D =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka.:) No, ja som do angliny blázon, takže...:D Tak hádam sa nejako dočkáš českého prekladu.:)
      Super, snáď sa bude páčiť.^^

      Odstrániť
  2. Nice to meet you, Kim :3
    A myslím, že za tento měsíc jsem taky přečetla plus mínus pět knih, pokud tě to potěší :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ^^"
      Tak ale na teba je to dosť nie, v poslednej dobe...:D A čo také si prečítala?:]

      Odstrániť
    2. About a Boy v aj, Erebos, Underdog a Clocwork orange v němčině, Máj česky *cough* kvůli škole :D *cough* a teď jsem začala Čarodějku z Portobella. :D

      Odstrániť
    3. Závidím ti ten široký záber jazykov.:3
      EREBOS! Páčilo?:3

      Odstrániť
    4. Že se ptáš :3 Sice byl Nicky někde až moc naivní a místy se mi jeho pochod myšlenek nehodil k jeho věku, ale to je vážně maličkost... jinak to bylo vážně geniální. n__n

      Odstrániť
  3. Ja som prečítala len 3 knihy :/ A to je marec mesiac kníh :D A dosť závidím tie anglické knihy :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to teda, pekne sme ho oslávili.:D

      Odstrániť
  4. Ja budem mať Dedičku + Prímerie zachvíľu. Už sa teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si potom uži čítanie.^^ Ja si brúsim zuby na tretí diel.:))

      Odstrániť
  5. Já závidím hlavně tu čtečku. Naši mi ji vnucují už dost dlouho - jako, ne že by mi je podstrkávali, ale myslí si, že je to lepší. Tak se mě už tak dva roky ptají, pokaždé když mám svátek/narozeniny/Velikonoce, jestli nechci tu čtečku. A já pokaždé vrtím hlavou - nějak si nedokážu představit, že bych se měla vzdát "svých" pevných desek a stránek. Na druhou stranu pokaždé toho lituji, když někam jedu (hlavně, když letím za strýčkem do Anglie - deset kilo na kufr je překvapivě málo, pokud si chci sebou vzít knížku, dvě :D) Ale... nevím, nevím :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tempé! Veď sa nemusíš ničoho vzdávať. -.-" To nie je, že by sa na teba papierové knihy urazili alebo čo. Môžeš to kombinovať... A čítačka má vážne obrovské výhody.:)) Takže určite do toho choď.:)

      Odstrániť
    2. Ne, tak jsem to nemyslela :) Ale spíš tak, že se znám a jak se tak znám, tak nevím, jestli bych stihla číst všechno - knížky z knihovny a knížky z čtečky. Takže bych četla jenom jedno :D

      Odstrániť
    3. Áha... no... môžeš to striedať, nie. Alebo proste podľa toho, kde si.:D

      Odstrániť
  6. Asi bych se měla stydět..já mám stále rozečtené 2 knížky (z toho jednu mám v mobilu) a pořád se k jejich dočtení nemohu dokopat -_- .. a o těhlech jsem ani neslyšela :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup šup dočítať alebo ak ťa nebavia, rozčítať niečo iné.:) Ale hanbiť sa určite netreba, každý má svoj vkus a čas vyhradený na čítanie.:P

      Odstrániť
  7. Pěkné knihy :) O dědičce uvažuji už dlouho, ale díky knihám z knihovny se k ní asi brzo nedostanu :D Já přečetla knih 11 - můj rekord :D To bude tím, že mě prostě chytla Vampýrská akademie.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús aspoň časom.:D Jee, tak to congrats...:) Môj je tuším 12, ale len v lete.:D Na druhej strane to chápem, VA je úžasná.:)

      Odstrániť
  8. Tento mesiac si sa teda nejako nepretrhla :D Hoci ja nemám čo povedať, lebo ja som neprečítala ani jednu, akurát som si jednu vypočula, ale to sa hádam ani nepočíta :D Ale blahoželám k prvej knihe z BD, aj keď všetky tie hodnotenia IS ma od jeho čítania akosi odrádzajú... Oh, a ešte sa s tebou teším aj z novej čítačky, budúci mesiac tak budeš mať tých kníh určite prečítaných aspoň trikrát toľko, že? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som ti vravela, že tu máš úplne mega fotku?:333 *can't stop staring*
      Veru nepretrhla. -.-" Ale áno, dúfam, že to spolu s Kim zmením.:D A fíha, audioknihy... ešte som tú česť nemala.:D
      Btw, dííky.;) A Indigo spell ma trochu sklamalo... ale je to Meadová, takže...^^ Nezabudni dať vedieť, keď si ho rozčítaš!:P

      Odstrániť
    2. Nevravela, ale som rada, že ju aspoň niekto ocenil :D A ja mam audio od oca, lebo ten počúva počas šoférovania v práci, takže už toho má nahromadeného peknú kopu a zrovna Neverwhere má celkom nalákalo :P A určite dám vedieť, len neviem, či sa k tomu nedostanem až tak v lete :D

      Odstrániť
    3. Ja viem, že nevravela, ale pekne to znie.:D Tá fráza. Err, bolo mi cťou. :DDD
      Och, kiežby sa môjmu ocovi chcelo niečo podobné.:D Neverwhere?:D Zase nepoznám, nevermind.:D
      :DD S tým sa čiastočne ráta.:D

      Odstrániť
    4. :D
      Neverwhere alebo v češtine Nikdykde je urban fantasy od Neila Gaimana, ktorý napísal aj Hviezdny prach, to možno poznáš :D Hádam :D Je to staré, ale dosť dobré.

      Odstrániť
    5. O Hviezdnom prachu som počula.:D Neviem, či som nevidela aj kúsok filmu náhodou.

      Odstrániť