4. 4. 2013

Čítanie na slepo (7)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


Ešte vo februári som si vylosovala knihu Firelight aka Draki aka Drakie. Dlho som si ju nebola schopná prečítať, keďže ju mám ako ebook, no konečne sa to zmenilo - mám ju rozčítanú :) - takže sa opäť zapájam

V apríli budem čítať...


...knihu s číslom 11, Nerve od Jeanne Ryan. Už dlho som sa na ňu odhodlávala, som teda s voľbou vážne spokojná.

Neliss

8 komentárov:

  1. Neznám, doufám, že poznám z recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S najväčšou pravdepodobnosťou...:)

      Odstrániť
  2. To chceeeeeeeeeem!!! Už dlho pokukujem po tom, ale kebyže to zoženiem! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto knihu som si chcela prečítať aj ja, ale potom ako som zbadala to hodnotenie... aj ma prešla chuť :D možno raz :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, ja som čítala dosť pozitívnych vecí.:D A je to jednodielne.:D Tak jej dám šancu.

      Odstrániť