5. 5. 2013

Knižný súhrn: Apríl 2013

V apríli som prečítala...

...osem kníh, z toho 6 v angličtine, 1 v slovenčine a 1 v češtine:

1. Julie Kagawa: The Immortal Rules (#1) - aj - recenzia
2. Sophie Jordan: Firelight (#1) - aj - recenzia
3. Cat Clarke: Undone - aj 
4. *Kiersten White: Supernaturally (#2) - aj - recenzia*
5. Kiersten White: Endlessly (#3) - aj - recenzia
6. Kerstin Gier: Zelená jako smaragd (#3) - čj - recenzia
7. Becca Fitzpatrick: Finále (#4) - sj
8. Patrick Ness: A Monster Calls - aj

Aj tento mesiac sa musím najprv priznať, že som nestihla splniť najnovšie Čítanie na slepo, takže sa v mesiaci máj nezapojím... Nuž a teraz už venujte pozornosť knihám, ktoré sa nedočkali svojej recenzie.

Undone, aka tretia contemporary od Cat Clarke, bola oveľa slabšia ako jej ďalšie knihy, Entangled a Torn. Vlastne doteraz neviem či a na koľko hviezdičiek sa mi páčila... Rozhodne sa jej však nedá uprieť jedno: nedokázala som prestať čítať a vyvolala vo mne emócie.

Posledný diel série Zavrhnutý, Finále, bol na tom tak podobne ako diel druhý a tretí – už to pre mňa nebolo ono, páčil sa mi menej ako prvý diel, no čítal sa príjemne. Opäť som neschopná hviezdičkového hodnotenia.

Kniha A Monster Calls si naopak veľmi jednoznačne zaslúžila 5*, bola skrátka úžasná. Vcelku krátka, úderná, smutná, geniálna... Prečítajte si ju.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Síce sa jedná iba o jednu knihu, ale je to Clockwork princess, teda posledný diel mojej milovanej trilógie The Infernal Devices! Navyše je veľká, pekná, s bonusovým obsahom, objednaná za skvelú cenu... Čo viac si priať?


Ako sa čítalo & darilo v apríli vám?

Neliss

12 komentárov:

  1. Úžasná kniha! Hrozně moc si chci přečíst první díl:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klobouk dolů.Já bych knihu v angličtině asi nepřečetla. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Polku som aj ja číta a druhú polku mám na zozname :) Na Clockwork princess nemám slová, je tak dobrá. Hlavne ten koniec :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som naň už zvedavá... Hlavne kvôli tým zmiešaným reakciám.

      Odstrániť
  4. Máš přečteno spousty krásných titolů! Na Zelenou a Drakii se chystám už dlouho. A Finále? Tam se budu dostávat ještě dlouho, teprve na mě čeká Crescendo! :D
    Clockwork princess závidím, ale snad jí taky jednou budu mít :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelená bola luxusná, Draki som ani čítať nemusela...:/ No, tak snáď sa ti bude séria páčiť.:]

      Odstrániť
  5. Tá knižka má proste prenádhernú obálku 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 8 kníh je krásny počet. :) Ja by som sa tak nad posledným dielom TID nevytešovala - pre mňa to bolo nehorázne sklamanie. (dobre, že si ho CC nechala do posledného dielu, lebo ak by bol takýto 1. diel tak ďalej ani nečítam) A Finálne chcééém. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, škoda, že tento mesiac to asi bude biednejšie.:D
      Uh, už som nenormálne zvedavá, o čom všetci hovoria.:D Ale skúsim krotiť svoje nadšenie, dík za varovanie.:]

      Odstrániť