1. 5. 2013

Přečkali/y jsme první rok + víťazi giveaway

Připraveni na další dramatický proslov? Tentokrát bez podia (mám svoje nohy ráda, děkuju!), ale zato pod třešní, ať je to aspoň romantické&tematické. Nevšímejte si prosím, jak se mi ty nádherný nový boty na klínku boří do hlíny, ani toho roje vče-... *hrdinný útěk do altánku*

Omluvte přerušení. Včelám se pravděpodobně zalíbily ty větvičky všech možných stromů, co mi Aliuš narvala do vlasů s tím, že "aspoň budu sváteční". Jsem možná tak sváteční strom. Ach jo... *šeptem, ale bohužel do mikrofonu: Nell, řekni něco, jdu se přečesat* 


*potichu frfle v mylnom domnení, že jej mikrofón je zatiaľ vypnutý* Nechápem, čo majú všetci s tým 1. májom a romantikou, veď je to úplná blbosť... Rozkvitnuté stromy sú síce pekné, ale koho napadlo spájať to s romantikou? Pchhh... *zistí, že ju všetci počujú* Oh! *očervenie*

Um, tak teda k veci. Začínam mať pocit, že neexistuje nič, čo by som tu mohla povedať bez toho, aby to vyznelo ako jedno veľké klišé. No... Asi mi to budete musieť skrátka odpustiť. Na svoju obranu rovno dodávam, že je to všetko pravdivé klišé!:)

Nemôžem totiž uveriť tomu, že je to už rok. Zdá sa mi, že sme spolu s Annie začínali na Booklande pracovať len nedávno, veľmi jasne si spomínam, ako sme túto loď (pamätáte?) následne so zmiešanými pocitmi a neistými očakávaniami konečne vyslali na jej prvú plavbu, 1. mája 2012. A pritom skutočne stihlo prejsť 12 mesiacov. Zvláštny pocit.

Za ten čas sa udialo veľa, tak napríklad zmenili sme vzhľad (prešli z červenej na modrú), napísali mnoho recenzii a článkov, získali neuveriteľný počet GFC nasledovateľov, likov a komentárov... Za toto všetko vám, našim čitateľom, patrí úprimne a obrovské ĎAKUJEM, pretože som v takúto odozvu nedúfala ani vo sne.:)

Ako asi viete, poďakovať som sa vám rozhodla aj cez Dvojitú prednarodeninovú giveaway a teraz by som rada vyhlásila víťazov.

Knihu Brida od P. Coelho získava Zlata D & knihu podľa vlastného výberu z Bookdepository v hodnote do 8€ získava Susanna S. Víťazkám srdečne gratulujem (poslala som im mail, v prípade, že neodpovedia do 48 hodín, vyberiem iných víťazov), ostatným ďakujem za zapojenie a počkajte si na ďalšiu giveaway od Annie.

*zbadá zmienenú osobu ako zúrivo gestikuluje spoza jednej z čerešní* A keď ju už tak spomínam, určite vám aj ona chce niečo povedať... *prenechá mikrofón kolegyni*

*znovu vstoupí na scénu a familiárně zařve "I'm back, bitches, and I know everything!"* Uhm. Vždycky jsem to toužila říct, i když si nejsem tak úplně jistá, že tohle byla ta správná příležitost... *poskočí, protože jí procházející Alia dost důrazně dupnula na nohu* Dobře. K věci.

*Vytáhne obří černé desky* Nell už toho řekla hodně, já ji jen doplním statistikami. Samozřejmě bych se tu mohla rozplývat jak jsem dojatá, jako že jsem, ale v zájmu zachování mojí temnotemné image si to rozplývání nechám na odpolední kýbl zmrzliny a pokusím se tvářit neutrálně...

I když, jeden drobounký citový poklesek si neodpustím: Přečetla jsem poctivě každý jeden váš komentář k mému článku 'Co bude dál.' Nejsem si jistá, že bych dokázala odpovědět všem, proto jsem se rozhodla to shrnout tady. Lidi, já když to četla, byla jsem normálně dojatá. Moc vám všem děkuju za pochopení, porozumění a za to, že nás čtete! Mám vás ráda!

Byli jste tu celkem 41 380-krát. Nádherné číslo, nemyslíte? :)
Nejčtenější článek - úvodník k Nelliinu projektu - od vás má 384 zobrazení. (Zdatně mu sekunduje můj "Tak jsem asi trochu mimoň" -  281, moje recenze na Kruh - 278, One Bloger Show - Vendea s 271 a Jak začít číst v cizím jazyce s 215ti.)
Komentářů jsme tu nechali (počítám jak vaše, tak naše odpovědi) celkem 3000! 
Našich nejdražších, tedy stalkerů, odebírajících naše články, jsem napočítala 192, a těch, kterým ani to nestačilo, a sledují nás i na FB, je 198. Už jsem vám říkala, že vás miluju? :)
Och, a mimochodem, článků tu najdete 267 (s tímto 268). A já jen doufám, že tohle číslo hezky rychle poroste i bez toho, abych vás zahlcovala každodenními meme. (Ale kdybyste náhodou nějaké meme tady na blogu chtěli, tak se ozvěte).

Hrozně moc vám děkuju. Děkuju, že se sem vracíte, že nás celá komunita tak přijala, že Bookland máte rádi, za všechna ta slova podpory a úžasné, povzbuzující komentáře. Moc to pro nás znamená. A já jsem hrdá na to, že jsem spolumajitelkou blogu, co má tak úžasné čtenáře :)

(A ta soutěž bude! Jen pravděpodobně až v létě. Výběr cen bude ovšem velký, i když zatím nevím, kolik bude vítězů a jestli si je vůbec všechny rozeberete. Jak jsem říkala, sledujte facebook, jak budu vědět víc, dám vědět i vám :)

*pomaly príde späť a postaví sa vedľa Annie* Ja už chcem iba dodať, že dúfam, že sa tu takto zídeme aj budúci rok a že na nás za ten čas nezanevriete.

Ďakujeme za pozornosť a príjemný zvyšok dňa!

Annie&Neliss

19 komentárov:

  1. Opravdu skvělý článek :) Zase jsem se nasmála... No a nevím jak vy, ale já mám hlavně Svátek práce! (kam se to hrabe na nějaký lásky čas, tohle je přece výtečná příležistost, proč nemuset jít do školy :)) ) No, a abych nezapomněla, tak moc moc gratuluju k jednomu roku a držím palce do budoucna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkujemeeeee :)
      Přesně! Den volna, ještě uprostřed týdně, o pár ošklivých předmětů a jedno vstávání míň...
      Jsi hodná :) Já si, upřímně, taky držím palce, aby mi to aspoň ještě jeden rok vydrželo... :D

      Odstrániť
    2. Súhlasím, ďakujeme.;)
      A neviem, ten sviatok uprostred týždňa je síce fajn, ale zas potom hneď ísť do školy... kinda cruel.:D
      Aj ja nám držím palce...:D Ale hádam to prejde tak rýchlo ako tento.^^

      Odstrániť
  2. *Mlátý Ans do hlavy větvičkou třešně* Já ti říkala, že to tam máš nechat! Zlá Ans, zlá.

    Jinak. Vážně, už rok? Pamatuju si, jak jste to tu zakládali a taky mi to přijde jako jen včera, hrozné, jak ten čas letí. :D A tak, těším se na další rok s vámi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *mlátí. na to jsem myslela? :DD

      Odstrániť
    2. Na mě & moji dokonalost, samozřejmě! :P

      Tak jako promiň, ale ty včely mě chtěly sežrat! A přidaly se k tomu vosy & bratr & další divá, krvelačná, hnusná zvěř, a co já měla dělat?!

      Jo. Taky zírám. Úplně si pamatuju, jak jsme psaly silvestrovský a novoroční článek, jak jsem vločkovala a silvestrovala design...
      'ěkujeeeem :)

      Odstrániť
    3. To ešte pol biedy, ja mám v čerstvej pamäti tú nekonečnú debatu, keď sme všetko po prvý raz nahadzovali do menu, presúvali články...:D
      Btw: Díki, Als.;)

      Odstrániť
  3. Páni, fakt už je to rok? :D Já osobně si pamatuji, že jsem váš blog našla krátce po jeho založení, proto mi přijde až neuvěřitelné, že vás sleduji už celý rok! :D :) Samozřejmě vám moc gratuluji a přeji vám, aby se vám nadále dařilo stejně jako doteď. :) A doufám, že s námi aspoň ještě nějakou dobu zůstanete. ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo! o.O Pořád tomu nevěřím :D Je to hrozně weird :)
      Ty jsi jedna z těch "věrných" (hodně ti toho dlužím ~ mimo jiné i tvoje komentáře mě párkrát v krizi nakoply) a já jsem moc ráda, že tě (zatím jen virtuálně, ale třeba vyjde ten Svět knihy :) znám. Dokonce ti i odpustím, že si kvůli tobě chci tak hrozně moc přečíst Vendetu! :D
      Moc děkujeme... :)

      Odstrániť
    2. Pridávam sa k ďakovanie, je skvelý vedieť, že to nevzdali ľudia, ktorí sú s nami (takmer) od začiatku...:)

      Odstrániť
  4. Gratulujem, ďalší taký skvelý rok 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada komentáre medzi *. Sú dokonalé. :) Okrem toho, vám, samozrejme, gratulujem (ty kokso, koľko čiarok). :) Dúfam, že budete ďalej pokračovať a že sa vám bude dariť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jsem ráda, že tě baví^^
      V klidu, já jednou napsala souvětí na čtyři řádky, které bylo doslova přečárkované - ty jsi na tom ještě dobře :D
      Taky doufám & děkujeme :)

      Odstrániť
    2. Yay, pripájam sa k ďakovaniu za taký milý komentár.:]
      A slovenčina je niekedy neuveriteľná, čo sa týka čiarok...:D

      Odstrániť
  6. Jsem ošklivá, ošklivá a zlá, protože jsem ten článek četla tejden. No jo, asi porucha pozornosti. =D Každopádně gratuluju k úspěšnýmu prvnímu roku a přeju hodně štěstí do těch dalších několika... =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lepšie neskoro/dlho ako nikdy...:D
      Ďakujeme.:]

      Odstrániť
    2. No, u tebe je malý úspěch jen to, žes to dočetla :* :D
      Thank youuuu :)

      Odstrániť