10. 5. 2013

Read-list: 01/2013

Takhle vypadá včasný přidání. Jo, ehm, ano, 11 knih, flákala jsem to, ale na to, že bylo před pololetím, nemám vůbec špatný skóre!

2) Padlí andělé & Leviatan | T. E. Sniegoski | #1 | 2/5
4) Vampýrská akademie: Spoutáni magií | R. Mead | #5 | 3/5
5) Vampýrská akademie: Poslední oběť | R. Mead | #6 | 3/5
6) Lenobiin slib | P.C. Cast & Kristin Cast | #2 | 3/5
8) Škola noci: Předurčená | P.C. Cast & Kristin Cast | #9 | 1/5

Jako obvykle, mini názory na nerecenzované knihy. A tentokrát hodně v rychlosti ~ já vím, že vás to nikoho nezajímá a že je to moje chyba, že nedokážu ani tenhle pitomej článeček přidat včas, ale já bych si potřebovala tenhle restík odškrtnout, takže... :)

Padlí andělé & Leviatan - kniha s nádhernou obálkou, hrozně jsem se těšila, začátek vypadal slibně ale druhá část byla hnus. Nevermore. Co se týče Vampýrské akademie, překonala jsem se a sérii dočetla, i když mě nějak nezaujala a nebavila mě - tedy na to, že je to Richelle (ale u posledního dílu jsem se nasmála, aspoň něco). Recenze nejsou proto, že bych neměla co psát a vy byste mě ukamenovali.

Ty krátké knížečky ke Škole noci jsou mnohem lepší, než Škola samotná. Lenobiin slib byl fajn, taková miloučká, kraťoučká oddechovka s koníkama :3 Ale zklamal mě konec. A co se deváté Školy noci týče, já to snad čtu jenom proto, abych si srazila hodnocení na Goodreads nebo co. Už to ani vtipné není, ale je to moje pravidelná dávka debility. Jakkoli jsem Knižnímu klubu vděčná, že většinou se sériemi nekončí uprostřed (jako Ik- ehm, jisté nakladatelství), tady tuhle hrůzu by snad vydávat už nemuseli, třeba by mě nic nenutilo to dál číst... 

Všímáte si, že v lednu mě ani jedna kniha nějak moc nezaujala a že je to samé (pod)průměrné hodnocení?

4 komentáre:

  1. Hm, jo, vypadá to, že sis v lednu nějak špatně vybírala. Nebo jsi náročnější... =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. koukám, že jsi dost náročná.. nejlepší hodnocení 3/5.. ale to začínám v poslední době hodnotit taky, asi jsem tím, jak čtu víc knížek více náročná.. =))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nad tvojím VA hodnotením sa dosť čudujem. :D U mňa boli neisté len prvé dve knihy a potom sa to nejako rozbehlo. Myslím si, že to má dosť dobre premyslené.
    So Školou noci som na tom podobne. Ja som to čítala len preto, že som mala kúpených prvých päť kníh a potom som to kupovala a čítala už len preto, aby som to mala všetko pokope.
    Ale každým dielom je to horšie, pri siedmom som to úplne vzdala a nemienim pokračovať. :D Momentálne je toľko veľa dobrých kníh, že v tom ani nevidím zmysel.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musíš si holt vyberať lepšie knižky 8D
    Nádherné bytosti sa chystám čítať a VA 2 akurát čítam, takže celá séria bude u mňa tento mesiac prečítaná, mne sa to moc páči, také milé, nebezpečné a zaujímavé to je 8)

    OdpovedaťOdstrániť