24. 6. 2013

Knižný plán na rok 2013 (2)

alias môj prvý projekt
O čo ide? O zaznamenanie, aké knihy chcete prečítať v danom polroku a následné zhodnotenie.
Pamätáte si ešte na tento môj nápad? A môj prvý článok, kde som si predsavzala, ktoré knihy chcem prečítať v prvom polroku 2013? Pretože ten sa pomaly, no isto blíži ku koncu a ja som sa rozhodla, že už spíšem, ako to celé dopadlo.

Je samozrejme na vás, kedy tak urobíte vy, prípadne to môžete spojiť aj s predsavzatím do ďalšieho polroku... (Mimochodom, tiež sa môžete zapojiť iba na druhú časť, ak by ste chceli.) Len dúfam, že si na to vôbec niekto spomenie.:D

Nuž a teraz k samotnej pointe...

Zhodnotenie prvého polroku 2013 
(linky z názvov vedú na goodreads)

Kiersten White: Endlessly (#3)

Misia splnená!

K tejto knihe som sa dlho odhodlávala, lebo som už poriadne nevedela, o čom boli predchádzajúce dva diely, no to som vyriešila (internet + re-reading dvojky) a konečne sa do nej začítala.

Budem stručná a poviem len, že ma Endleslly vôbec nesklamalo, práve naopak! Potvrdí to aj moja recenzia a fakt, že si odo mňa zaslúžila 4*.


Lili St. Crow: Jealousy (#3), Defiance (#4), Reckoning (#5)

Misia splnená!

Som na seba hrdá.  Ku knihám som sa prepracovala najmä kvôli pokazenej čítačke, ale na tom v konečnom dôsledku nezáleží, všakže. Dôležité je, že som dočítala ďalšiu fajn sériu a dokonca som ju tiež celú naraz zrecenzovala, hoci bez hviezdičkového hodnotenia.



Melissa de la Cruz: Masquerade (#2)

Snaha bola!

Eeeehm. Knihu som začala čítať, ibaže ma nebavila a akosi... skončila na poličke not-finished, keďže som to s čítaním  vzdala. Azda trochu priskoro, možno by som sa bola začítala, lenže sa mi skrátka nechcelo a na čo sa nasilu nútiť. Ktovie, trebárs sa to raz zmení. Raz. Ehm.


Meg Cabot: Abandon (#1)

Snaha bola!

Túto knihu postihol podobný osud ako Masquerade, s tým rozdielom, že som to absolútne nečakala. Je to predsa Meg! A napriek tomu som sa nudila, chýbala mi logika, vtip, ešte ani fakt sexy chlap tam nebol... Jednoducho obrovské sklamanie. Takže opäť not-finished a môžem pokojne vyhlásiť, že sa na 100% k sérii nevrátim a to úplne bez výčitiek, veď som sa prehrýzla cca 9 kapitolami.


Ako vidíte, svoj plán som splnila. No, minimálne som začala čítať všetky knihy a do ďalšieho polroka si ich neprenášam, čo je predsa rozhodujúce.:D

Btw: Pokračovanie aka predsavzatia na druhý polrok bude začiatkom júla.

Neliss

8 komentárov:

  1. Na tie knihy od Lili St. Crow sa chystám - minimálne na prvú časť, ktorú mam doma knižne, s ostatnými sa potom uvidí. Ale inak gratulujem k relatívne splnenému plánu - u mňa by označenie "Snaha bola" sa vyskytlo zrejme pri každej knihe, pretože ja sa žiadneho plánu držať nedokážem a zakaždým čítam niečo celkom iné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som zvedavá na tvoj názor.:D
      Vďaka... Ja som zo seba až prekvapená.:D

      Odstrániť
  2. Jaj, zabiješ ma, ale ja som neprečítala jedinú knihu z môjho zoznamu 8D niežeby som nechcela alebo nesledovala stav či nerozvrhla čas, ale dala som si tam re-readingy a nedostala som sa k nim, akurát k filmovým adaptáciám, čo som si tam tiež vložila a 3 knihy som odtiaľ aj požičala...no hanbím sa 8D
    Ani netuším, čo dám do 2. článku, lebo tak všetko prenášam z 1vého, ale asi si tam dám iba nejakú 1 knihu, lebo môžem ja čítať veľa kníh, ale na tie, čo sú v zozname mi nevystane čas 8(

    Ale na teba som hrdá! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No... stáva sa.:D Ja som sama prekvapená, že sa mi to podarilo.:D Ďakujem.:)

      Odstrániť
  3. Ja som začala čítať Abandon, tak uvidím, čo sa z toho vykľuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hádam zanechá lepší dojem ako u mňa.:D

      Odstrániť
  4. Blue Bloods nemôžeš vzdať!!! To sa nerobí. Musíš pokračovať, garantujem, že sa do série zamiluješ. :) A knihy od Lili mám v hľadáčiku. Dúfam, že sa k nim dopracujem skôr než neskôr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *blush* No, ja som na ňu počula hrozne veľa dobrých vecí, ale akosi sa mi do toho raz nechcelo...:/ Neviem, možno niekedy bude správna nálada, ale teraz určite nie.:D
      Snáď áno a snáď sa budú páčiť.:)

      Odstrániť