30. 6. 2013

Knižný súhrn: Jún 2013

V júni som prečítala...

...osem kníh, z toho 3 v angličtine, 4 v slovenčine a 1 v češtine:

1. Honoré de Balzac: Otec Goriot - čj
2. Sara Elfgren & Mats Strandberg: Oheň (#2) - sj - recenzia
3. Jeanne Ryan: Nerve - aj
4. Julie Kagawa: The Eternity Cure (#2) - aj
5. Tonya Hurley: Ghosthirl (#1) - sj
6. Michaela Vysloužilová: Strieborná ruža (#3) - sj
7. Michaela Vysloužilová: Zatratená duša (#4) - sj
8. Cassandra Clare: Vampires, Scones, and Edmund Herondale (#3) - aj

Ani tentoraz sa však všetky nerátajú do mojej challenge na goodreads, nenájdete tam Striebornú ružu a Zatratenú dušu od Michelle.

Tento mesiac som si konečne prečítala Nerve a tým splnila aprílové Čítanie na slepo, ďalší príspevok teda môžete očakávať buď zajtra alebo pozajtra, nasledovať bude Knižný plán na druhý polrok... Potom hádam začnem konečne písať i nejaké tie recenzie a iné články. Patrilo by sa.

Ako inak, idem sa vám pokúsiť svoju lenivosť v hodnotení aspoň trochu vynahradiť:

Otec Goriot nebol práve dobrovoľnou voľbou a väčšinu knihy som sa trápila, akurát na konci sa mi podarilo trochu začítať a zvyknúť si na autorov štýl, ktorý je proste neuveriteľne zdĺhavý a preplnený opismi. Hm, vždy môže byť aj horšie, všakže.

Oheň som recenzovala a bol skvelý.

Nerve vo mne zanechala tak trochu zmiešané pocity, no nedokázala som prestať čítať a myslím, že za pozornosť stojí, obzvlášť, ak vezmeme do úvahy, že je vcelku krátka a stand-alone.

Absolútna úžasnosť aka The Eternity Cure je pokračovaním zrecenzovaných The Immortal Rules a bolo to proste geniálne, milujem tú sériu. Rýchlo mi dajte pokračovanie a prečítajte si tie knihy! 5*

Čo sa týka Ghostgirl, errr.... Ja ani neviem, čo povedať. Malo to divný (ale vcelku pozitívne) nápad, sem-tam pobavilo, ako oddychovka fajn. Logických chýb a kritických poznámok by sa však dalo určite vymyslieť neúrekom, čiže možno pre mladších čitateľov alebo ako úlet, keď budete mať náladu, seriózne ju brať netreba.

Strieborná ruža i Zatratená duša, čiže tretí a štvrtý diel Michellinej série Nemŕtvi, sú skvelé a šokujúce, hrozne som si ten príbeh zamilovala a neprestávam dúfať, že raz vyjde knižne, aby si ho mohlo prečítať viac ľudí.:3

S chválou ešte stále nekončím, ako poslednú som totiž prečítala tretiu poviedku z The Bane Chronicles nazvanú Vampires, Scones, and Edmund Herondale a zatiaľ sa mi páčila najviac, čítanie som si užila a so spokojným úsmevom jej udeľujem 5*. (Herondale boyssss♥)


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


No, nie je toho veľa, ja viem.:D Knihu Malé ženy som dostala ako odmenu za prospech v škole a treba uznať, že minimálne vyzerá pekne...


Btw: Minulý mesiac som si tu hádzala knihy, ktoré som chcela nutne prečítať v júni... Tento mesiac takáto sekcia potrebná nie je, len sa chcem pochváliť, že som si všetky knihy z tej poslednej úspešne odškrtla.


Aký bol váš knižný jún?:)

Neliss

8 komentárov:

  1. Nerve vyzerá skvelo, to by som si rada prečítala už dlho 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Malé ženy sú krásne čítanie (už som si všimla CR na GR :D). Ja som sériu čítala v nejakom kurióznom poradí ako 3-1-2-4 - viem len, že som začínala Malými mužmi - ale doteraz je to jedna z tých, na ktoré spomínam najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som popravde ani nevedela, že je to séria.:D Ale teda, mám pár kapitol za sebou a musím súhlasiť, je to vážne... pekné.:)

      Odstrániť
  3. Olala... Otec Goriot. Toho bych se bála :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stále je toho viac ako u mňa :D Ja mám výnimočne AŽ dve :D A veľmi ma mrzí, že si tie moje nemožeš pripočítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem.:DD
      Nevadí, už som sa s tým zmierila.;D

      Odstrániť