14. 6. 2013

Read list: 02/2013

No. Takže. Únor byl krátkej měsíc, a já... dobře. Nemám výmluvu. Nevím, co jsem dělala, ale rozhodně jsem nečetla. 8 knih. Sakra...

1) Deklarace smrti | G. Malley | #1 | 4/5
2) Nádherná temnota | M. Stohl & K. Garcia | #2 | 3/5
3) Nepřítel mého nepřítele | K. Petrusová | #2 | 5/5
4) Zločin: Ledové oči | K. Stehle | - | 2/5
5) Jako v pavučině | C. Clarke | - | 5/5
6) Afterdark | H. Murakami | - | 3/5
7) Naprieč vesmírom | B. Revis | #1 | 3/5
8) Pod nekonečnou oblohou | V. Rossi | #1 | 3/5

Heh. I've got a feeling, že nemám moc o čem psát. Víte jak, na Jako v pavučině (GENIÁLNÍ!), Naprieč vesmírom & Pod nekonečnou oblohou bude recenze (doufejme), takže...

Afterdark. Zvláštní kniha. Přečetla jsem si ji kvůli Fée a recenzi bych asi nezvládla. Murakami má každopádně velmi zvláštní styl, a já si zatím nejsem jistá, jestli mi úplně vyhovuje...

6 komentárov:

  1. Jen 8? Hmmm, tak jestli tohle je slabý číslo, jsem v tom případě totální outsider :D sakra :D
    Deklaraci jsem četla, recenzi chystám, Obloha se mi tu válí rozečtená už od srpna a čtu první díl Bavettů :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, máš pravdu, osm knížek, to je příšerný. Měla by ses za sebe stydět, zatímco já tu budu páchat tichou sebevraždu... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stydím se... :D
      (Btw, s tou sebevraždou ti to nějak dlouho trvá, nezdá se ti?)

      Odstrániť
  3. Pod nekonečnou oblohou sa mi veeeľmi páčilo! 8P

    OdpovedaťOdstrániť