17. 6. 2013

Read list 03/2013

Březen bych mohla nazvat nejúspěšnějším měsícem letošního roku. A mám pocit, že ho během zbytku školního roku rozhodně nepřekonám a o prázdninách se mu tak možná vyrovnám. A to jsem na čtecí rychlosti neztratila, možná naopak, a co číst taky je, jen... nevím, co mi hrabe. Ohh my... No. 16 knížek. Stane se (ale kdo to má pak psát?).

1) Anna and the French Kiss | S. Perkins | #1 / - | 3/5
2) Death note vol. 5 | T. Ohba & T. Obata | #5 | 4/5
3) Volný pád do podzemí | R. Gordon & B. Williams | #3 | 2/5
4) Zamilovaní andělé | L. Kate | #3.5 / #5 | 2/5
5) Mayské proroctví: Hadí spirála | Ch. Raedeke | #2 | 3/5
6) Povolání: Zaklínačka | O. Gromyko | #1 | 2/5
10) Žena v černém | S. Hill | - | 1/5
11) Poklad | K. Reichs, B. Reichs | #2 | 4/5 
13) Návrat z podzemí | R. Gordon & B. Williams | #4 | 2/5
14) Dokážete udržet tajemství? | S. Kinsella | - | 3/5
15) Dívčí hrob | J. Deaver | - | 3/5

V únorovém seznamu nebylo absolutně o čem psát, teď je toho zase až moc. No nic. Tak začneme.

Anna and the French Kiss. K téhle knize mám rozhodně co říct, a je toho dost. Takže si asi budu muset trochu máknout s recenzi... Bude. A neděste se hodnocení, nevidím to až tak negativně. Prostě... uvidíte, no :) Death note... no, já to řeknu takhle. Ačkoliv moje nadšení pro mangu trochu opadává s mým novým celkovým žánrovým zaměřením, DN je srdcovka a DN nejenže dočtu, ale taky si je celý pořídím. I kdyby jen z nostalgie :)

Volný pád do podzemí... to se tu někdo rozhodl, že dočte rozečtené série. Neptejte se, proč. Děkuju. Yepp, hrabe mi. Ale jen trošičku! Zamilovaní andělé? U toho mi vypadaly zuby a musela jsem shánět injekce s inzulinem. Sladké, sladké, sladké. Co se dojmů z Mayského proroctví týče, to bych asi taky nechala na recenzi. A Povolání: Zaklínačka mě ze začátku hrozně moc zaujalo, ke konci jsem se modlila, ať už tu knihu mám za sebou. Nechápu to.

K Ženě v černém se odmítám vyjádřit. Bože. Nekonečná a nehorázná nuda, ne horor. Pokladu se zase už nekonečně dlouho snažím napsat recenzi. No nejde to, jak asi vidíte. O Návratu z podzemí není potřeba plýtvat slovy, všichni jste pochopili. 

Dokážete udržet tajemství byla... Kinsella. Milé, praštěné, zamilované, sladké... oddechové. Ale recenzi bych asi nezvládla. A z Dívčího hrobu jsem byla pěkně mimo ještě pár dní po dočtení, ale když pocity odsunu do pozadí, tak mi to přišlo jako jedna ze slabších deaverovek.

Ufff. Tohle bylo něco, každopádně... zvládla jsem to. Asi budu muset zpomalit se čtením nebo přidat na recenzích, kdo se s těmi články má psát?!

Btw, kdyby vás někoho zajímalo, proč jsou ty seznamy přečteného vždycky tak... duhové, snažím se barvu, kterou v textu zvýrazňuju knihu, nějakým způsobem sladit s obálkou, tak proto :)

10 komentárov:

  1. Tolik knížek. Já jsem ráda,když za měsíc přečtu 5knih. :D Musím to o prázdninách dohnat.. :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Já jsem... cvok, no, já se nepočítám :D
      To já taky... O:)

      Odstrániť
  2. Nie si sama... ani mne sa potom vonkoncom nechce písať recenzie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Série Stratený svet v Podzemí som sa po dvojke definitívne vzdala, keď mi autori zabili obľúbenú postavu.
    DN som videla zopár dielov ako anime, bolo to celkom dobré, tuším to mám aj na DVD niekde, ale z neznámych dôvodov som to nedopozerala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo? Já teď dočetla pětku a mám chuť řvát. (Po dvojce jsem s tím taky sekla, ale vydrželo mi to jen nějaký dva roky, no :D)
      Jakto? :D U mě to zas bylo první anime, co jsem viděla, tak jsem kapku nostalgická... :D

      Odstrániť
  4. Helemese, Annie doplňuje další resty... Kdy bude duben, v srpnu? :D Ne, dělám si legraci... Fakt toho přečteš nějak hodně... Taky jsem kdysi dala 16 knih za měsíc, teď mám nějak pomálu času :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No snaží se :D Ne, duben píšu teď, takže ses o deset dní netrefila, darling :P
      Jo, to znám... mně už mizí i ta chuť :/

      Odstrániť
  5. No aspoň už se nesnažíš tvářit, že jsi toho přečetla málo, milá Anns. =D Ale začínáš bejt fakt docela přísnej kritik... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, naznala jsem, že je to zbytečný, že mi to stejně nežerete... :D
      Are you scaaaaaared? :D

      Odstrániť