1. 7. 2013

Čítanie na slepo (8)

Meme (c) Luc - info
Cieľom je pokúsiť sa každý mesiac prečítať jednu náhodne zvolenú knihu z vášho to-read listu -> vygenerujete si náhodné číslo na random.org, zistíte, ktorej knihe prináleží a môžete čítať.


Naposledy som si vylosovala v apríli knihu Nerve, ktorá vo mne síce zanechala trochu rozporuplné pocity, ale v konečnom dôsledku som rada, že som ju čítala.:) Každopádne sa konečne znovu zapájam.

V júli budem čítať...

...knihu s číslom 16, Saving June od Hannah Harrington. Na knihu som zvedavá... Čítali ste ju niekto? Ako sa vám (ne)páčila?

Neliss

4 komentáre:

  1. Táto kniha sa mi celkom zapáčila a má aj dobré hodnotenie. Už som si ju pridala do to-read listu :D
    Ale tú pod Saving June som čítala! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa zaujala obálkou hlavne, ak sa mám priznať.:D
      Ahh. Na tú sa chystám dnes.:D

      Odstrániť
  2. Vidíš to je dobrý nápad. Nikdy si neviem vybrať zo zoznamu. :) Inak tú knihu som nečítala, ani som o nej nepočula, ale určite si pozriem o čom je, má to zaujímavú obálku :)
    (Svet-Fantazie.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, pomôže to.:)
      A však? Aj mne sa tá obálka páči.:)

      Odstrániť