4. 7. 2013

Knižný plán na rok 2013 (3)

alias môj prvý projekt
O čo ide? O zaznamenanie, aké knihy chcete prečítať v danom polroku a následné zhodnotenie.
~ Viac info & možnosť zapojenia. ~

(Myslím, že poväčšine už viete o čo ide, takže prejdem rovno k plánu na druhý polrok.)

Aké knihy si chcem prečítať do konca roku 2013?  
(linky z názvov vedú na goodreads)

Kristen Painter: Flesh and Blood (#2)

Jednotka, Blood rights, sa mi veľmi páčila, no už zase si ju poriadne nepamätám, takže mám problém prinútiť sa k pokračovaniu.

Očakávam zaujímavý nápad, dobrý štýl písania, sympatické charaktery a konečné rozhodnutie, či si prečítam celú päťdielnu sériu.


Alyson Noel: Dark Flame (#4), Night Star (#5), Everlasting (#6)

Ťažko povedať, či toto dám... Prvé tri diely mi kedysi úplne stačili, ibaže potom som vyhrala posledný v slovenčine s venovaním od samotnej autorky a odvtedy sa pohrávam s myšlienkou na dočítanie celej série. Tak hádam to nejako pôjde.

Neočakávam radšej nič.



Maggie Stiefvater: The Raven Boys (#1)

Túto knihu si chcem prečítať už nejaký čas. Čítala som na ňu vážne dobré recenzie, ktoré ma nalákali a tiež je tu fakt, že som si napokon zamilovala Vlkov z Mercy Falls a Maggin štýl písania.

Čo očakávam ani sama neviem, no nie je to málo, tak hádam nebudem sklamaná.


Nuž, poznáte moje knižné predsavzatie na nasledujúcich šesť mesiacov. Ak ste niektorú z kníh čítali alebo chcete čítať, určite mi to napíšte do komentárov a wish me luck.;)

Neliss

16 komentárov:

  1. Poslednú mám v pláne čítať aj ja, len netuším, kedy sa k tomu dostanem. Knihy, ktoré chcem prečítať, akosi prirýchlo pribúdajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým pribúdaním tiež bojujem.:D A keďže hentú knihu si chcem prečítať veľmi, zaradila som ju sem... Hádam to pomôže.:D

      Odstrániť
  2. Everlasting si chcem prečítať aj ja. Je to posledná časť zo série, ktorú som nečítala. Ale chcem ju čítať v slovenčine :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď aj ja ju mám v slovenčine...:D Ten zvyšok ale asi dám v angličtine, hoci... môžem sa poobzerať po knižnici.:D

      Odstrániť
  3. Flesh and Blood - ta obálka je naprosto úžasná! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že? Všetky obálky tej série sú...:D

      Odstrániť
  4. Tu sérii od Alyson jsem četla - jen první tři díly. Stačilo mi to. :D První byl celkem dobrý, druhý ušel, trojka hrozná. Možná si přečtu ještě čtvrtý díl a asi to pak zabalím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akože dočítať Nesmrteľných by sa patrilo, hlavne keď ich mám na poličke. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Požičááááj, mať všetky to by ma donútilo už úplne.:D

      Odstrániť
  6. The Raven Boys si chci taky přečíst, ale v první řadě bych teda měla dočíst poslední díl vlků z Mercy Falls, že :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by si mala.:DD Trojka bola super.:D

      Odstrániť
  7. To posledné vyzerá zaujímavo. Mám rada tú autorku. Milujem od nej Vlci z Mercy Falls :) Ak to nájdem niekde, určite si to prečítam :)
    (Svet-Fantazie.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa Vlci najprv nepáčili, no trojku som žrala, takže...:D

      Odstrániť
  8. O tom prvom som nikdy nepočula, ale má to zaujímavú obálku, takže sa na to asi pozriem. The Raven boys mám tiež čitateľskom pláne niekedy v budúcnosti, ale či sa k tomu dostanem je otázne - napokon asi tak otázne ako je to v mojom prípade u každej knihy. Noelovu mam tiež doma - prvé tri časti - a tiež by som to rada niekedy prečítala, keď už to vlastním, ale nepočula som o tom nič dobré, takže neviem, či nad tým budem strácať čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, netuším, či to bude niečo pre teba, ale možno.:D
      Raven boys.... malo by to byť fakt dobré.:D Rada dodám vlastné (ne)odporúčanie, keď sa k tomu dohrabem.:D
      No, aspoň začni, keď už to máš.:D Trebárs z toho budeš mať guilty pleasure, ale dunno.xD

      Odstrániť