21. 7. 2013

Read list 04/2013

Tak jo, já vím, že už jsem s tím trapná, ale chci tu ty články mít všechny (když už jsem s tím začala a hodlám pokračovat, tak mít jen tak tříměsíční mezeru by moje puntičkářská část nepřenesla přes srdce). Navíc je to vcelku fajn způsob, jak se vyjádřit ke knihám, na které jsem nenapsala recenzi, případně ještě nenapsala recenzi. No, a v neposlední řadě jsem nemocná, takže mi psaní zrovna moc nejde, tak tu chci aspoň nějak zaplním prázdno. A pokud se podaří, mohla by se v pár dnech objevit i Chvástačka, ať... je tu aspoň něco málo ode mě. Za červenec je tu šest článků a za všechny vděčíte Neliss, já... se za sebe strašně stydím. No... takže tak. Mimochodem, duben = 9 knížek. Slabý? And who cares...

1) V is for Virgin | K. Oram | 4/5
2) Pokrevní pouta, #1 | R. Mead | 3/5
3) Sukuba: Stíny, #5 | R. Mead | 4/5
4) Černá magie, #3 | L.J. Smith | 4/5
5) Iluze, #5 | J. Deaver | 3/5
6) Hra lží, #1 | S. Shepard | 3/5
7) Nářek, #1 | M. Stiefvater | 1/5
8) Nadpozemská, #1 | C. Hand | 3/5
9) The Espressologist | K. Springer | 2/5


Napsané recenze: V is for Virgin --- Černá magie --- Hra lží. That's all. (Mimochodem, věřili byste, že poslední recenzi jsem napsala 19.5.???)

Jo. A teď jdu zkusit něco zmatlat i co se týče názoru. To zas dopadne...

Pokrevní pouta... no, já ani nevím, proč jsem se do nich pustila, když se mi nelíbila VA, ale asi proto, že je to Richelle. A dobře jsem udělala - Sydney jsem si oblíbila asi milionkrát víc než Rose, začala jsem totálně žrát Adriana a druhý díl jsem ocenila dokonce čtyřmi hvězdami :) Tak jsem zvědavá, co budu říkat dál. Co se Sukuby týče, asi bych se zatím zdržela komentáře, časem napíšu recenzi a tam to snad vysvětlím líp.


Deaverova Iluze mě sice bavila, na druhou stranu jsem od něj četla spoustu knih, které mě bavily víc. A tady jsem se dost nudila ze začátku, a chvíli mi trvalo, než jsem pochopila většinu souvislostí, protože mi kouzelnické triky taky nic moc neříkají. Nakonec jsem se ale začetla a ke konci jsem byla vcelku spokojená.  Na druhou stránu, Nářek je něco, s čím jsem spokojená nebyla, nebudu, a ani jsem to nedokázala dočíst. Příšerné postavy, nudný styl, zmatené události... nevermore.

Na andělsky Nadpozemskou Claru jsem už ovšem takovou mini-recenzi napsala, jen nebude dvakrát uhlazená (najdete ji tady - a kdybyste chtěli vědět víc, sjeďte si komentáře zde). A k Espressologistce Jane plánuju říct svoje v normální recenzi - takže jen ve stručnosti prozradím, že mě nejvíc vytáčela hrdinka.

...eh, tak to by bylo asi tak všechno. A doufám, že se příštího měsíce, května aka máje, dočkáme dřív než někdy po prázdninách, vážně bych si s těmi resty už měla trochu pohnout... :)

2 komentáre:

  1. Nadpozemská bola pre mňa najlepšia anjelská séria, čo som čítala 8) Som zvedavá, či Tuckera s anjelmi u mňa niečo prekoná 8P
    Espressologia bola zase taká jednohubka malá, milá, nehľadala som za tým nič komplikované, aj keď to bolo dosť predvídateľné, bolo to milé 8)
    Bloodlines zbožňujrm 8P ale tak ja som zarytý fanúšik VA, takže to je normálne 8D ale musím uznať, že 2ka sa mi páčila viac a 3ka bola že úplne super! 4ka bude ešte viac bombastickejšia 8P
    V is for Virgin som začala čítať po anglicky, ale nejako moc ma to neuchvátilo, no pomaličky budem ešte napredovať 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som len Virgin a Nadpozemskú, pričom Nadpozemská sa mi páčila viac. :D Ja som si pri Virgin predstavovala dajaký iný koniec. :D

    OdpovedaťOdstrániť