15. 9. 2013

(AniNevímKolika,AleJeToVelkýČíslo)měsíční chvástačka - březen, duben, květen, červen & červenec 2013

Odmítám zodpovídat jakékoli otázky na tohle téma - krom jedné. Proč že tu není i srpen? Protože jsem ty fotky fotila někdy koncem srpna, a to jsem ještě žádné knihy neměla, tak jsem si řekla, že ho zahrnu do nadpisu a dál to nebudu řešit. O dva dny později se ale jeden přírůstek našel... nechtělo se mi to ale přefocovat, tak jsem se rozhodla počkat, jak na tom buddu s přírůstky na podzim a případně ho zahrnout do jiné Chvástačky.


KOUPILA JSEM SI
(Fotky výjimečně v obřím rozlišení, takže pokud náhodou nevidíte, tak rozklikněte miniaturu, pak klik pravým tlačítkem a 'Zobrazit obrázek' - nebo tohle mi aspoň funguje na Mozille ;)

Well. Ta Meg Cabot, přesněji celá série Úspěšná smolařka, je výsledek mého... snad březnového náletu na Levné knihy. Od té doby si slibuju, že si udělám re-reading, nicméně, nedaří se. Ze stejného dne mám to šesté DN
Adorkable z Bookdepository & Au-pair, která byla vyřazená z naší knihovny, momentálně najdete v giveaway. Čtení první jsem vzdala s tím, že se k ní dostanu spíš, když ji budu mít ve čtečce než v reálu, druhou už mám přečtenou a obětovala jsem ji z důvodu nedostatku místa. 
Myši mám potom z Dobrovského za 48,- a je to můj jediný úlovek z mini-srazu s Vendetou a Emily. Mimochodem, dost jsem zvažovala, jestli paperback nebo hardback; jak vidíte, paperback vyhrál :D

VYHRÁLA JSEM
Oh lalaa, osud se rozhodl, že mě zase jednou má rád. Vyhrála jsem tuhle krásku - Mechanického anjela ve slovenčině. Obálku má nádhernou, obsah se mi taky celkem líbil - tak uvidíme, jestli se dostanu i k dalším dílům :)

DOSTALA JSEM
Nemám páru, jak se mi povedlo přesvědčit mého otce, který má pocit, že čtení není něco, co by člověk k životu potřeboval, k tomu, aby mi koupil knihy (ano, klasiku jsem chtěla sama, nebyla to nutnost). Každopádně, povedlo se mi, a já tak mám doma Bídníky (což je moje nová mánie & něco, co nedám z ruky - a pořád nechápu, jak je sakra možný, že jsem ty knihy nepřečetla už pěknejch pár let zpátky!) a Alenku, ke které se snad brzo dostanu. Těším se na ni :)

RECENZNÍ VÝTISKY

Těch se mi tentokrát nashromáždilo větší množství - netušila jsem, jak to nacpat do jedné fotky, tak jsem blikla zvlášť paperbacky a zvlášť hardbacky. (A vezmu to hodně stručně, protože 70% toho, co vidíte, jsou resty. Hodně ošklivý resty.)

Mezi nebem a zemí, Věk magie 2 a Říši temnot 3 & 4 mám od nakladatelství Fragment; Radka, aneb úplně skvělou, vtipnou a geniální miniknížečku mám jednak na recenzi a jednak jako odměnu za korektury od samotné Arvari alias autorky. Zradu, Oheň & Soud padlých andělů mi poskytlo nakladatelství Fortuna Libri a... no, na poslední dvě jmenované snad sesmolím názor už brzo, a Hlas nože mám od Knihcentra (a ačkoliv se mi ta kniha hodně líbila, nějak nejsem schopná na ni napsat recenzi. Budu se muset snažit.)

VŠECHNY PŘÍRŮSTKY
Vypadá to jako celkem slušná kupka (a pořád nemůžu z toho Radečka navrchu *-* ta knížka je tak roztomile maličká), ale když si člověk uvědomí, že to je za pět měsíců... no, už to není tak horký. Každopádně, celkem to stačí k tomu, abych v pokoji už neměla místo prakticky na nic a musela čistit knihovnu, a taky to stačí k neuvěřitelnému nárůstu restů, ať už čtecích nebo recenzovacích. Proto teď doufám, že mi toho nějakou dobu moc nepřibude (nebo že se mi povede knihovnu aspoň trochu pročistit - sledujte Facebook, plánuju brzo něco málo doplnit do bazaru a možná nějakou soutěž. A ne, vůbec si nedělám reklamu :D)

Jinak při psaní tohohle článku jsem si připadala hrozně "neohrabaně" nebo jak to říct, prostě mám pocit, že mi to se slovama vůbec nejde. Proto doufám, že se vám to líp četlo než mně psalo :D Komentáře potěší - a taky mě neskutečně potěšily ty u včerejší recenze - pokusím se nejen poodpovídat tady, ale nechat i pár stop na vašich blozích, hrozně jsem teď knižní svět zanedbávala... Každopádně, jsem moc ráda, že se mnou ještě počítáte :)) ...a omlouvám se za posledních pár měsíců. Ano, ještě jednou. A ano, pořád jsem se neomluvila dostatečně. Ale mě to vážně mrzí... 

12 komentárov:

  1. Konečneee! A článok sa mi čítal úplne normálne.:) Ja myslím, že sa do toho čoskoro dostaneš úplne a nebudeš sa cítiť neohrabane.:) Inak pekné prírastky. *_* Tých bedárov... možno... raz... niekedy... dočítam.:D Eheem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jůůů, Hlas nože. <'3 Moje nejoblíbenější knížka :'D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Věk magie vyzerá tak krásne steampunkovo :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, závidím Mechanického anjela! Síce ho mám doma, ale len požičaného 8D rada by som vlastnila TMI aj TID sériu 8)
    Ríša temnoty 4 už nadšene čakám kedy vyjde aj v sk a takisto aj Mezi nebem a zemí 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo velká kupa, úžasných knih :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty Bídníky na Václaváku neměli. Vypravila jsem se tam už dneska, a stejně mám smůlu. Hrůza. :(
    Navíc jsem taky nemocná. A taky jsem trochu pozadu s psaním. Už aby byla středa :D (to budu doma)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nahodou, mne to i za par mesicu prijde jako docela slusna sbirecka. :-D A mas recht, Radecek je vazne mrnavej... :-D Chapu, priste to chce neco ne tak roztomilyho. No, ty vis, ze se dockas... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kopu krásnych kúskov, ale ja závidím Radka. Tú knihu som čítala a je nielen roztomilá a maličká. Moc by som ju tiež chcela mať doma :3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mechanického anjela by som aj ja chcela domov :) Setkáni s duchem by som si veľmi chcela prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hííííí Mechanický anjel :D závisť najvyššieho stupňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Och, toľko prírastkov. A za jeden mesiac!! Gratulujem ku všetkým. Najviac ma nadchol Mechanický princ, ale aj Oheň bude podľa mňa super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť