7. 9. 2013

Goodbye summer, hello autumn giveaway -> winner

banner (c) Annie
Áno, slovenská časť giveaway včera o polnoci skončila. (Podotýkam však, že českí čitatelia sa môžu stále zapojiť do Annienej časti.)

Kto získa Angelopolis a The Guardian Angel's Journal? Rafflecopter sa rozhodol, že Kika J.

Týmto výherkyni ešte raz gratulujem a vzhľadom k tomu, že mi už Kika stihla odpísať na e-mail, jej začiatkom týždňa výhru odošlem.

Ostatným ďakujem za účasť, určite ešte nejaké súťaže budú, tak trebárs nabudúce.:) Mimochodom, ako ste prežili prvý týždeň v škole? Prípadne ako si užívate dlhšie prázdniny, vysokoškoláci?

Neliss

12 komentárov:

  1. Ja som nabehla už aj na úlohy, učenie a veci spojené zo školou. Niektoré školy sa ešte prvý týždeň poflakovali, len my sme museli makať :D Taký je raz život stredoškoláka. Už som si na to mala dávno zvyknúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj my sme už začali, hoci to ešte nie je taký úplný brutal... tiež stredná.:D Takže viem ako sa cítiš.:D

      Odstrániť
    2. Ktorý ročník? Ja tretí :)

      Odstrániť
    3. To sa ešte máš na čo tešiť. Druhý bol veľmi náročný :D

      Odstrániť
    4. Ani prvý nebol úplne jednoduchý a aj tak to šlo super, takže nejako bude.:D Ty si vlastne na klasickom gyme či?

      Odstrániť
  2. my sme mali celý týždeň po 4 hodiny - a triednické. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Waaaau, závisť, my sme mali 4 hodiny v utorok, z toho 2 triednické a dve podľa rozvrhu, inak normálne.:D

      Odstrániť
    2. no vidíš, a my si hovoríme maturanti. :D

      Odstrániť