29. 9. 2013

VYHLÁŠENÍ giveaway!

Takže, nejdřív ze všeho menší reklama: tak trochu prodávám nějaké knížky (pravděpodobně jich ještě pár přibude). Kdyby se vám něco zalíbilo, nebo kdybyste znali někoho, kdo by nějakou chtěl, budu moc ráda^^ (jednak mi zasponzorujete svetřík, co mám vyhlídlej, takže vám neumrznu, jednak mě padající knížky nezabijou! :D To se vyplatí, ne?)

A teď už k soutěži. Dostali jste se celkem na 268 vstupů, což vůbec není špatné číslo, zvlášž vzhledem k tomu, jak to na blogu posledního půl roku bylo. Vyhrát mohl nicméně jenom jeden, člověk skrývající se pod číslem 32, a tím šťastným je...


ROXANNE!


(...které se pokusím hned sesmolit e-mail, ale nezaručuju, že ho dopíšu ještě dneska, mám toho teď trochu moc :/ )


A já mizím něco dělat. Zase. Enjoy the rest of the weekend. Luv ya all, Anns <3

3 komentáre: