19. 10. 2013

Dvojitý TAG: Liebster Awards

Pravidla:

  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat. 
  • Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
  • Informujte blogery o tom, že jste je nominovaly. 

Áno, aj ja & Annie sme boli nominované - vďačíme za to Tempé, mimochodom, určite sa pozrite na jej blog, stojí za to. Stavím sa, že nikoho neprekvapí, že sa zapájame neskôr ako ostatní & že už nikoho ďalej nenominujeme.


Desať faktov o Annie:
(sem tam inspirováno Nell, která svoje fakta napsala první...)
  • jsem závislá na kafi
  • veškerou svoji elektroniku mám pojmenovanou (nikoho to nepřekvapuje, že ne? :D)
  • letos se učím latinsky a nějakým záhadným způsobem mě vážně baví, i když mi dvakrát nevyhovuje, že se na ty hodiny fakt musím učit :D
  • prošla jsem si silně goth-metal obdobím, jak hudebně, tak vzhledem... teď už se to uklidnilo (dospěla jsem! :D), takže mám v mp3ce krom rocku, různých druhů metalu a victoriandustrial i dubstep nebo pop a poslouchám vysloveně to, co mě zaujme...
  • oficiálně - píšu a fakt bych to ráda někam dotáhla. právě teď... ehm, nepíšu
  • jsem neskutečně líná
  • už třetím rokem (za chvilku mi začne čtvrtý, wow!) jsem chemická zrzka & I'm fucking proud of it!
  • miluju italskou kuchyni, zčásti i asijskou, zelenej čaj, černej čaj po anglicku... 
  • mám i osobní blog, na který mě sice hrozně baví psát, ale v současnosti umírá stejně jako Bookland :D
  • zbožňuju angličtinu; poslední dobou ji mám možná radši než češtinu.

Desať faktov o Neliss:
  • som ľaváčka
  • zbožňujem mačky
  • vôbec mi nechutí káva, za to som závislá na čaji
  • milujem seriály Once Upon a Time & Glee
  • kedysi som bola závislá aj na The Vampire Diaries, ale prešlo ma to, piatu sériu som ani nezačala sledovať
  • počúvam zväčša punk-rock, rock, gothic metal (na pár výnimiek), hoci na to vôbec nevyzerám
  • nič nemám proti ružovej farbe, niekedy si dokonca niečo ružové na seba dám, zároveň však milujem čiernu
  • ako mnoho blogerov, aj ja sa snažím písať príbehy, no robím to iba preto, že ma to baví, žiadne ciele ani nádeje v tomto smere nemám
  • učím sa ruský jazyk
  • fakt nie som fotogenická

Naše odpovede na otázky od Tempé:

1. Jak si představuješ svůj život za deset let?

Annie: Netroufám si odhadovat :D Ne, dobře, to není pravda, spíš ty moje vize budoucnosti záleží na aktuální náladě. V současnosti se vidím v nějakém malém, ale útulném & osobitém, nejlépe hodně prosvětleném bytečku v Brně, jak sedím na sedačce, notebook na klíně a pracuju na nějakém překladu/článku/něčem takovém... :)

Neliss: Prvá otázka a taká ťažká! Dúfam, že budem spokojná, pomaly ale isto končiť nejakú vysokú... A proste sa mať fajn.


2. Jak nejraději trávíš svůj volný čas (pokud nepočítáš čtení)?

Annie: (řazeno náhodně) Psaním, brouzdáním po internetu (s čajem nebo kafem v pacce), spaním (jsem ze školy úplně vyřízená), a kecáním a podnikáním nejrůznějších věcí s kamarádama :) Chtěla bych se taky vrátit k (silně amatérskému) focení...

Neliss: Okrem čítania rada trávim čas s ľuďmi, na ktorých mi záleží, zbožňujem prechádzky, blogovanie (prekvapivo), bicyklovanie,...


3. Je nějaký sport, který děláš, nebo který by jsi chtěla dělat?

Annie: Plavání... ne nijak závodně nebo tak, ale v létě se prakticky nehnu z bazénu :) (bývaly doby, kdy i po zbytek roku, ale není čas...) Potom bruslení (zimní i letní) a občas jezdím na koni^^

Neliss: No, rada niekam zájdem na bicykli (ako som už spomenula), zahrám si bedminton alebo zaplávam, ale jediné, čo robím pravidelne je cvičenie. Napríklad loptové hry ma nikdy veľmi nebavili.


4. Proč jsi se rozhodla blogovat? (Knižně?)

Annie: Protože Nell to nadhodila na blogu a já si řekla - čtu hodně? čtu, tak proč to nezkusit? Takže jsem se jí ozvala a tak jsem tady, i když to teda silně flákám :D

Neliss: Milujem písanie, milujem knihy a knižné blogy som fascinovane sledovala odkedy som ich objavila - prečo to teda nevyskúšať? Obzvlášť, keď Annie navrhla, že by sa do toho rada pustila so mnou.


5. Kdybys mohla mít jakékoliv zvíře světa doma, které by to bylo? A proč?

Annie: Já mám svoje dvě morčecí kamarádky a neměnila bych :) (Ale jinak jsem pořád ještě zastáncem zebry v obýváku, protože... prostě jen tak! :D)

Neliss: Som spokojná s mojou drahou mačičkou, ako malá som však hrozne chcela mať doma feneka.

6. Jak by jsi chtěla pojmenovat svoje děti?

Annie: Proboha, neděs mě! Nechci děti. Už osm let jsem přesvědčená, že děti prostě nechci, mám z nich strach, nedokážu se o ně postarat, jsem příšerně nezodpovědná a samotná ta myšlenka je pro mě hrozivá. (Ale líbí se mi jména Simona a Alice, ať sem aspoň něco napíšu :)

Neliss: Z chlapčenských mien sa mi páči Sebastian a Tobias, z dievčenských si ani neviem poriadne vybrať, no... Kto hovorí, že budem mať deti? Takže nejdem zbytočne trápiť svoje mozgové bunky, keď je konečne víkend.


7. Co máš na sobě opravdu ráda?

Annie: Kdyby mi tahle otázka byla položena před půl rokem, bude tu strohé "nic"... teď mám ovšem o moc originálnější "já nevím." Postupně se učím mít ráda sama sebe a to ne po kouskách, ale celou. Asi to ale vyhrajou vlasy, mají boží barvu a nejsou extra zničený^^ A samozřejmě miluju svůj debilní humor :D

Neliss: Ehm. Ďalšia ťažká otázka. Svoju angličtinu, lebo môžem čítať viac kníh.:D A možno to, že dokážem ľudí rozosmiať.


8. Jakou nejlepší a nejhorší knížku jsi v poslední době četla?

Annie: Bídníci! Bídníci, Bídníci, Bídníci! :D A splňuje to obě kritéria. Lidi, já se do té knihy zamilovala. Naprosto a totálně. Nechápu, čím mě uchvátila, vždyť je tam 30 stránek jen o pařížských stokách, ale... prostě tak. Na druhou stranu, dlouho jsem se u žádné knihy tak nenavztekala, nenařvala a dlouho jsem při čtení tak nenadávala. Z hlediska mého zátahu na psychiku jí s klidem můžu říkat i "to nejhorší, co jsem kdy četla." (A upřímně, prvních nějakých 60 stránek bylo utrpení, trápila jsem se s nima asi dva týdny :D)

Neliss: V poslednej dobe si preložím na "v októbri" - v tom prípade sú "najhoršie" s tromi hviezdičkami Pandemonium a Being Jamie Baker, hádam by ste sa mohli dočkať aj recenzii, kde to vysvetlím... A najlepší bol asi re-reading Upírskej akadémie 1, awwwww.


9. Na čem jsi byla naposledy v kině, a jak se ti to líbilo?

Annie: Eeeeeehm. To bylo hodně dávno... :D Ne, že bych nechodila do kina, naopak, jednu dobu jsem tam byla měsíčně aspoň pětkrát, ale poslední dobou buď není čas, nebo mě nic nezaujme, nebo nemám peníze. Mám pocit, že jsem naposledy byla se školou na Bídnících a mně se to líbilo :) Vím, že spousta lidí si dala práci, aby ten filmuzikál (já furt nevím, jak tomu říkat :D) zakopala hluboko pod zem, ale já miluju muzikály a i když zrovna tady (v některých případech) byl herecký výkon na úkor hlasového, pořád jsem byla nadšená... :)
(A díky tomu jsem si taky přečetla tu knihu.) ((A ano, byla jsem v kině naposled někdy před devíti nebo kolika měsíci. Who cares.)

Neliss: Posledný - aj predposledný raz - som bola na City of Bones (najprv sme šli s mamou a potom ešte s kamarátkami) a neskutočne som si to užila.


10. Jakou knížku by jsi doporučila všem lidem na světě, že si musí přečíst?

Annie: *potlačuje cukání sem napsat LesMis* Další moji srdcovku - Milénium. Spoustu lidí už jsem k tomu dokopala a i když se ne všem líbila, stejně je to božská série... aspoň podle mě :)

Neliss: Jednu? Nemožné. Okej, fajn - Výnimočná od Kristin Cashore. Napríklad. Ale keby niekto chcel odporúčanie, aj tak by som mu ich povedala dvadsať.

Neliss&Annie

18 komentárov:

  1. Annie má rada čaj po anglicku a Neliss je ľaváčka ako ja. To som sa potešila týmto informáciám! :DD

    Nechápem ako môže mať niekto až tak rád angličtinu...to bude tým, že prechádzam obdobím, kedy ju nenávidím, nič prekvapivé, že ma prekvapujú ľudia, ktorí ten jazyk majú radi.

    Uh, fenek..to je tak zlaté. :D
    A plávanie a bicyklovanie. Jediné dva športy, ktoré môžem. A kolektívne hry - ani za ten svet. Najmä ak mi navrhnú vybíjanú (tak debilná hra!)

    Vidíš, Bedárov chcem tento rok pokoriť, ešte ma čaká tá druhá časť. Tiež si pamätám ako som zúrila...ehm..xD A so školou na tom? V akej galaxii to žiješ a kedy sa môžem presťahovať? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Čaj po anglicku rules my world!^^

      :D Chápu. Já už si tím prošla ;)

      Náhodou, kolektivní hry mi přijdou boží. Teda. Baseball a ringo. Občas basket. Ale nenávidím volejbal... takže tě asi chápu :D

      Ne! Ne! Nečti to, nečti to, oni UMŘOU!!!!!!!!!!!!!! :'(
      Devětatřicátá tmavomodrá, osmnácté dveře zleva, zvonek číslo třicet dva ;) Jsi vždycky vítaná! :D To byla taky první chvíli, kdy jsem milovala školu. A dožíraly mě jen dvě věci. Hnusnej déšť (nechápej mě špatně, miluju déšť, ale ne déšť s přídavkem krup když mám baleríny a čerstvě obarvený vlasy :D) a otrávený obličeje některých spolužáků (zabít!)

      Odstrániť
    2. Jeee, ďalší ľavák.^^

      Errr, aj ja milujem anglinu na smrť... hádam sa ti podarí to obdobie prekonať.

      Ja viem, že jeeee. *_* :D

      :) Ja sa pripájam k Annie, že nemám rada volejbal a basket je okej, ale inak... kolektívne hry sú fakt zlo.:D

      Inak Bedári zo školy, to by bolo aké úžasné, my sme raz boli na Lincolnovi.... nuuuuuuda. -_-

      Odstrániť
    3. Že? A všetci v mojom dome, rodine, okolí mi aj tak trepú o hlavu aký je ten anglický čaj výgrc bez toho, že by ochutnali. Ts! :D

      Aj ja dúfam. A aj by som rada veď nemám veľa možností, no kým sa Devil na Európskych štúdiách trocha nepoľudští a neprestane ma desiť tým, ako hovorí anglicky a zabíja ma pohľadom...nwm. Proste ten "človek" je príliš desivý. Musím to ale prekonať.

      Ja žiadne také veci. Kolektívne hry, na tie iba pozerám a rehocem sa keď niekto schytá "hetšóóóóóTTT!" ehm. x)

      Viem, mám z toho taký pocit, že to nedopadne nakoniec dobre. ALE MUSÍM U TOHO BYŤ - teda..no veď vieme ako to myslím. x)
      Ďakujem, určite sa zastavím (ak sa nestratím, ja sa dokážem stratiť asi všade).
      Spolužiaci...presne tak by reagovali aj moji a potom by celý čas pindali aké to bolo blbé a nudné a...škoda slov. Úplne chápem.
      A vôbec každá škola išla aspoň na jeden normálny film. A asi iba tá naša preferuje tie ekotopfilmy...nie? Snáď nie. :D Ale tento rok som sa tomu vyhla (zato mi nedovolia vyhnúť sa Behu jablka - zážitok na celý život...prechádzanie cez polku sídliska pre zhnité jabko a naspäť. )

      Odstrániť
    4. Určite prekonáš.:)
      Headshots sú naj.:D

      Odstrániť
    5. Ignoranti. Ignoranti to jsou!

      To zvládneš, fingers crossed^^

      :D :D :D :D To by ses zabavila u našeho ringa a volejbalu. A basketu. To nejsou jen headshots. To jsou taky taneční figury, neskutečný pády, vyjevený obličeje, WTF momenty a záchvaty smíchu :D

      Chápu tě :) Ale ne, nemusíš. Dopadne to nejhůř jak může, umře u toho málem i čtenář, kterej je posledních 200 stran nucenej číst o übersweet párečku M/C & Annie mlátila hlavou o stěnu (protože tou knihou bych o stěnu nikdy nebouchla) a fňukala nad tím, že "tamti dva (ne M&C, jiní dva) umřeli dřív, než se stihli dát dohromady, a teď musí všecku práci dělat fangirls, fňuuuuuk" - aneb Když šílenec dostane tak dva pidi náznaky a chytne se toho tak, že skoro není schopnej normálního existování, jak moc se rozplývá... že, Anns.

      :) Já taky, sestro.

      Přesně! Naštěstí tam je aspoň pár INTELIGENTNÍCH lidí, co to pochopili :)

      My chodíme dost často na válečné filmy & takové, z toho se mi vždycky chce zvracet ještě tejden (ale zatím se mi všechny líbily, jen byly... smutný. Krutý. Drsný. Fňuuuuuuk.) a celkově ty "oči otevírající" filmy, co nutí přemýšlet. A občas na nějakej hit nebo něco, co hýbe kulturním světem. Ona to totiž zařizuje naše třídní a to je fakt skvělá ženská, co tuší, na co nás ještě donutí soustředit se a přemýšlet o tom, a na co už nás nechytne. Pak to jen musí protlačit přes ředitele, no... :D

      :D :D :D Bože můůůůj, what the hell? :D No, my máme na chodbách zase žížalí komposty. Why not ;)

      Odstrániť
  2. Viete čo? Mňa by zaujímalo, ako ste sa spoznali. Jedna je Češka a druhá Slovenka nie? Tak ako ste sa dali dokopy? A je podivuhodné, aké podobné názory máte na deti. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja si nie som na rozdiel od Anns úplne istá, že nechcem deti, skôr neviem, ale...:D
      Anyway, ehm, ja ani neviem. Cez blog ešte na blog.cz asi, nejako sme si začali písať na ICQ, potom na fb... Či? Annie, doplň ma.:D

      Odstrániť
    2. Nelli, to jsi ještě nepoznala dost malých dětí.

      No, já párkrát zavítala na Nelliin původní blog, kupodivu jsem jí nechala i pár komentářů, pak jsem se jí znova ozvala na jakémsi "uměleckém projektu" (vím, že se mi to líbilo, ale nepamatuju si, co to bylo za blog... každopádně tam působilo snad pět lidí? :D) na blogspotu, komentovala jsem jí i na TL, když vznikly, pak jsme si na sebe daly kontakt, začaly jsme se bavit, zjistily jsme, že si rozumíme, založily jsem blog, Nelli mě seznámila s Aliou a nejvražednější kombinace ever byla na světě! :D

      Odstrániť
    3. Akorát teda naživo jsme se ještě neviděly :( Málem to vyšlo v létě, ale Anniino chatrné zdraví to pokazilo (pořád mě to děsně mrzí -.-)

      Odstrániť
    4. To bol web myslím, art.yw.sk :D Dobrý nápad, len sme ani jedna nemali čas prispievať.:D
      A to leto, no, škoda to je.:/

      Odstrániť
    5. Som rada, že ste mi to objasnili. :) To je také skvelé, že ten internet dokáže priniesť aj nových priateľov. Nech Vám to drží, a budem držať päste, aby Vám to stretnutie nabudúce vyjde. :)

      Odstrániť
  3. Haha, tvojich desať faktov, Nel, ma pobavilo :D Skoro ako keby som si čítala o sebe, možno až na tú ružovú farbu a čaj, na tom nie som závislá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, hej a ešte okrem toho, že nie som ľaváčka :D

      Odstrániť
    2. :D Som si to druhýkrát prečítala a ejha aha...:D Teda akurát som netušila, že sa učíš ruštinu a povedala by som, že nemáš taký problém s fotogenickosťou ako ja.:D

      Odstrániť