1. 10. 2013

Knižný súhrn: September 2013

Nejdem sa ani pokúšať ospravedlniť za svoju (ne)aktivitu, zrejme ste si už aj tak zvykli.:D


V septembri som prečítala...

...osem kníh, z toho 5 v angličtine, 3 v slovenčine a žiadnu v češtine:

1. Leah Rae Miller: The Summer I Became a Nerd - aj
2. Piper Banks: Geek High (#1) - aj - recenzia
3. Piper Banks: Geek Abroad (#2) - aj - recenzia
4. Piper Banks: Summer of the Geek (#3) - aj - recenzia
5. Piper Banks: Revenge of the Geek (#4) - aj - recenzia
6. *Kristin Cashore: Ohnivá (#2) - sj*
7. *Kristin Cashore: Výnimočná (#1) - sj*
8. *Kristin Cashore: Iskrivá (#3) - sj*

* = re-reading

Tentoraz budem stručná. September som začala tým, že som si prečítala The Summer I Became a Nerd. Svoj názor som už zhrnula na goodreads - "Nebolo to nič dokonalé, prevratné a mala by som čo vytknúť, ale aj tak sa kniha páčila, pretože som si čítanie užila a oddýchla si.:)" Pokiaľ máte teda náladu na tento žáner, knižku odporúčam.

Ďalej som zhltla štvordielnu sériu Geek High, ktorá sa mi taktiež páčila, noo tom sa môžete koniec koncov viac dočítať v mojej recenzii na všetky diely. (Spolu s vyhodnotením giveaway a týmto článkom je to vlastne jediný post, ktorý som v septembri pridala. Shame on me.)

Nasledoval re-reading úplne dokonalej série od Kristin Cashore, Sedem kráľovstiev. Tá žena je génius! Som nesmierne rada, že som si knihy mohla pekne za sebou znovu prečítať, bol to balzam pre moju čitateľskú dušu. Obzvlášť milujem Ohnivú a Výnimočnú, Iskrivá bola pre mňa trošinku slabšia, ale stále na päť hviezdičiek. Skrátka, odporúčam, či už na re-reading alebo novým čitateľom.

To je vlastne všetko. Hoci 5 kníh za mesiac nie je vysoké číslo, som s ním vcelku spokojná. Svoju výzvu na goodreads pekne stíham a v zozname tentoraz nie sú žiadne poviedky, práve naopak, taká Iskrivá má 600 strán! Som zvedavá, ako sa mi bude dariť v októbri.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Žiadne. Snažím sa ich veľmi nekupovať a iné príležitosti sa nenaskytli (čo je vzhľadom k môjmu obmedzenému skladovaciemu priestoru možno aj dobre).


Tak čo, ako vyzeral váš knižný september?

Neliss

14 komentárov:

  1. Môj vyzeral o dosť biednejšie ako tvoj :D Radšej ani nejdem písať, koľko som toho prečítala, ešte by som sa musela hanbiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale no.:D Ja sa tiež hanbím pred niektorými blogermi.:D

      Odstrániť
  2. Na Sedm království mám podobný názor. Super první díl, úžasná dvojka, o něco horší Bitterblue, ale pořád si zaslouží 5 hvězdiček :D
    The Summer I Became a Nerd si chci taky přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak no.:D
      Tak snáď sa bude páčiť, ak sa k nej dostaneš.:)

      Odstrániť
  3. Tak na Iskrivú sa teším už rok, mám ju doma od Vianoc a nebola som schopná ešte ju čítať, lebo sa bojím, že bude potom proste koniec série 8D Ale do týchto Vianoc ju hádam už dočítam 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dočítaj a poriadne si to uži.:D No, koniec to síce je, ale vždy si môžeš dať re-reading ako ja.:D

      Odstrániť
  4. Solidní výkon. Já jsem byla ještě skoro celý září doma a nepřečetla jsem toho ani zdalika tolik, co ty zvládneš se školou! A jinak... jak se ti podařilo přečíst nejdřív druhý díl, pak první a pak třetí? U toho rereadingu? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díki.:D
      No, čísla som dala podľa gr, ale tam ide o to, že Výnimočná síce vyšla prvá, ale časovo sa Ohnivá odohráva ešte predtým... Takže som to čítala chronologicky a nie podľa dátumu vydania.:D

      Odstrániť
    2. Ehm,... ještě se přiozývám, ale dovolila jsem si vás (ano, vás obě v jedné osobě) označit v jednom TAGu (http://tempina.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-10-veci-co-jste-urcite.html). Doufám, že budete pokračovat (aspoň jedna :D) :D

      Odstrániť
    3. Všimla som si/všimli sme si a určite sa pokračovať pokúsime, len kedy...:D

      Odstrániť
  5. No néé, 5 kníh za mesiac nie je vôbec ale že vôbec vysoké...čo?! Ja som cez letné prázdniny prečítala 8 kníh a myslím si, že je to DOSŤ! xD

    Okrem toho furt čítam nové (v slimakmoode) a vôbec sa mi nechce o nich ešte aj písať.

    Som si to musela už stopnúť a tak som začala čítať jedinú knihu, na ktorú som ešte nedozrela a nedočítala ju (no uvidíme teraz) Sofiin svet - román o dejinách filozofie! :D

    Ja nechápem kde berieš ten čas a chuť ešte napísať recenzie..u mňa sa to stále odkladá na tie prázdniny kedy si všetkých tuším do tohto momentu 13 kníh nejako "odbijem".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, nie, nie je.:D A bolo ich osem.:D Ale tak každý číta iným tempom a venuje tomu iné množstvo času, že.

      Písať skoro nepíšem, zvládla som jedinú recenziu akurát bola na štyri knihy, takže... Ostáva mi iba dúfať, že sa trochu polepším.

      A ten Sofiin svet znie dosť zle.:D

      Odstrániť
  6. 10 min sa zamýšľa, prečo je pri Kristen Cashore * a potom konečne po prečítaní dôjde že: ahá, šak to bol re-reading. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec som pod tým nepísala vysvetlivku.:D Hlavne, že došlo.:D

      Odstrániť