24. 11. 2013

Zo života knihomoľa: Knihomoľský víkend a Catching Fire

V posledných dňoch začínam mať akúsi vianočnú náladu; bojujem s chuťou zapnúť si vianočné pesničky, hoci ešte nie je ani december. Možno za to môže tá aktualizácia Subway Surfers, možno premýšľanie nad darčekmi, možno iba zúfalo túžim po prázdninách... Ktovie. Ako ste na tom vy a Vianoce?

Pôvodne som sa plánovala ozvať s recenziou na Etiquette & Espionage, ale akosi sa mi nepodarilo prekonať lenivosť. Budúci víkend, sľubujem! Zatiaľ vám poviem iba toľko, že som si tú knihu absolútne päťhviezdičkovo zamilovala a odporúčam ju.:) (Čítali ste/chystáte sa?)

Čo som robila namiesto písania spomínanej recenzie? No, veľkú časť piatkového popoludnia a soboty som strávila čítaním (šokujúce, viem... čo padlo za obeť uvidíte v Knižnom súhrne), takže mojou perfektnou relaxačnou činnosťou.

Dnes som sa dostala konečne po dlhom tešení aj ja do kina na Catching Fire a bolo to absolútne úžasné! Knihu si nepamätám do detailov, ale myslím, že podstata ostala zachovaná a spracovanie je fakt vydarené - herecké výkony, aréna, všetko, nie som ani trochu sklamaná a pridávam sa k ostatným nadšencom - ak ste ešte na filme neboli, napravte to!:) Oh, nemôžem sa dočkať trojky...

Ďalej sa zo všetkých tých filmových adaptácii, ktoré sa chystajú teším/som zvedavá najmä na Vampire Academy (trailer ma nenadchol, ale počkám si na film:), Divergent a niečo neknižné... Frozen. Áno, rozprávka, ale c'mon, tie sú predsa super.:D

Z kníh zase očakávam zásielku z BD s The Fiery Heart, aj keď knihu neplánujem hneď rozčítať. Môj plán je taký, že dokončím re-reading VA, nadviažem re-readingom prvých troch dielov Bloodlines a potom sa dostanem ku štvorke... S tým, že medzičasom vyjde už aj piaty (& ideálne šiesty) diel, takže budem môcť plynule pokračovať nimi. Ktovie, či to naozaj dodržím. Zaujímalo by ma však - tí, čo ste sa do čítania FH už pustili - čo si myslíte? Hlavne - aký je ten Adrianov POV? Neviem si to predstaviť.


To je odo mňa asi všetko, majte sa, Merry Christmas,
Neliss

16 komentárov:

  1. Neviem, či je to divné alebo práveže normálne, ale mňa vianočna nálada chytí tak pár dní pred vianocami, aj keď je všade dookola všetko vianočne už tak tri mesiace dopredu :D Už teraz sa napchavam vianočnymi oplatkami, napríklad :D Ale pre mňa vianoce začínajú až po narodeninach :) O Catching fire sme sa už bavili, ja len dufam, že ma film bude baviť viac ako kniha a že až ho uvidim, tak sa aj dokopem k dočítaniu trojky, ktorú mám rozčítanú... hmmm, už asi rok :D Mne sa práveže VA trailer páči a páči sa mi aj trailer na Divergent, takže uvažujem, že by som si čoskoro mohla siahnuť aj po knihe, rozhodne to prečítam skôr, než si to pozriem :D A čo sa týka FH, úplne mi aj vypadlo, že to už vyšlo :D No hoci moja kniha by už mala byť na ceste do mojich rúk, nejako sa neteším, pretože som neprečítala ani IS - desia ma tie rozličné recenzie a tak sa tomu radšej vyhýbam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaha, no vidíš.:D Ja ani neviem kedy zväčša... ale asi nie takto skoro.:D
      Tiež dúfam a zase raz vyjadrujem nechápavosť - ako ťa to môže nebaviiiť, veď to je také napínavé.:D
      Ty si nečítala Divergenciu? Tak určite siahni.:) Som zvedavá, čo si budeš myslieť.:D
      Mne FH prišlo práve dnes... tak je na poličke no.:D

      Odstrániť
    2. A ja som sa dozvedela, že moje FH je na pošte, ale keďže dnes bola pošta poobede zatvorená, tak si pre ňu skočím až zajtra :D Niežeby na tom záležalo, keďže... no... veď vieš :D Ale budem mať dobrý pocit z toho, že ju MÁM :D

      Odstrániť
    3. Viem, som na tom podobne.:D

      Odstrániť
  2. Na FH sa veľmi teším, neviem sa dočkať, kedy sa do toho už pustím, zatiaľ tie hlášky, čo som čítala boli super! 8P
    HG bolo totálne úžasné 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nečítala skoro žiadne... ale tvoj optimistický prístup sa mi páči, málokto ho má.:D Som zvedavá na tvoj názor.:)
      Že...*_*

      Odstrániť
  3. Já se ani tak netěším na Vánoce jako na ty prázdniny. :D Už vážně potřebuji vypnout a od té školy si odpočinout. Také bych potřebovala volno, abych aspoň trochu dohnala svou čtecí výzvu, jelikož jsem v hrozném skluzu. Sice moc nevěřím, že stihnu do konce roku přečíst 25 knih, ale kdo ví! Ještě neztrácím naději. :D (A při nejhorším to snížím, nó. :D)

    Na Etiketu & špionáž se chystám a vážně moc se na to těším. Jen mám zatím v plánu si počkat na český překlad - podle mě bych tu angličtinu nezvládla, no. Ono stejně než bych se k tomu dostala v té angličtině, tak by to určitě stihlo vyjít v češtině, tak. :D

    Na dvojce HG jsem byla v pátek a přidávám se k tvému nadšení. :) Bylo to vážně, vážně dobré. I když někteří tvrdí, že bez přečtení knihy by měli trochu zmatek - to mi přijde jako hloupost, byla na tom se mnou sestra, která knihu nečetla a přitom vše pochopila a byla z toho stejně nadšená, takžé. :D Na třetí díl se těším též, jen mě štve, že to je rozdělené na dvě části. :/

    Trailer na VA mě nijak nenadchnul. Vím, spousta lidí tvrdí, že takový trailer udělali, aby nalákali více diváků, nicméně kdybych neznala knižní předlohu, tak právě takový trailer by mě od filmu naprosto odradil. Prostě to na mě působí jako hrozná kravina. Fakt jsem na vážkách, jestli na to do kina půjdu nebo ne. Asi bude záležet na tom, jestli mě sestra ukecá, nó.
    Naopak na Divergenci se docela těším a do kina půjdu snad i s nadšením, jop. :D
    Frozen určitě budu chtít taky vidět, i když asi ne v kině - v prosinci dám přednosti Hobitovi. :)

    A mně se ta obálka FH ták nelíbí! A přitom první tři díly mají obálky docela fajn. Tahle čtvrtá je hrozná a ta pátá taky za moc nestojí. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, prázdniny sú tiež dôležitejšie (škola je hrôza), ale... Vianoce sú fajn bonus.:D
      Wauu, 25 je fakt dosť.:D Tak good luck.:)

      Chápem, je tam možno trošku ťažšia angličtina, hoci sa na to dá zvyknúť... No, hádam sa ti potom bude páčiť.:)

      Hej, tiež by som uvítala iba jednu.:/ Ale trebárs budú obe super.

      Že? Presne taký dojem mám aj ja, asi tiež nezamierim do kina... Ale film si určite pozriem, som zvedavá.:)
      S Divergenciou súhlas a Frozen - ani ja neviem, či pôjdem do kina, hoci na Hobita ísť neplánujem, jednotka mi až tak nesadla (ale chcem ho vidieť).

      Jop... naživo mi síce príde tá obálka trochu lepšia, no nič moc.:/

      Odstrániť
  4. FH práve čítam a čo ti poviem :D podľa mňa zatiaľ nič moc. Adrian je síce Adrian, ale už to nie je také isté, ako v iných častiach. Stále sa mi zdá divné, že mu vidím do hlavy.
    Ale okrem toho sa tam v podstate nič nedeje. Stále sa rieši iba vzťah medzi A a S.
    Teraz fakt trpím, keď toto hovorím, ale som dosť sklamaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach jaj...:/ Ako oni sú celkom zlatí spolu, BUT... ja trpím, keď toto čítam. Nieee.

      Odstrániť
  5. Ja mám tiež vianočnú náladu, zmenila som si aj design :D
    CF už musím fakt vidieť, lebo už ma štve, že všetci to videli, iba ja nie.
    Na recenziu sa už moc teším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som, podaril sa ti.:)
      Pozri si, stojí za to.^^
      Ďakujem.:3

      Odstrániť
  6. Na tú knihu, čo budeš vychvaľovať v recenzii sa nechystám, vlastne až doteraz som netušila, že existuje. :D Ale možno sa po tvojej recenzii nadchnem a poobzerám sa po nej. :-)

    Keď ste všetci z HG takí nadšení, tak si to pozriem. Ale najprv sa musím prekonať a omrknúť prvý diel. :D A na Frozen s ateším aj ja. No a čo, že je to rozprávka? Tie sú predsa vždy skvelé. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to by som bola rada, lebo je vážne úplne super.:)

      Ánoo, pozri.:D Hádam sa bude páčiť.:D
      Tiež si myslím.:)

      Odstrániť
  7. Vánoční písničky! Ha! http://www.youtube.com/watch?v=LFufE3mCTyU (Srry, nemohla jsem si to odpustit :c)

    Já jsem neviděla ani nečetla ani první díl, shame on me! :c Ale prý catching fire se jim moc moc povedl, takže to možná zkusím.. někdy.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Old Glee! Ahhw.

      No to teda. -_- Aspoň tie filmy by si mohla, keď už to nechceš čítať.

      Odstrániť