1. 12. 2013

Knižný súhrn: November 2013

V novembri som prečítala...

...deväť kníh, z toho 6 v angličtine, 3 v slovenčine a žiadnu v češtine:

1. Veronica Roth: Allegiant (#3) - aj
2. Allen Zadoff: Chlapec Nikto (#1) - sj - recenzia
3. Rainbow Rowell: Fangirl - aj
4. Rachel Hartman: Serafína (#1) - sj
5. *Richelle Mead: Mrazivý bozk (#2) - sj*
6. Gail Carriger: Etiquette & Espionage (#1) - aj - recenzia
7. Cassandra Clare: What to Buy the Shadowhunter Who Has Everything (And Who You're Not Officially Dating Anyway) (#8) - aj
8. Hannah Harrington: Speechless - aj
9. Gail Carriger: Curtsies & Conspiracies (#2) - aj - recenzia

* = re-reading

Ako som už spomínala, tento mesiac som splnila svoju výzvu na goodreads, kde som si zaumienila prečítať sto kníh. Podarilo sa mi tiež zrecenzovať knihy Chlapec Nikto, Etiquette & Espionage zároveň s Curtsies & Conspiracies a zaviedla som novú rubriku Zo života knihomoľa. (Týmto vám ďakujem za všetky komentáre!)

Hneď v prvých dňoch mesiaca som úspešne dočítala Allegiant, z ktorej mám zmiešané pocity, čo som už ale písala, takže vás iba odkážem na moju "recenziu" na goodreads.

Možno ste zaregistrovali aj moje dojmy z Fangirl, no pre istotu ešte raz, stručne a výstižne - PERFEKTNÁ KNIHA, PREČÍTAJTE SI JU!

Serafína ma síce spočiatku nezaujala, neskôr som sa však do príbehu začítala a musím autorke dať palec hore za premyslený svet, originalitu, realistické postavy, pomalý a logický vývoj romantickej dejovej línie, zvyšnú dejovú líniu a vôbec... super knihu. Odo mňa má 4* s odporúčaním.

I v novembri som sa pustila do re-readingu, konkrétne druhého dielu Upírskej akadémie, Mrazivý bozk. Čo k tomu dodať? Sériu si užívam aj druhýkrát a pokiaľ ju ešte nepoznáte, rozhodne by ste to mali napraviť. (Viem, už som to vravela...)

What to Buy the Shadowhunter Who Has Everything (And Who You're Not Officially Dating Anyway) je balzam na dušu pre všetkých Malec fans - nenormálne milý príbeh, dostala som chuť na re-reading celých The Mortal Instruments. (Plánujem sa k nemu síce dostať už dlhšie, ale až keď sa bude blížiť vydanie posledného dielu.)

Ak ste od Hannah Harrington čítali Saving June, asi si viete predstaviť, aká bude Speechless - prudko čitateľná, zaujímavá kniha, ktorá stojí za vašu pozornosť. Navyše sa jedná (opäť) o jednodielne contemporary a prečítala som ju za jeden deň...

Ako vidíte, tento mesiac som mala vážne šťastie na dobré knihy.

Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):


Domov mi dorazila podpísaná záložka od Michelle Madow k jej pripravovanej knihe The Secret Diamond Sisters, na ktorú sa teším ♥ a tiež predobjednané The Fiery Heart aka Bloodlines #4 - zatiaľ len bojazlivo sledujem recenzie, ale raz si knihu určite aj prečítam.


A ako vyzeral váš knižný november?

Neliss

7 komentárov:

  1. 'What to Buy the Shadowhunter Who Has Everything' sounds like fun! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je.:3 Aj keby si sa nedostala k ostatným Bane Chronicles... k tejto by si mala.^^

      Odstrániť
    2. Taky si myslím! Už když jsem se dívala na film, tak jsem přežívala stavy že all the Malec feels (bez ohledu na to, že Alec vypadal jak vypadal.), takže na to vážně mám chuť! :3

      Odstrániť
    3. :D No, dokonca...:D Ja som sa sústreďovala na "Magnus, Magnus!" part of feels teda.:DD

      Odstrániť
  2. To zhodnotenie tretieho dielu od Veronici Roth je dosť záhadne podané (aj napriek tomu tvrdím, že to neprečítam).
    FANGIRL!
    Tá užasne vyzerajúca kniha, ktorá ma tak zaujala lebo jej námet je každému z nás dosť blízky a je nádej, že autorka knihy to podala vážne dobre a aj pre moju nanič angličtinu to bude zrozumiteľné a vtipné! Jááj. :D
    Ďakujem, že si myslíš, že
    je to perfektná kniha! :D S ešte väčšou chuťou to budem zháňať.

    Ja už od tej Cassandry Clare vážne niečo nabudúci rok prečítam. Aspoň skúsim (alebo najprv kúpim tú mangu, ktorá je vlastne jej príbeh ibaže kreslený, a vážne pekne nakreslený a dosť sa mi páči a chcem to kúpiť najmä pre to, že za a) je to vlastne to, čo chcem prečítať ako knihu, len je to manga a pod b) všetky moje japonské komixy záhadne zmizli. To je neodpustiteľné. Musím si zaobstarať ďalšie a toto je fakt pekný exemplár! :D)

    A tak.
    Veľa kníh.
    No.
    Ja čítam to, čo som čítala cez leto. Len tak pre radosť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcela som spoilerovať a lepšie som sa ani vyjadriť nevedela...:D
      Ooo, to rada počujem, je to must-read.:)
      Juhuu, správne prístup.:D
      :D Ja sa v poslednej dobe tiež púšťam do pomerne veľkého množsva re-readingov.:D

      Odstrániť
  3. Allegiant si si kúpila či si si to niekde stiahla? :) Ak stiahla tak kde? :)

    OdpovedaťOdstrániť