21. 12. 2013

Let's celebrate! Giveaway

Vianoce sa blížia závratnou rýchlosťou, nový rok tiež nie je ďaleko a začali mi prázdniny! Skrátka, usúdila som, že je čas usporiadať nejakú tú sviatočnú giveaway a touto formou všetko na blogu osláviť. Bohužiaľ sa tentoraz Annie ku mne nepripojila, ale nebojte, vyriešila som to tak, aby mal každý možnosť zapojiť sa.


O čo sa súťaží?
O knihu podľa vlastného výberu z bookdepository v hodnote do 12 eur! Viem, že nie všetci čítajú v cudzom jazyku, ale vždy to môžete aspoň skúsiť, no nie?:)


Kto môže súťažiť?
Ktokoľvek zo SR & ČR samozrejme a v podstate hocikto, pre koho platí na BD poštovné zdarma (zoznam krajín).

Dokedy bude súťaž prebiehať?
Oddnes do 3. januára 2014, vyhodnotiť sa ju pokúsim ešte v ten víkend.

Ako sa zapojiť?
Jednoducho vyplňte Rafflecopter formulár nižšie. Povinné je teda iba uviesť e-mail, ktorý používate, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať, hoci ma "lajk", sledovanie či zdieľanie rozhodne poteší.

Ďalšie pravidlá?
V prípade, že máte menej ako 13 rokov, môžete sa zapojiť iba so súhlasom rodičov, každý sa môže zapojiť iba raz, ak víťaz neodpovie do 48 hodín, vyberiem ďalšieho... veď to poznáte.

Tak teda... poďme súťažiť!
Príjemné prežitie nasledujúcich týždňov! Skúsim sa ozvať aj s nejakými inými článkami.
Neliss

7 komentárov:

  1. Úžasná giveaway! :) Rada sa zapojím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj tebe prajem šťastné a veselé Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sice nevím, jakou knížku bych si vybrala, ale stejně jsem to zkusila. Vážně fajn giveaway. =D
    A přeju hezký Vánoce. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veselé a šťastné Vánoce! :D Užívaj dní... a díky za giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné sviatky a nový rok :) a vďaka za peknú giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super súťaž. Ďakujeme. :-) A aj Tebe krásne sviatky. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem, aj vám.:) Som rada, že sa giveaway páči, vďaka za zapojenie a komentár.^^

    OdpovedaťOdstrániť