14. 12. 2013

Zo života knihomoľa: Odpo(číta)va(nie), re-readingy...

Odpočítavam, odpočítavaš, odpočítavame... 
Či?:D

Ahojte, ako sa darí? Ja som unavená, chorá, mám za sebou fakt vražedný týždeň v škole, no hlavná je tá časť, že je to za mnou a moje odpočty do prázdnin aj do Vianoc sa pomaly ale isto blížia ku koncu, čo ma vážne teší. Pre zvýšenie vianočnej nálady som si úspešne dala do mobilu nejaké vianočné pesničky (aj z Glee), plus by som v ďalších dňoch hádam mala donakupovať posledné darčeky...

Nezabúdam ani na vás, čitateľov, budúci týždeň sa na blogu určite objaví vianočno-novoročná súťaž a nasledovať budú snáď nejaké recenzie či iné články, čo ma privádza k ďalšej myšlienke - vážne ma mrzí, že som sa teraz neozývala, buď nebol čas alebo energia alebo vhodná kniha na zrecenzovanie, keďže sa v poslednej dobe napríklad dosť púšťam do re-readingov (toto začína zaváňať výhovorkami, ehm).

Čo re-readujem? O slovenskej VA už viete, plus som prečítala prvý diel Harryho Pottera a čoskoro sa pustím aj do dvojky (nasledovanej ostatnými dielmi). Opäť som prečítala i prvý diel Trilógie Bartimeaus, Amulet zo Samarkandu. To mi, predpokladám, spolu s ďalšími knihami vystačí do vydania posledného dielu The Mortal Instruments, CoHF. Pred jeho vydaním sa totiž chystám druhýkrát prečítať predchádzajúcich päť.

Na re-readingoch je skrátka čosi príjemné. Iste, ste ukrátení o najväčšie momenty prekvapenie, napätie a tak ďalej, no vraciate sa k príbehu, ktorý milujete, charakterom, ktoré máte radi a môžete sa sústrediť na detaily, ktoré vám predtým unikli alebo ktoré ste zabudli (čo je u mňa niekedy synonymum pre polovicu knihy). Čo vy? Plánujete nejaké re-readingy, prípadne ste uprostred nejakých?

tento obrázok som si nemohla odpustiť - milujem mačky aj Harryho :3

Och, aby som nezabudla, ešte o niečo som sa s vami chcela podeliť - vyzerá to tak, že som nadviazala spoluprácu s Albatros Media! Ani neviete, aká som z toho nadšená! Akoby nie, pozrite sa napríklad, čo plánuje také CooBoo na budúci rok.

To je už všetko, prajem príjemný víkend a odpočítavanie (ak u vás nejaké funguje:)
Neliss

obrázky z we♥it

24 komentárov:

  1. Jé .. Bartimaeus! Mám ho ráda, musím ještě dočíst třetí díl, ale ty první dva byly skvělé. Miluji ten jeho humor. Na re-reading Harryho Pottera se taky chystám - přes Vánoce. A vražedý týden ve škole jsem měla taky -_- pokadila jsem snad úplně všechno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ten humor.:3 Určite prečítaj.
      Ach, tak to ma mrzí... Mne to našťastie povychádzalo, ale bolo to o život.

      Odstrániť
  2. Prajem skoré uzdravenie :)
    Aj mne sa črtá spolupráca s Albatrosom, ale napísali mi, že zatiaľ tento rok nie. V pohode, veď za pár dní rok 2013 končí a presunieme sa do iného :D
    Žiadne re-readingy neplánujem, pretože mám asi 4 neprečítané knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.:)
      Jasné.:) Hádam sa ti to potom podarí. A dúfam, že som ja čosi zle nepochopila z toho mailu, lebo sa mi ťažko verí, že ma vybrali...:D
      Jasné.:) No, ja to tak striedam.:)

      Odstrániť
  3. A mě ještě v pondělí a v úterý čekají písemky, což mě asi zabije, ale zase budu mít po prázdninách klid, jop. I když se na ty dva dny vůbec netěším. :D
    Nějaký re-reading bych si dala tak moc ráda, ale mám doma spoustu nepřečtených knih, které přečíst musím, takže mám smůlu. Třeba Harryho bych si chtěla přečíst znovu - toho i když čtu po několikáté, stále mě baví. :) A vždy objevím něco nového! :)
    A k navázání spolupráce s Albatros Media ti moc gratuluji! :) Mně osobně ten dlouhý email též přišel, tak jsem zvědavá, co se z toho vyklube. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak good luck.:) Mňa čaká sloh a jedna písomka a po prázdninách ďalšie...:D
      Aha jasné.:) Ja to tak striedam, neprečítané knihy s re-readingami.
      Ďakujem, aj tebe gratulujem a... tiež som zvedavá.:D

      Odstrániť
  4. Lucky you, já ještě nemám žádné dárky :D A je mi to tak nějak jedno, já začnu panikařit až tak za týden :D
    Poslední dobou všude čtu, jak si každý dává rereading Harryho Pottera a ozývá se moje svědomí, že už bych se mohla pustit do druhého dílu.
    Jinak ty rereading nějak nechápu. Kde na to berete čas? :D Já mám tolik knížek, které si chci přečíst, že na ty, které už jsem četla nezbývá čas. Té "pocty" že jsem je četla víckrát se dostalo asi třem knížkám :D (Ale třeba Noční lovce jsem četla 8x! :D)
    Ke spolupráci gratuluju a díky! Připomnělas mi, že bych jim měla odepsat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah to by som nemohla, ja musím všetko mať vyriešené alebo aspoň naplánované dopredu.:D
      No vidíš, tak sa doň pusti.^^ Ja to tiež asi spravím, hneď ako dočítam Jazdcov časom 2... Alebo ešte začať The Raven Boys? Hm.
      Tak ja mám minimum recenzákov a nevadí mi, keď knihy, ktoré som ešte nečítala počkajú o čosi dlhšie, takže...:D Ale donedávna som si tiež ten čas nenachádzala.:D 8krát, woaaaaaah.:D
      Ďakujem.:D No to by si mala.:DD

      Odstrániť
  5. Ta číča je rozkošná! :) Já jsem po týdnu školy a dnešní práci taky naprosto vyždímaná, tak prepáč, že ti víc nenapíšu, nic mě totiž nenapadá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však.:) Ani sa ti nečudujem, takže v pohode.:D

      Odstrániť
  6. Ja som tiež teraz hrozne zaneprázdnená, veď to aj tak vyzerá, ehm, vyše mesiaca nič. :D Ale do re-readov sa nepúšťam, budem naozaj rada, keď sa mi podarí dokončiť povinné čítanie a RC.

    btw: prišiel ti taký dlhý e-mail od albatrosu? lebo aj mne, ale nie som si istá, či to znamená nadviazanie spolupráce, keďže na moju odpoveď zatiaľ nereagovali..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Good luck s tým povinným hlavne.:) Ja sa doň zatiaľ akosi nepúšťam, ehem, času dosť do maturity.:D A recenzákov tiež toľko nemám, čiže... re-ready.:D

      Hej hej prišiel a tiež nad tým stále rozmýšľam z podobného dôvodu... uvidíme.:D

      Odstrániť
  7. Já plánuji re-reading VA, Hunger Games a spousty dalších :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam sa k tomu úspešne dostaneš.:D Aahh, HG to by som aj ja mohla.:D

      Odstrániť
  8. No, tak se na to podíváme. Musím dopsat seminárku, musím překopat projev a naučit se ho nazpaměť, musím udělat shrnutí dvou odbornejch prací... A určitě je tu ještě něco, na co zase zapomínám. =D Docela závidím všem, co mají čas číst. Teda, číst cokoliv jinýho než to, co musím do školy... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ah, chudák! Tak teda veľa šťastie so všetkým.:) Hádam si aj ty nejaký ten čas nájdeš.
      Btw, ja ti zase závidím tvoje písanie.:)

      Odstrániť
  9. Za mnou to snáď budeš až v pondelok... ak sa niečo nepokazí... ehm :D Ale aby som odpovedala na tvoju otázku, ja nemám čas čítať nové knihy, nieto aby som si našla čas na nejaký re-reading... ale ak ten čas mám (väčšinou tak počas leta), tak si väčšinou dám re-reading Night Huntress, už ani nespočítam, koľkokrát som to čítala, ale určite viac než hocičo iné :D Ale k HP by som sa aj vrátila, len keby to bolo také jednoduché, ah :D A k spolupráci blahoželám, dúfam, že si už pripravuješ police na nové knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď nepokazí.:D
      To chápem... A s tými NH si môžeš potriasť rukou s Míšou* počuj.:D Raz by som sa k tej sérii mohla dostať.:D
      Ďakujem, snáď som to hlavne správne pochopila a je to spolupráca.:DD A nad tým miestom som už rozmýšľala... ehem... bude to zaujímavé.:D

      Odstrániť
  10. Všetci majú čas na re-readingy len ja nie :D To je divné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já mám naplánováno tolik re-readingů, ale nic z toho, ach jo :D Na poličce se mi válí víc nepřečtených knih, než stíhám, a škola si taky nechce dát pokoj... no, asi se k tomu hned tak nedostanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, plány vs. realita poznám veľmi dobre... Ale tak hádam raz.:)

      Odstrániť
  12. Já čtu znova Děti země. Harryho Pottera jsem ale četla celkem snad desetkrát.:-)

    OdpovedaťOdstrániť