1. 1. 2014

Another year, another book... Welcome, 2014!

*zúfalo sa rozhliadne a začne chaoticky pobiehať dookola* Annie! Annie! Kde si dopekla?! Za chvíľu začíname... *z kabelky vyloví mobil a rýchlo vytočí číslo* No taaaak, prosím, zdvihni to... *čaká* *so zúrivým pohľadom strčí mobil späť do kabelky* Blbá odkazová schránka. *naposledy sa rozhliadne a s porazeneckým výrazom vyjde na pódium*

Ahojte! *nahodí žiarivý úsmev* Dúfam, že ste príjemne prežili Silvestra - ja som sa naň úplne vykašľala. Nebojte, dnes vás nebudem dlho zdržiavať, chcem vám povedať iba niekoľko vecí.

Nejaké štatistiky týkajúce sa minulého roku som zahrniem do svojho (nielen) decembrového knižného súhrnu, ktorý sa na blogu objaví zrejme zajtra, takže ak to niekoho zaujíma, počkajte si naň; včera som zase hodnotila a vyberala svoje knižné naj v tomto článku.

V novom roku 2014 neplánujem nič špeciálne. Predpokladám, že sa odo mňa dočkáte recenzií, príspevkov do rubriky Zo života knihomoľa, hádam nejakého toho zamyslenia a určite tiež súťaže... Možno sa časom vyskytne i niečo ďalšie, ktovie.

Každopádne, nechystám sa zapájať do žiadnych challenges - ani len do tej na Goodreads -, či robiť si plány/predsavzatia, chcem sa čo najmenej obmedzovať, zaväzovať a nútiť, aspoň keď príde na knihy, škola je v tomto myslím dosť náročná.

To je z mojej strany vlastne všetko, no ako veľmi dobre viete, Bookland má dve autorky a Annie vám tiež chcela povedať pár slov, ehm... *neisto sa rozhliadne a hľadá svoju spolublogerku* *viditeľne sa zaraduje, keď zazrie v zákulisí záblesk červených vlasov* Takže, privítajte Annie!

*Vejde na pódium a mumlá si pro sebe o tom, jak to byl blbej nápad a jak se jí pářou šaty, a "na těchhle botách neumím chodit, sakra Ali!"* Eeeeehm, heyyy, people. Zdravím vás všechny! Ano, tebe, tebe, tebe taky, miluju vás. *nervózně pohlédne do zákulisí a naznačí ústy: "už můžu jít?"*

Taaaaakže. Doufám, že se máte fajn, vzbudili jste se bez bolavý hlavy a takový ty věci. Jenom vám chci říct, že jsem hrozně, hrozně ráda, že jsme se tu všichni sešli i letos, i když to bylo po náročném roce, který se z velké části musel obejít bez mojí přítomnosti.

*Pokusí se o nenápadný ústup směr zákulisí, protože, eeeeehm, jak o tomhle mám sakra mluvit?!* *Když se jí to nepovede, nahodí zářivější úsměv než zářivý a tváří se, že se nic nestalo.* Co se týče předsevzetí na letošek, nedávám si žádná, tedy, žádná knižní, ale asi ani žádná jiná. Pokud si pamatujete na těch seznam knižnich, ehm... všichni víme, jak to dopadlo.

Chtěla bych ale někomu poděkovat, někomu, kdo mi hrozně pomohl, někomu, koho mám hrozně ráda, a to je Neliss. Není to tak, že bych vás, čtenáře, nemilovala, ale řekněte, jakou lepší spolubloggerku bych si mohla přát? Takže ti tu tak veřejně chci říct díky, že blog držíš nad vodou, že mě občas dokopeš něco stvořit, že mě ještě vůbec trpíš :)

*Zatočí v ruce mikrofonem a uvědomí si, že ji to kecání začalo bavit.* Lidi, abych byla upřímná, já už pořádně ani nevím, kdo blogu ještě zůstal věrný, ale moc ráda bych to v příštím roce zjistila. Nechci slibovat comeback, to už jsem zkoušela, nebudu si dělat žádný seznam, já to prostě jenom zkusím. Aspoň sem tam se dokopat, něco přečíst, něco sepsat... Trochu se zapojit do knižního a blogerského života. Dost jsem tomu obětovala a dost mi to dalo, tak je mi líto to jen tak zahodit...

No nic, už nebudu zdržovat, čas jsou peníze and I'm running out of ideas. Přeju vám všem, ať je tenhle rok ještě lepší, než byl ten loňskej (dammit, dává ta věta vůbec smysl?), co nejúžasněji strávený zbytek prázdnin... a anglicismům přeju, ať nikdy nevymřou, protože co bych pak dělala?! Tak. :D

A protože mám pocit, že jsem ještě nepronesla nic inteligentního, tak to zkusím teď s kulturním tipem: Kdo máte možnost dostat se do Brna, určitě jděte do Městského divadla na Flashdance!!! :) Já tam byla včera a klidně bych šla znova, byl to úžasný zážitek!^^ (A, ehm, kdo by chtěl filmovej tip, tak vážně doporučuju třeba Frozen :) A vzhledem k tomu, že už jsem si z tohoto udělala takové kulturní okénko, tak možná ještě přidám nějaké ty TOPky (a ano, ty výše zmíněné už v TOPce jsou): Z muzikálové ještě Chicago v už zmíněném MdB a v knižní (finally!) vede komiksová Lisbeth, S hlavou v pejru a Rade(če)k.

To by ode mě bylo tak nějak vše, takže já s dovolením zmizím *nenápadně si otře slzy, které jí v průběhu řeči začaly skapávat z očí* a dojemné loučení nechám na Nell, protože já bych to *fňuk* asi nezvládla. Miluju vás!!! <3

*príde späť na pódium a po ceste rozpačito potľapká Annie po pleci* Ehm, no, jasné, dojemné lúčenie... Ja som vám vlastne len chcela popriať skvelý rok 2014, dúfam, že sa tu stretneme aj 1. januára 2015... *neisto sa usmeje* A ešte chcem poďakovať všetkým skvelým blogerkám, ktoré píšu úžasné a originálne články a niekedy aj milé komentáre.:3 Keby som mala začať menovať, bol by to nekonečný zoznam, takže len takto všeobecne.:)

To je naozaj všetko, príjemný zvyšok dňa,
Neliss&Annie

8 komentárov:

  1. Váu, super článek! Hrozně moc se mi líbí, jak tam dáváte to "RPG" v hvězdičkách, to je takové neobvyklé a zajímavé :)
    Nechápu, že jsem tu poprvé. Ale fajn, dám se do sledování a napravím to. Pokud to s dalšíma blogama budu stíhat.
    Protože tenhle článek je psán hrozně... nenuceně, ale zároveň hezky. A to se mi líbí. Hodně štěstí do nového roku holky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej, si milá, ďakujeme. :3 Aj tebe veľa šťastia do nového roku.^^

      Odstrániť
  2. Úžasné pásma rozprávača :D Fakt geniálne.

    Šťastný Nový rok vám prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj Vám obom Šťastný nový rok a veľa úspechov. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky bych vám chtěla popřát krásný nový rok, hodně štěstí a zdraví a hlavně spoustu pěkných a zajímavých knih k přečtení! Ať se vám prostě jen a jen daří. :)

    OdpovedaťOdstrániť