2. 1. 2014

(Nielen) Knižný súhrn: December 2013

V posledných dňoch som stihla zhodnotiť svoje knižné naj minulého roku, zamyslieť sa s Annie nad budúcnosťou a teraz prišiel čas na posledný príspevok venovaný starému roku, v ktorom chcem spojiť stručnú štatistiku za celý rok so svojím mesačným knižným súhrnom. Ready?

Neliss + knihy + blog + 2013

-> Prečítala som 119 kníh z toho 67 v angličtine, 44 v slovenčine a iba 8 v češtine. Na GR sa ráta iba 116 z nich, avšak aj tak to stačilo aby som prekonala svoj pôvodný cieľ 100 kníh.

-> Najmenej kníh za mesiac som prečítala v marci (5) a najviac v júli (18).

-> Na blogu som zverejňovala recenzie a knižné súhrny, dokončila som svoj projekt Knižný plán na rok 2013, vyspovedala Annie v jej One Bloger Show, zaviedla novú rubriku Zo života knihomoľa, párkrát sa zapojila do Čítania na slepo a inak meme ignorovala, predstavila som svoju čítačku a zamyslela sa nad nedočítavaním kníh.

-> Naďalej spolupracujem s Fortunou Libri, čo ma veľmi teší, získala som tiež recenzák od Ikaru a možno sa mi podarilo nadviazať spoluprácu s Albatrosom (dostala som od nich prvý hromadný mail, kde to tak znelo, čiže čakám & dúfam).


The Bookland + 2013

-> blog oslávil prvé narodeniny
-> prešli sme z červeného vzhľadu na modrý vzhľad
-> Anniena aktivita na blogu sa bohužiaľ znížila;
-> celkom sme zverejnili 105 príspevkov, medzi nimi napríklad aj dva spoločné tagy (prázdninový & Liebster awards);
-> usporiadali sme tri giveaways, jedna práve prebieha;
-> dosiahli sme úžasných 263 GFC followers, 250 likov na FB a viac než 59 000 návštev - ĎAKUJEME!

No a teraz k môjmu decembru.:)


V decembri som prečítala...

...9 kníh, z toho 5 v slovenčine, 4 v angličtine a žiadnu v češtine:

1. *J. K. Rowling: Harry Potter a Kameň mudrcov (#1) - sj*
2. Katja Millay: The Sea of Tranquility - aj
3. *Jonathan Stroud: Amulet zo Samarkandu (#1) - sj*
4. Alex Scarrow: Jazdci časom; Dni predátorov (#2) - sj
5. Katie McGarry: Crash Into You (#3) - aj
6. Lívia Hlavačková: Gwind; Nezabiješ? - sj - recenzia
7. Cassandra Clare: The Last Stand of the New York Institute (#9) - aj
8. Maggie Stiefvater: The Raven Boys (#1) - aj - bude recenzia
9. *J. K. Rowling: Harry Potter a Tajomná komnata (#2) - sj*

* = re-reading

Už len v rýchlosti - príjemne som si oddýchla pri re-readingu prvých dvoch dielov Harryho Pottera a Amuletu zo Samarkandu a zhltla som ďalšiu poviedku z The Bane Chronicles - The Last Stand of the New York Institute. Zrecenzovala som akurát Gwind, rada by som sa však čoskoro vyjadrila k The Raven Boys (♥). 

The Sea of Tranquility sa síce čítalo vcelku dobre a rýchlo, avšak bola som zároveň trochu sklamaná, kniha mi úplne nesadla a v mojich očiach Pushing the Limits neprekonala.

Dni predátorov ma zaujali menej ako prvý diel, no rozhodne sa jedná o fajn a rýchle čítanie, nenechám si ujsť pokračovanie.

Crash Into You sa mi dlho zdalo také priemerné, nebavilo ma staré známe we-are-all-so-f*cked-up-and-broken, potom ma ale Katie dokázala absolútne šoknúť a odrovnať (na chvíľu) jedným zvratom a scénou, takže... Ani neviem, čo si myslím, ale pre fanúšikov je to must-read & tým, ktorým sa nepáčili už predchádzajúce knihy názor zrejme nezmení.


Knihy, ktoré mi pribudli na poličku (nie e-booky, ani knihy z knižnice):

Žiadne. Fakt. Na Vianoce knihy nedostávam a vôbec, snažím sa ich kupovať čo najmenej (hlavne kvôli priestoru)... Takže tak.


Aký bol váš december?:) Čítali ste niektoré zo zmienených kníh?

Neliss

4 komentáre:

  1. Gwind by som si rada prečítala, väčšinou to chvália a znie to dobre 8)
    Albatros ti prajem! Oni sú skvelý a mám od nich kopu super kníh 8)
    HP je klasika 8_) Ja som sa k nemu ale tento rok nedostala, už by to chcelo nejaký re-reading, ale ešte tu mám plno kníh na čítanie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to fajn kniha.:)
      Vďaka.:)) Veď vidím, čo vydávajú, tak snáď ti vyjde.:)
      Chápem.:) Ja sa idem pustiť do trojky čoskoro.:D

      Odstrániť
  2. Pekné čísielká! Ale do nového roka vám želám, aby ste ich aspoň zdvojnásobili, hlavne teda ten počet príspevkov by bol super :P A svojimi komentármi si ma riadne navnadila - teraz mám chuť si hneď prečítať aj The Sea of Tranquility, aj Pushing the Limits, len aby som sa k tomu mohla vyjadriť :D

    Btw, som rada, že ti ešte aj moje hlúpe príspevky na webe pripadajú také vtipné, lenže ja som si v tom okamihu fakt nevedela od 2013 odpočítať 5 rokov... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, to by sa určite zišlo.:D
      Hah to rada počujem, teraz som zvedavá, ako by to u teba dopadlo.:D

      :DD Stáva sa pri takej pokročilej matike.:D

      Odstrániť