4. 7. 2014

Blogger TAG + TMI Challenge (1)

Do Blogger tagu ma dávnejšie nominovala Astesia, a hoci mi to trvalo, určite nomináciu nechcem ignorovať. Namiesto toho si všetko trochu zjednoduším...

1. Povedz o sebe 10 vecí. -> Desať faktov som už vymýšľala tu, budú musieť stačiť.:D
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval -> splním nižšie :)
3. Nominuj x blogerov. -> vzhľadom na to, že sa mi nechce nad tým premýšľať som sa oneskorila túto časť vynechám
4. Vymysli 10 otázok pre nominovaných.
5. Informuj blogerov o nominácii.

Aké je tvoje najobľúbenejšie miesto na čítanie?
Pohodlné kreslo v mojej izbe, pri ktorom stojí aj lampa.

Máš také knihy, ktoré nie a nie dočítať?
Nie, pokiaľ mi kniha nesadne, označím ju ako nedočítanú a viac sa tým netrápim.

Keby si si mohla/mohol vybrať iné meno, aké by to bolo?
Hm. Kedysi by som vedela odpovedať, teraz nie, akosi som si zvykla, že som Christie Kristína.

Píšeš poviedky?
Písala som, no akosi ma to prešlo, takže momentálne nie.

Vedela/vedel by si si predstaviť život bez kníh?
Nikdy.

Ktorá kniha ťa dokáže rozplakať?
Plakala som napríklad pri The Hunger Games, The Fault in Our Stars alebo Before I Die. Skrátka ma kniha musí pohltiť a zároveň sa musí diať niečo smutné.

Aké exotické zviera by si chcela/chcel vlastniť?
Feneka! Alebo delfína.

Aká nadprirodzená schopnosť by bola pre teba najlepšia?
Jednoznačne premiestňovanie, hoci ma láka aj čítanie myšlienok... Z toho by však boli zbytočné nepríjemnosti, niektoré veci je lepšie nevedieť. Takže to premiestňovanie by bolo skvelé, nie som fanúšik cestovania.

Čo si myslíš o káve? Je to mňamka, alebo hnus?
Absolútne mi nechutí, pardon kávičkári.

Aký sen sa ti v spánku stále vracia?
Žiaden, každú noc sa mi sníva iná hlúposť.:D


V ďalšej časti článku by som vám rada predstavila jeden projekt týkajúci sa série The Mortal Instruments od Kristy:
V podstate ide o to, že každý mesiac odpoviete na otázku, ktorú Kristy zverejní u seba na blogu. Zapojiť sa môžete tu. (Rada by som dodala, že nebudem robiť samostatný článok, ale vždy ho s niečím skombinujem.)

Júnová otázka (opäť stíham) znela Aký je tvoj najobľúbenejší diel?. Najprv som si myslela, že nebudem schopná odpovedať - vylúčiť som s istotou dokázala iba štvorku a päťku, ktoré ma nikdy neočarili tak ako pôvodná trilógia. Až môj nedávny re-reading mi pomohol dilemu vyriešiť.

Zistila som totiž, že hoci v jednotke spoznávame skvelý svet Shadowhunters, Jacea, Clary a iné postavy, ktoré som si obľúbila, veľa sa v nej neudeje. V dvojke je akcie o čosi viac a veci sa komplikujú, no pri trojke som najjasnejšie vnímala, ako sa séria posunula, bol v nej dostatok akcie a napätia, príbeh bol komplexnejší a nahliadali sme naň z viacerých pohľadov. Zároveň so sebou priniesla krásne takmer ukončenie.

Takže áno, mojím najobľúbenejším dielom je City of Glass a som zvedavá, či šestka, ktorú som zatiaľ neprečítala, dokáže nejako zamiešať karty.

(Btw, dúfam, že odpoveď na júlovú otázku bude skôr než v auguste.:D Držte palce.)

Neliss

12 komentárov:

  1. Konecne nekdo, kdo taky neujizdi na kafi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Tiež si niekedy pripadám ako ohrozený druh.:D

      Odstrániť
  2. Ja mám rada skôr mliečnu kávu, bez mlieka by som ju nevypila :D
    A to s tými snami... mne sa tiež žiadne nevracajú, ale dosť často mávam apokalyptické a zobudím sa celá vydesená a spotená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nepomáha ani mlieko, ale tak hádam, že je to dosť otázka zvyku, možno keby sa donútim...:D Ale zatiaľ to nepotrebujem.:D
      Ou.:/ Ja také fakt všehochute...

      Odstrániť
  3. Super odpovědi. :) Já taky nemám ráda kafe, nechutná mi a na černý čaj prostě nemá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.:) :D
      Ja skôr milujem zelený čaj.:)

      Odstrániť
  4. No ja pijem kávu s mliekom a tromi lyžičkami cukru :D Inak taká klasická nechutí ani mne... a milujem latte s karamelom ^^ ale to už asi vieš :D. Aj ja mám strašne rada tretí diel.. v každom je veľa akcie, no tuná mám pocit že jej bolo najviac :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne žiadna.:D
      Jop, bol fakt super.:) Uvidíme v tej šestke ešte.:D

      Odstrániť
  5. Víš, že jsem si až teď uvědomila, že se vlastně jmenuješ jako já? :D
    Takže jsi dřív něco psala? :) Já bych psát i chtěla a nápady bych měla, jen nejsem schopna se k tomu donutit. :D Prostě to nejde. :D
    Já jsem brečela u Ten, kdo stojí v koutě. To je první kniha, která mě rozbrečela. Pak to bylo Volání netvora a smutno mi bylo i u Zlodějky knih a Jestli zůstanu. U HG jsem hlavně cítila hrozný vztek. :D :)
    Já bych brala i to čtení myšlenek, kdyby šlo dočasně vypnout, jop. :D
    Já mám ráda kafe i čaj stejně, i když ten čaj piju častěji. Teď ujíždím hlavně na černém čaji, který jsem si přivezla z Británie, ten je hrozně dobrý. :) Kafe si dávám většinou když potřebuji probrat, jop. :)
    Poslední dobou se mi také zdají samé blbosti, ale dřív se mi i stávalo, že se mi nějaký sen opakoval. :) Mezi nejčerstvější sen, který si pamatuji, patří ten, ve kterém mě honili zombie. :D Nechápu, kde se to vzalo, když na žádné zombie věci nekoukám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fajn...:D
      Jop, písala a kedysi dokonca tie svoje výtvory aj zverejňovala.:D Potom som začala byť príliš náročná a nikdy nič nedotiahla... A teraz navyše ani nemám nápady, hoci by som aj písala.:D Takže opačný problém ako ty.:D
      Volání bolo smutné, aj Zlodejka aj If I Stay, len si nepamätám, či som plakala, asi nie úplne.:D Pri HG ma rozplakalo určite to s Rue.:D Inak si nepamätám.:D
      Tiež fajn nápad.:D
      Aha.:) Mňa čierny čaj akosi neláka, skôr zelený, ale trebárs by mi chutil.:D
      Zombíci vždy potešia teda.:DD

      Odstrániť
  6. Já jsem jenom zvědavá, kam bych u nás doma skladňovala delfína. Já, když bych si měla vybrat mezi exotickým zvěrstvem jedno zvíře, byla by to opička, jako třeba z Pirátů z Karibiku :3 ta byla tak extrémně roztomilá, že to víc ani nejde. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD No ja tiež tak akurát do vane, ale realistické to nemuselo byť, či.:DD
      Tak to hej.:3

      Odstrániť