25. 7. 2014

Livin' la vida loca

Eeeeeeehm. Kuck kuck. Yaaay. Peopleee... 
She's coming! She's back.
Okay, velmi originální. No. Takže.

Ahoj. Jak se máte? *Vůbecseanináhodounestalo,žebychturoknebyla.* Co nového tady kolem? Kolik z vás neznám? Goodreads a Bookdepo ještě existujou? Jo? Fajn, fajn, díky moc. 

Co se dělo v blogosvětě? Tuším jen takové střípky, zahlédla jsem pár hádek a událostí, ale tím moje informovanost hasne. Budu moc ráda za info v komentářích, já vám na oplátku prozradím nějaké zákulisní drby - pod perexem :)

#1 Navzdory slibům si nejsem jistá, jestli by tenhle článek vznikl, kdyby se mi drahoušek Neliss pravidelně neozývala s otázkami a prosbami. Díky ti, začínám mít i chuť blogovat :)

#2 Málem jsem tu psala o (dalším) dramatickém stěhování, ale nakonec mám "jen" nový pokoj, takže tak. Ale znamená to jednu pro blog důležitou věc - mám KNIHOVNU! (Photos to come.) (A budu ji čistit, protože ji chci zaplnit hlavně klasikou etc. Další plus pro vás.)

#3 Teď zas osobní výkec. Anns dotáhla domů kočku, teda kotě, jakože živý, a nikdo ji nezabil a kotě taky nevyhodil, takže drobek aka tygr se jmenuje Elsa & je to největší miláček :3

#4 Jsem zase bez peněz, ale stejně jsem si udělala radost. Objednala jsem si luxusní anglickou edici Bídníků, kvůli které (a taky kvůli druhému komiksu Lisbeth z října) potom udělám i Chvástačku. Tedaaa... snad :D

#5 Ona mi vyšla desítka Death Notu a já nemám ani sedmičku, kde na to člověk furt má brát :'(

#6 A teď něco o tom cvoklém životě, co vy na to? Trochu se to na mě všechno sype. Čas není kde brát ještě víc než peníze. Živím se psaním, jak už jsem někde zmínila, snažím se dohnat knižní restíky, začít blogovat, věnovat se příteli, zlepšit svoji fyzičku, trochu experimentovat a vylepšit tak svoje kuchařské umění... navíc jsem byla tak nějak vtažena jako partner do podnikání, takže bývám vzhůru do noci a snažím se vést účetnictví, studuju zákoníky, právo, sankce, přiznání, pojištění a takové věci. Taky se svým perfekcionismem přeorganizovávám pokoj a začínám být nucená žít víc "jako dospělá". Pche. Evil. Občas mám chuť padnout prostě do peřin a řvát "nééééééé, já nechcíííííííííííí."

#7 To živení se psaním není vlastně nic zajímavýho, znamená to, že dělám copywriterku a recenzentku - něco jako jsem dělala pro nakladatelství, ale jsem za to placená. A je to dobrý i v tom, že mě to občas donutí skopat nějakej snad-čtivej-text, takže mi psaní článku nedělá takový problémy. Až na to, že na svoje psaní totálně kašlu... :/

#8 Odešla mi čtečka, jak už jsem párkrát zmínila, ale mám novou! Jde o Kindle a momentálně pro ni hledám jméno. (Je to slečna a jméno bych chtěla spíš kratší než delší, uvítám návrhy). A tím, jak jí to sluší, se můžete pokochat:

#9 Zjistila jsem, že Cruella de Vil je nejlepšejší Disney záporačka ever ever ever. Důkaz below:

10 komentárov:

  1. To mačiatko je zlaté.:) Tak dúfam, že ti to vydrží.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tygrrrrrrr :3 Taky doufám :)

      Odstrániť
  2. Mačka je rozkošná.
    Síce nemám novú knihovničku ako ty, no upratovala som police, vyhádzala pár vecí a mám päť poličiek na KNIHY!!! :D
    Je úžasné, že robíš niečo, čo ťa baví a ešte ťa za to aj platia. Ako si sa k tomu dostala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jůůů, chápu tvoji radost, tenkrát jsem si takhle uvolnila tuším 3 velké police a skákala jsem pět metrů vysoko :)
      Odepsala jsem na nabídku práce na jednom pracovním portálu, napsala vzorový článek a prý jsem byla nejlepší :) Ale taky se mi poštěstilo až po půl roce marného obepisování všech možných nabídek i firem, ČR je v tomhle neskutečná ://

      Odstrániť
  3. cíca 8D krásna je 8) dobré meno si jej dala 8D
    teším sa na príspevky od teba, konečne už 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkujem, já i micka :3 No on je vlastně vymyslel přítel, prý že "lvice Elsa", ale já si to spojila s Frozen a bylo rozhodnuto :D
      Jůů, to je hezké slyšet(číst). Já vím, no, trvalo to... :/ :D

      Odstrániť
  4. Že ses mi ani nepochlubila, že se živíš psaním. =D Hm, a jméno pro čtečku mě fakt nenapadá. Hádám, že se prostě musíš chytit toho, co ti připomíná, jako já se svým Lokim... XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ehm, eeeee... mně to asi nějak zrovna nedošlo :D
      Lokiiiii :3 Ne, hele, tohle je riskantní, to by mohlo skončit nějakou šíleností... :D *vůbecnicjiještěnenapadlo O:)*

      Odstrániť