22. 7. 2014

Zasúťažte si o Vysnívanú krajinu!

Minulý utorok som recenzovala slovenskú novinku Vysnívaná krajina a ak si pamätáte, kniha ma veľmi príjemne prekvapila. Dala som jej 5 hviezdičiek a odporúčala som ju i tým, ktorý historické spoločenské romány nezvyknú čítať. (Viac si môžete prečítať v tomto článku.)

Teraz máte možnosť knihu vyhrať a presvedčiť sa o tom, že skutočne stojí za prečítanie. Vydavateľstvo Ikar mi totiž poskytlo výtlačok do súťaže, týmto im veľmi pekne ďakujem.:)

Ak sa chcete zapojiť, stačí nižšie v Rafflecopter formulári odpovedať na otázku Keby ste si mohli vybrať hocijaké miesto, kde by ste chceli žiť? a uviesť e-mail, na ktorom vás budem kontaktovať v prípade výhry. Pokiaľ by ste radi získali bonusové vstupy, môžete súťaž ľubovoľne zdieľať a/alebo sledovať Bookland prostredníctvom GFC.

Súťaží sa do 30. júla, výhercu zverejním v rámci Knižného súhrnu a knihu mu čo najskôr pošlem. Bohužiaľ je súťaž otvorená iba pre tých, ktorí majú doručovaciu adresu na Slovensku - ospravedlňujem sa čitateľom z ČR, vynahradím vám to.:)


Veľa šťastia a teším sa na vaše odpovede!
Neliss

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára