3. 7. 2014

Zo života knihomoľa: Knižný zraz v Martine (a iné)

Včera (čiže 2. júla) sa v Martine uskutočnil blogerský knižný zraz a ja som sa na ňom zúčastnila!:) Bol to môj prvý zraz vôbec a dosť som sa obávala, našťastie však zbytočne. Spoznala som 9 úžasných blogeriek - Maru a Lilu, Maťu, Frankkie, Christine, Nikee, Zet, Kristy, Naty; navštívila krásnu kaviareň Kesta Coffee s policami plnými kníh; preliezla tri martinské kníhkupectvá (hoci som si nič nekúpila). 

Okrem toho sme vďaka organizátorkám (Christine, Zet a Mare) mali na programe aj kvíz, v ktorom som (rovnako ako Maťa) dosiahla plný počet bodov, vyhrala knihu Pod vražednou oblohou a nadšená som si ju rovno nechala všetkými podpísať. ->

Jediné negatívum dňa bola cesta tam, keďže náš vlak meškal 80 minút a s Marou, Lilou a Frankkie sme si užili Žilinskej stanice viac než dosť.:D Inak to bol vážne príjemne strávený deň, babám zaň ďakujem a dúfam, že si to zopakujeme. Nebudem sa viac vykecávať, o dlhšie reporty sa už postarali napríklad Kristy či Maťa.

Spoločná :)
hore zľava je Mara a Lila; v strede ja, Maťa, Kika; dole Nikee, Frankkie, Zet a Naty
V Keste; zľava Lila, Mara, Maťa, ja, Nikee, Frankkie, Zet, Kristy a Naty
Fotky má na svedomí Christine.

Inak prvé prázdninové dni trávim tak normálne, ešte stále som sa nedokopala k žiadnym seriálom, ktoré plánujem pozerať a pre istotu som zoznam rozšírila o Doctora Who (čo má na svedomí Maťa, keďže som vďaka nej zistila, že bude na ČT1).

Momentálne čítam sériu Nemŕtvi od Michelle. Už som ju síce spomínala, ale pokojne to zopakujem - Michelle je neskutočne talentovaná (a okrem toho sa s ňou vždy dá dobre pokecať a milujem jej komentáre, aj keď bude asi protestovať) a tie knihy by mal niekto vydať.

Potom budem musieť zaútočiť na recenzáky od Ikaru, na môj vkus sa mi trochu nakopili. Čaká ma Stratená nádej aka môj pokus zamilovať si Holdera a Vysnívaná krajina - Čas ohnivých kvetov. O knihe neviem skoro nič, okrem toho, že sa mi pozdáva obálka, anotácia je veľmi neutrálna (posúďte sami) a opäť to bude menší žánrový experiment, ale to nevadí, na niečo historické som sa chystala už dlhšie. Keď budem vedieť viac (= keď ju prečítam), budem vás ako zvyčajne prostredníctvom recenzie informovať, či stojí za pozornosť.:)

To je zatiaľ všetko, ale zajtra/pozajtra určite očakávajte ďalší článok, chcem sa zapojiť do jedného projektu od Kristy a v zozname restov (zatiaľ je len v hlave) mi bliká jeden nevyplnený tag...

Neliss

26 komentárov:

  1. Tak knižní sraz ti závidím. Já se už dlouho na nějaký chystám, ale ještě se mi nepoštěstilo na nějaký doopravdy dorazit. Většinou mi vždycky něco vleze do cesty a já to nakonec nezvládnu. A obávám se, že to tak bude i toto léto, které je jako přemnožené knižními srazy. No co už... nenaděláš nic :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, tak to máš blbé, ale hádam sa ti to podarí napraviť, určite to za to stojí.:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Damn it.:D Skoro.:D Ešteže hovoríš.:D

      Odstrániť
  3. Protestujem! :D
    Z iných postov som vyčítala, že ste mali problém kvoli Vrútkam, tak? Mňa to tam tiež zaseklo, ale našťastie len na pol hodiny, keď som šla do Žiliny a o pol hodiny sa mi omeškal vlak, keď som šla do Prahy :D Takže si mala vidieť to moje zmatkovanie, keď som šla prvýkrát sama niekam vlakom a on ešte hajzel meškal :D Ale to stretnutie vám závidím, vždy je fajn stretnúť sa s niekým, kto tvojím čitateľským vášňam plne rozumie. A inak tie tvoje recenzné knihy v poslednej dobe vyzerajú ako samé experimenty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nie, Žilina-Vrútky boli našťastie celkom okej, len sme myslím šli pomalšie. Problém bol medzi hlavne Trenčínom a Žilinou.:D
      Verím, vlaky vedia byť zákerné.:D Od včera ich mám podstatne menej rada.:D
      To teda bolo.:) No... niečo na tom je, ale Stratená nádej nie je experiment.:D

      Odstrániť
    2. No tiež som mala občas dojem, že ideme vychádzkovm krokom :D A mne to teda radosť z cestovania vlakov nijako nepokazilo, práve naopak, cesta do prahy bola vážne super, aj keď taká oneskorená :D
      Tak nie je to experiment, ale nie je to ani nič, čo by mi bolo povedomé, tým pádom to mne znie ako experiment :D Ale už som si to vygooglila, takže viem, o čo ide :D

      Odstrániť
    3. Aha.:D Tak neviem, mne bola dosť zima na stanici, možno to malo s tým čo dočinenia.:D
      Super.:D

      Odstrániť
  4. Aach, závidím. Keď si predstavím, že ste všetky boli len asi hodinu cesty odo mňa... V Žiline sa čaká takmer vždy, minule som tam strávila dve hodiny -.- Teším sa na spomínané články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, tak to je blbé, hádam sa nabudúce zúčastníš aj ty.:) Brrr, nestraš, ja som dúfala, že to bola výnimočná smola.:D
      Ďakujem.:)

      Odstrániť
  5. Neviem sa dočkať na ďalší :D ! To budeme cestovať mi.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne.:D Veď aj my budeme cestovať.:D Len väčšina asi trochu jednoduchšie.:D

      Odstrániť
  6. To s tým zrazom ste mali fajn, len škoda toho vlaku. Však keby si mala potom ešte chuť, môžeš sa dotrepať aj na ten náš zraz na sem na juh :D to by bolo fajn :D

    Od Michelle práve čítam piaty diel a dala som ešte len dve kapitoly, lebo furt sa pasujem s recenzákmi, ale ak mám povedať pravdu, už sa mi ani nechce. Akosi nie som naladená na čítanie, čo je ako naschvál práve vtedy, keď mám milión kníh. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada by som vás spoznala, len je to ozaj ďaleko, takže ešte neviem, či sa podarí.:D Dám určite vedieť a ďakujem za pozvanie.^^

      Och, tak to je fakt ako naschvál.:D Ja ten piaty diel re-readujem a chystám sa na prvé kapitoly šestky.:)

      Odstrániť
    2. Ja nerada čítam niečo postupne po kapitolách, takže vždy najprv čakám, kým bude celá kniha hotová :D tak mám príbeh viac ucelený a lepšie sa mi naň hovorí názor :D

      Odstrániť
    3. Mne to celkom vyhovovalo, hoci ten ucelený dojem potom trošku chýba.:D Ale brala som to tak, že si dám re-reading.:D

      Odstrániť
  7. Nabudúce sa vidíme znovu, dúfam! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsem ráda i za tebe, že se ti na srazu líbilo. :) Bylo by hrozně fajn, kdyby se jednou povedlo udělat nějaký československý sraz, hrozně ráda bych potkala i vás Slováky, jop. :D Ale to asi není moc reálné, bohužel. :)
    Já sama zatím byla většinou jen na takových větších srazech a to mi moc nesedlo - příliš lidí okolo, dělení jen na určité skupiny, bylo to takové zvláštní. Ovšem když jsem se letos na veletrhu srazila jen s Moirou, bylo to skvělé. :D :)
    A na Doctora Who musíš začít koukat! :D Já sama bych si teď chtěla udělat menší maraton Doctora, hezky od začátku a pak plynule navázat šestou sérií, na které jsem se zasekla. Tak uvidíme, jestli se k tomu dostanu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To by sa aj mne veľmi páčilo, len si vážne neviem predstaviť, ako by sa to zrealizovalo.:/
      Aha jasné, tak nás bol ešte taký únosný počet.:) Viem si predstaviť, že také úplne skupinkovanie musí byť zvláštne. Tak aspoň tak.:))
      Ja som z neho nevidela ešte nič, takže... Pokúsim sa.:)

      Odstrániť
  9. To je super, že ste sa mali dobre. Nabudúce prídem aj ja (dúfam :D )
    Vysnívanú krajinu som tiež zvažovala, ale napokon som sa rozhodla, že si vyberiem Platanový rad :) Som zvedavá či sa ti kniha bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja dúfam, že ti to vyjde.:)
      Uvidíme, tiež som zvedavá.:D

      Odstrániť
  10. Škoda, že som nemohla dojsť, veľmi som chcela 8( ale tak aspoň ste sa pekne zabavili a pospoznávali 8P
    gratulujem k výhre 8P skvelá séria 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop, škoda, rada by som ťa spoznala.:/ Možno to raz vyjde.:D
      Ďakujem.:D

      Odstrániť