20. 8. 2014

Veľká prázdninová súťaž s autormi

(c) Alia
Ahojte! Už pred časom som vám sľubovala, že v rámci svojho projektu Prázdninové popoludnia s autormi usporiadam súťaž... A práve nastal čas tento sľub splniť.

Základné info

  • Zapojiť sa môže ktokoľvek zo SR a ČR.
  • Budú 2 ceny = 2 výhercovia.
  • Súťaž končí 1. 9. 2014. 
  • Výhry odošlem počas prvého septembrového týždňa.
  • Pokiaľ máte záujem o obe ceny, musíte bohužiaľ vyplniť dva rôzne Rafflecopter formuláre s rovnakými údajmi.
  • Povinné je iba uviesť e-mail, na ktorom vás môžem kontaktovať v prípade výhry.
  • Môžete tiež získať 3 nepovinné vstupy: 1 za GFC nasledovanie blogu, 2 za zdieľanie súťaže. (V prípade, že sa zapojíte do oboch súťaží, nemusíte ju zdieľať dvakrát, použite ten istý link.)

O čo sa súťaží?


Cena číslo 1:
autorkou podpísaný výtlačok knihy Gwind - Nezabiješ + podpísaná 3D záložka od Andyho Weira + záložky od Katie McGarry + mix knižných drobností a záložiek odo mňa (nie je na fotke, je to prekvapenie pre víťaza)

Cena číslo 2:
autorkou podpísaný výtlačok knihy Anjeli noci + podpísaná 3D záložka od Andyho Weira + záložky od Katie McGarry + mix knižných drobností a záložiek odo mňa (nie je na fotke, je to prekvapenie pre víťaza)

Za poskytnutie cien veľmi pekne ďakujem autorom - Lívii Hlaváčkovej, Mirke Varáčkovej, Andymu Weirovi a Katie McGarry! Už som zverejnila interview s Andym a Mirkou, rozhovory s Líviou a Katie (a dvomi ďalšími autorkami!) si budete môcť prečítať už čoskoro.

Pôvodne malo byť cien viac, pokiaľ niečo náhodou dodatočne dorazí, určite vás o to neochudobním.

Zapojte sa!

a Rafflecopter giveaway
a Rafflecopter giveaway
Veľa šťastia!
Neliss

10 komentárov:

  1. milujem knižné suťaže

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je skvělé, kolikrát se poštěstí, mít podepsanou knihu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee, ste zlaté.:) Som rada, že sa vám súťaž páči.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. geniálna sútaz :) a tie ceny :) jedna báseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása. Normálne si ma navnadila na Gwind :D Ak ju nevyhrám, tak si ju určite kúpim! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aww, som vážne rada, že ste spokojné, tiež som z tých cien nadšená.:)
    Frankkie, len do toho.:)

    OdpovedaťOdstrániť