4. 9. 2014

A kto vlastne vyhral?

Začiatok septembra nielenže pre mnohých (vrátane mňa) signalizuje príchod nového školského roka, ale 1.9. a 2.9. sa zároveň dosúťažilo na Booklande a ja vám dlžím oficiálne vyhodnotenie.

Začnem víťazkami Veľkej prázdninovej súťaže s autormi. Cenu číslo 1, ktorá obsahovala okrem iného podpísaný výtlačok Gwind - Nezabiješ, vyhrala Ivana V. & cenu číslo 2, vrátane podpísanej knihy Anjeli noci, vyhrala Foxy.


Výherkyne som už kontaktovala a balíčky sú na ceste k nim. Dúfam, že budú všetky tri spokojné. :) Ostatným pekne ďakujem za účasť a ktovie, možno sa nabudúce usmeje šťastie práve na vás.

Dnes len takto stručne, v blízkej dobe zrejme spustím jednu novú rubriku a určite prispejem aj do Zo života knihomoľa. Zatiaľ mi môžete odpovedať do komentárov - ako sa máte, ako ste prežili tento týždeň?

Neliss

11 komentárov:

  1. Jeeej :) gratulujem si aj ja (narcis) :DD
    a ďakujeeeem :333

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no, všem držím pevné nervy, mně nástup do nového akademického roku teprve čeká

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem ostatným a ešte raz ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aly, Foxy, nie je za čo.:)
    Monika, tak si uži zvyšok voľna.:)

    OdpovedaťOdstrániť